Inloggen bij de opiniesite Joop wil maar niet lukken. Dat is dan de schuld van mijn computerinstellingen volgens de redactie. Maar ik heb nergens anders dat soort problemen.
Na klachten leek het even wel te lukken, zij het dat ik automatisch werd ingelogd en kon ik teksten plaatsen. Dan kan dat inene niet meer en leveren mijn klachten bij de redactie geen enkel resultaat op. Op mijn vraag of ik niet weer gewoon automatisch kan worden ingelogd, wordt op een botte manier meegedeeld dat het niet aan hun ligt. Maw bekijk het maar!
Ben ik de enige, of hebben meer mensen hier last van?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opiniesite Joop selectief in deelnemers
Re: Opiniesite Joop selectief in deelnemers
Klopt, is ook mijn ervaring. ben zelf behoorlijk politiek rechts en blijkbaar weten ze dat middels mijn regelmatige bezoek aan de website Geen Stijl. Ip adressen van bezoekers zijn bekend en in het verleden terecht gekomen bij dit soort websites zoals de Joop.nl. Die niet zitten te wachten op meningen die anders zijn dan die van hun zure, humorloze, blind politiek correcte aanhang.
Re: Opiniesite Joop selectief in deelnemers
Ik had ook al een andere aanwijzing dat ik niet een volstrekt onbekende was toen mij, bij een zogenaamde poging om de ontoegankelijkheid op te lossen, een 4 letterige nick werd aangeboden terwijl nicks bij Joop uit tenminste 5 letters moet bestaan. Toevallig was dat tevens precies dezelfde nick die door mij wordt gebruikt op een andere opiniesite.
Na een paar keer kritisch te hebben gereageerd in Joop, werd daar kennelijk zoals omschreven mee afgerekend.
Na een paar keer kritisch te hebben gereageerd in Joop, werd daar kennelijk zoals omschreven mee afgerekend.