LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht:DeltaKabelTeleCom 2786078 InG tnv D.C.S Kelderman

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rolschaatser

Opgelicht:DeltaKabelTeleCom 2786078 InG tnv D.C.S Kelderman

Ongelezen bericht door rolschaatser »

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] verkoopt via markplaats diverse Samsung Galaxy s2 's maar je raad het al, je betaald dmv een overboeking via de bank, en je bent je geld kwijt, want de telefoon wordt nooit geleverd

De firma DeltaKabel TeleCom ( Gouda) blijkt ooit failliet te zijn gegaan, en dit persoon gebruikt zijn gegevens in zijn emails.

let op : koop geen Samsung Galaxy S2 via dit persoon.

maar ben ik de enige die "opgelicht" is door dit persoon?

rolschaatser

Re: Opgelicht:DeltaKabelTeleCom 2786078 InG tnv D.C.S Kelderman

Nadat ik bij de INGbank om de NAW gegevens heb gevraagd van rekening nr 2786078 , kreeg ik onderstaand antwoord:

Het is niet mogelijk om de gegevens van de tegenrekening aan u te verstrekken. Diverse wet- en regelgeving verbieden ons inhoudelijke informatie aan derden te verstrekken. Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u via e-mail nogmaals contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

.............
Medewerker Klantenservice
ING Bank N.V.

Het is zelfs nog gekker :

ING werkt op geen enkele manier mee om oplichters te melden aan de politie. Erger nog de politie moet zelfs betalen om de gegevens te krijgen van de bank. :(

nou daar zakt je broek toch vanaf ???

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wie koopt er dan ook ongezien zo`n telefoon via Markplaats.

Is al jaren oplichtersproduct nummer 1, gsm`s.

rolschaatser

ja ik ben mijn geld kwijt , dat is vervelend, maar wat ik vervelender vindt, is dat je nooit iemand kan pakken, politie , bank , marktplaats niks doet, en als je de NAW gegevens wil hebben van de ING-BAnk moet je er voor betalen ( politie ook ) , dat maakt me eigenlijk nog kwader.

Zo'n @#$% die mij opgelicht heb komt er toch maar weer mooi mee weg, en hoeveel mensen zitten er nog meer in dit schuitje ????

rolschaatser

maar hij blijft bezig :

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1318340479

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 31 okt 2011 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Gesloten