LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
R&R
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2009 21:16

Opgelicht door UPC

Ongelezen bericht door R&R »

Ik belde onlang met UPC met de mededeling dat ik mijn contract wil opzeggen, omdat ik het allemaal een beetje duur vind worden.
Ik krijg vervolgens een "mooie" aanbieding. Maar dit bleek niet te kloppen. Ik ben namelijk van 10 mb naar 4 mb. Terwijl de medewerker tegen mij gezegd had dat ik van 6 naar 4 mb zou gaan. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? En hoe kan ik dit oplossen? Ik wil namelijk nu weg bij UPC maar dit kan pas over een jaar :cry: Terwijl ik tot 3 weken geleden gewoon mijn abonnement kon opzeggen.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Opgelicht door UPC

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Als je nu even een maand wacht. Per 1 juli is men namelijk wettelijk verplicht om de opzegtermijn terug te schroeven naar 1 maand.
Vanaf 1 juli zijn jaarcontracten verboden.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Opgelicht door UPC

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dit geldt wel na de eerste afgesproken termijn van 1 of 2 jaar.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Opgelicht door UPC

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Volgens mij komen dit soort 1 of 2 jarige termijnen te vervallen.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: Opgelicht door UPC

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste R&R,

Dit lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Zou je je gegevens eens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van ´reactie Tros radar forum´ en een beschrijving van je klacht? Dan helpen we je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

R&R
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2009 21:16

Re: Opgelicht door UPC

Ongelezen bericht door R&R »

hallo allemaal,

bedankt voor jullie reactie. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar webcare van upc zoals hierboven beschreven. Ik hoop dat het wat uitmaakt! Zodra ik meer weet zal ik het aan jullie melden.

gr

Gesloten