LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGELICHT MARKTPLAATS

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
AbidaaM

Re: OPGELICHT MARKTPLAATS

Ongelezen bericht door AbidaaM »

JtC schreef:Het meest ideale zou natuurlijk zijn een bekende die werkzaam is bij de bank waar het bedrag naar toe is gegaan en deze informatie voor je kan opzoeken. Dan kun je daar natuurlijk persoonlijk, al dan niet als groepje, even een bezoekje brengen. :D

Dat zou inderdaad wel handig zijn, alleen heb ik geen bekende bij de bank werken.
Dus kan ik er niet zo veel mee.

malaga

Ongelezen bericht door malaga »

JtC schreef:Het meest ideale zou natuurlijk zijn een bekende die werkzaam is bij de bank waar het bedrag naar toe is gegaan en deze informatie voor je kan opzoeken. Dan kun je daar natuurlijk persoonlijk, al dan niet als groepje, even een bezoekje brengen. :D
Ik denk toch, dat ook een bekende dit niet zou doen!
Al eens van het bankgeheim gehoord?

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Je moest eens weten... daar waar jij denkt dat er veilig met je persoonlijke gegevens wordt omgesprongen.

malaga

Ongelezen bericht door malaga »

JtC schreef:Je moest eens weten... daar waar jij denkt dat er veilig met je persoonlijke gegevens wordt omgesprongen.
Vertel eens, heb intresse!

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

In het onveilig omspringen met jouw persoonlijke gegevens? :lol:

AbidaaM

Ongelezen bericht door AbidaaM »

Ik heb de redactie een mail gestuurd, ik hoop dat er wat gebeurt.

Gesloten