LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
suzie25
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2010 18:11

Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door suzie25 »

Ik ben al een tijdje "lid" van Opinionbar en vroeg vorig jaar een uitbetaling aan.
Maanden later, september 2009, ontvang ik een mail waarin gemeld wordt dat de betaling is verwerkt. Dat zal best, maar geen geld ontvangen op mijn rekening.
Sinds oktober al bezig om in kontakt te komen met Opinionbar via de "help" desk.
Sinds januari stuur ik hun wekelijks de vraag waar mijn geld blijft, geen antwoord.
Kan iemand mij helpen aan een goede tip hoe ik wel het geld kan krijgen waar ik recht op heb.
Of anders een telefoonnummer waar ik hun kan bereiken, op de site is deze niet te vinden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door crazyme »

Opinionbar = enquetesite

Enquetes invullen en hiervoor betaald krijgen.

Hmm. Mijn eerste indruk is dat men databanken wil vullen en deze data verkopen, daadwerkelijke uitbetaling zou ik niet verwachten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door kweenie »

Valt wel mee hoor, crazyme. In de regel keren zulke sites gewoon hun geld/waardebonnen/kadootjes uit, weet ik uit ervaring.

gebruiker12345
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2010 14:53

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door gebruiker12345 »

wees gewaarschuwd ! OPINIONBAR kost je tijd,inzet,energie,maar bovendien belooft het geld voor het invullen van de vragenlijsten ,alleen... je krijgt GEEN GELD. Helpdesk reageert niet op je verzoeken , niemand reageert op je emails . Pure oplichterij ! Hoe kan dat dan de grote merken meedoen aan deze oplichterij???
Wees maar gewaarschuwd,want als je je wilt afmelden,want ze je geen geld hebben uitbetaald,dan ben je alle je verdienste kwijt ! Zo wie zo krijg je dus NIKS !!!

Knipoogje
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 nov 2010 14:58

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door Knipoogje »

De voorwaarden even goed doorlezen, dan kom je al snel deze regel tegen.

De titels van de artikelen in deze VOORWAARDEN zijn uitsluitend bedoeld voor het gemak van de partijen en hebben geen rechtsgeldige of contractuele betekenis.

tja....leuke voorwaarde die je hebt ondertekend dan he.... :lol:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door crazyme »

Knipoogje schreef:De voorwaarden even goed doorlezen, dan kom je al snel deze regel tegen.

De titels van de artikelen in deze VOORWAARDEN zijn uitsluitend bedoeld voor het gemak van de partijen en hebben geen rechtsgeldige of contractuele betekenis.

tja....leuke voorwaarde die je hebt ondertekend dan he.... :lol:
Niets mis mee. Bewijst eerder dat men serieus de voorwaarden heeft opgesteld.

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Ik vul al jaren enquêtes voor opinionbar en krijg wel mijn geld als ik om uitbetalen vraag.

suzie25
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2010 18:11

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door suzie25 »

Goed nieuws !!!!!
Na maanden van mailen (de aanhouder wint dus toch) is er uiteindelijk contact geweest. Het heeft nog even wat uitzoekwerk gekost, ook bij de bank, maar toch nog mijn verdienste ontvangen.
Ga me nu toch maar afmelden, want om nog een keer zo lang (ruim 1 jaar) op uitbetaling te wachten, Pff pff.

zjozz
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2011 08:54

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door zjozz »

AFBLIJVEN van Opinionbar!!!!!!
Uitbetalen? Nee. Reageren op e-mail? Nee.
Doen wat ze beloven? Nee.
Na 2 maanden wachten op uitbetaling verwacht ik geen geld meer te ontvangen van dit dubieuze bedrijf.
O ja. Ze ( maar naar alle waarschijnlijkheid al kompleet geautomatiseerd) mailen wel dat de betaling is verwerkt en dat het "afhankelijk van het land "(?????) ca. 3 weken kan duren voor de betaling is overgemaakt, maar dan houdt het ook helemaal op. Mogelijk beleggen ze mijn( en andermans) geld ongevraagd voor de hele lange termijn op de Kaaimaneilanden.
Als daarnaast ook e-mails aan Metrix lab als onbestelbaar terug komen, hoef je geen kernfysica gestudeerd te hebben om te weten hoe de vork in de steel zit.
En omdat ik meteen, om het uit testen, nadat ik voldoende saldo had staan heb verzocht om uitbetaling, "verlies" ik maar relatief weinig.
Wat niet betekent dat vele kleintjes toch een groot bedrag kunnen maken. Ook zijn ze nog steeds aktief. Ik ontvang namelijk nog iedere keer bericht dat er weer nieuwe onderzoeken staan waaraan ik kan deelnemen!!!!!!
De vraag is dus nu; Wie stopt deze oplichters????????????????

Igor Visser
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2011 03:23

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door Igor Visser »

Het duurde een paar weken om een tientje uitbetaald te krijgen.
Maar ik kreeg het wel. Ik ga er gewoon mee door.
Soms is het saai ,met veel herhalingen en overbodige vragen ,maar je hoeft er verhoudingsgewijs weinig voor te doen.
Maar sommige dingen werken niet; tip ;ga in een andere browser verder.

J.E
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jan 2010 12:54

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door J.E »

:?
Laatst gewijzigd door J.E op 07 okt 2011 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door bprosman »

Het duurde een paar weken om een tientje uitbetaald te krijgen.
Ik krijg het idee dat een "echte baan" toch beter betaald. :?

seatmii
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2013 15:54

Re: Opinionbar uitbetalen....vergeet het maar

Ongelezen bericht door seatmii »

:oops: Tot nu toe geen last gehad met de uitbetalingen maar sinds een paar maanden wel.
Ze reageren inderdaad niet op mails dus ik snap het niet eerdere jaren ging het wel goed :!:
Ze zijn sinds kort overgenomen door een ander bureau misschien heeft het daar mee te maken?
Maar het is en blijft irritant vooral omdat je geen contact kan maken nergens een telnr te bekennen.
Zou maar een waarschuwing op Face Book zetten zodat er niemand meer gedupeerd wordt!

Gesloten