LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook wij hebben problemen met de overstap service

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nathalietje

ook wij hebben problemen met de overstap service

Ongelezen bericht door nathalietje »

na jarenlang bij zeelandnet te hebben gezeten met telefonie en internet zijn wij door de vele verbindings problemen bij zeelandnet van meer dan een halfjaar die ook in geen enkele manier werden opgelost door zeelandnet zijn wij overgestapt naar online
wij hebben een adsl aanvraag ingediend bij online en een aanvraag voor telefonie
ons abonnement bij zeelandnet liep af op 1-6-2009 en we zijn in april overgestapt
naar onlin wij hebben een brief gekregen van zeelandnet dat wij ons nummer meegenomen hebben en daarvoor een boete moesten betalen,dit hebben wij gedaan
ook wij hadden gebruik gemaakt van de overstapservice van online en ook wij hadden een brief van online gkregen dat de gegevens binnen waren en dat alles verder geregeld zou worden en dat we verder geen acties moesten ondernemen
alleen had ik zelf wel een brief gestuurd naar zeelandnet dat ik mijn abonnement voor telefoon en internet wilde opzeggen per 1-7-2009
verder geen reactie meer gehad van zeelandnet en een goede en snelle verbinding via online en ook daadwerkelijk kunnen bellen en internetten
en nu begin oktober kregen wij een brief van een deurwaarder in de bus of ik even een bedrag van 697 euro wilde betalen omdat dit nog openstond bij zeelandnet
ik schrok mij eigen rot en hierover gebeld en ze zeggen doodleuk dat mijn abonnement niet opgezegd is bij zeelandnet en dat ik dit nog moet betalen over het gehele jaar 2009 en dat ik de modem niet ingeleverd had
ik gebeld en heb aangegeven dat ik gebruik gemaakt had van de overstapservice van online en dat ik zelf ook een opzegbrief gestuurd had en de modem ook opgestuurd was
zeelandnet beweerd dat zij geen brief en ook geen modem van mij hebben ontvangen en dat online helemaal niks heb opgezegd omdat zeelandnet niet mee doet aan de overstap service
dit wordt bij online niet gemeld gebeld naar online en zij zeggen dat zeelandnet fout is omdat zij goedkeuring aan zeelandnet moeten vragen voordat zij een abonnement kunnen afsluiten en omdat ik deze gekregen heb zij dus goedkeuring gegeven hebben
verder vind ik wel dat online dat hoort te vermelden dat zeelandnet niet mee doet aan de overstapservice en dat je zelf je abonnemneten moet opzeggen en dat online wel misleidende brieven schrijft omdat zij in hun brief schrijven dat je zelf geen verdere actie moet ondernemen
ik heb wel zelf een opzegbrief geschreven maar goed daar wordt nu van gezegd dat deze niet intvangen zijn en ook het modem niet
verder had ik een automatische incasso bij zeelandnet die zij zelf stop hebben gezet per 1 juni ik heb deze incasso niet ingetrokken
verder heb ik nooit geen enkele facturen of brieven van zeelandnet ontvangen dat ik nog een factuur had openstaan en ook niet dat mijn abonnement nog doorloopt
waarop zij zeggen wij weten toch niet dat je naar een adere provider bent gegaan
wat ik niet helemaal snap omdat ik wel een brief van zeelandnet gekregen heb dat ik om nummerbehoud heb gevraagd en dat mijn nummer naar online is overgezet en dat ik daar 10,68 voor moest betalen wat ook gebeurt is
ik weet het verder niet meer maar vind dit niet normaal dat dit gebeurd

stofzuigertje

Re: ook wij hebben problemen met de overstap service

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zelf opzeggen is beter....

En vraag aan Online het bewijs van wat zij stuurden voor deze service...
Als zij dit weigerden moesten ze dit eerder aangeven.
Dus betaal niets en vraag eerst bewijs van Online

Gesloten