Oplichter Danielle

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Timeflies
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2022 19:14

Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Timeflies »

Oplichter genaamd Danielle [naam verwijderd] ze vraagt of je een sex date wilt en of je de helft wilt overmaken voor een bevestiging ook is ze heel opdringerig en wordt boos als je niet doet wat ze zegt ze benaderd mensen via onder andere Lovoo en handeld onder de naam Sanne lomp op whatsapp heeft ze de naam Danielle ze zegt dat ze in Assen woont

Rekeningnummer: D.E. [achternaam verwijderd]
[rekeningnummer en telefoonnummer verwijderd door moderatie]

Moneyman
Berichten: 30291
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er lijkt me geen sprake te zijn van non-conformiteit. Je wilde genaaid worden - en dat gebeurt ook :wink:

Iets serieuzer: het gebruik van n.a.w.-gegevens is verboden op dit forum. Je bericht was daarom -terecht- al gemeld.

Nevyn
Berichten: 1308
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Nevyn »

Moneyman schreef:
31 jan 2022 14:11
Er lijkt me geen sprake te zijn van non-conformiteit. Je wilde genaaid worden - en dat gebeurt ook :wink:

:lol:

Timeflies
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2022 19:14

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Timeflies »

Dat heeft er niks mee te maken, dit is puur oplichterij ik ben zelf benaderd door Mevrouw [achternaam verwijderd door moderatie] en kreeg al meteen haar 06 nummer ik heb met haar gepraat via de app en ze bood mij direct een sex date aan ik ben hierin meegegaan maar ik wist dat dit niet klopte ze vroeg 50 Euro over te maken om de afspraak te bevestigen en constant door zeuren of ik het nog ga over maken of als het al is gelukt en als je zegt dat je contant wilt betalen zegt ze dat ze het te druk heeft maar wel constant online op Whatsapp en sinds wanneer ben je strafbaar bezig als seks werker als je geen bevestiging krijgt via een tikkie of betaalverzoek? Althans dat beweerde mevrouw D.E. [achternaam verwijderd door moderatie]

Timeflies
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2022 19:14

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Timeflies »

Ik ben niet genaaid hoor ik heb niks overgemaakt. Ik wil alleen de mensen waarschuwen voor deze oplichter. Want dit meisje gaat met niemand afspreken nadat ze de betaling heeft ontvangen op haar bank

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Dit overkomt mij nou nooit, dat mensen uit zichzelf bellen en een sexdate aanbieden.....
U heeft niet betaald, maar gaat wel roepen dat het om oplichting gaat.

riddert
Berichten: 2143
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door riddert »

Het is niet alleen oplichting, maar in deze tijd ook nog eens sexuele intimidatie

Timeflies
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2022 19:14

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Timeflies »

Lisa29, omdat je misschien een meisje bent? Ik ben benaderd via een dating site ze begon gewoon aardig met Heey alles goed na beetje praten gaf ze haar 06 daarna begon ze met wil je een sex date en stuurde ze haar lijst met wat ze doet en wat ze ervoor wil hebben nou daarna zei ik dat wel voor een uurtje wou afspreken en ze begon al direct ik wil de helft via de bank voor bevestiging ik zei alleen dat ik contant had daarna zette ze door of ik niet van iemand kon lenen die het kan overmaken ook stuurde ze spraakmemos dat ze het graag via de bank wilt en constant doorzeuren en uiteindelijk heb ik gezegd nee en begon ze mij te bedreigen dat ze mijn zogenaamde dickpicks naar mijn familie zou sturen naar mijn familie ik heb haar nooit een foto gestuurd en zou nooit een sex date willen ik ben blijven praten omdat ik het vemoeden kreeg dat ze een oplichter is nadat ze elke keer vroeg of ik wilde betalen via de bank.

Timeflies
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2022 19:14

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Timeflies »

Op verschillende dating sites heet ze Sanne lomp en daarna op Whatsapp heet ze ineens Danielle [achternaam verwijderd door moderatie] dat is wel een beetje apart.

kuklos
Berichten: 9844
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door kuklos »

Timeflies schreef:
31 jan 2022 21:12
Lisa29, omdat je misschien een meisje bent? Ik ben benaderd via een dating site ze begon gewoon aardig met Heey alles goed na beetje praten gaf ze haar 06 daarna begon ze met wil je een sex date en stuurde ze haar lijst met wat ze doet en wat ze ervoor wil hebben nou daarna zei ik dat wel voor een uurtje wou afspreken en ze begon al direct ik wil de helft via de bank voor bevestiging ik zei alleen dat ik contant had daarna zette ze door of ik niet van iemand kon lenen die het kan overmaken ook stuurde ze spraakmemos dat ze het graag via de bank wilt en constant doorzeuren en uiteindelijk heb ik gezegd nee en begon ze mij te bedreigen dat ze mijn zogenaamde dickpicks naar mijn familie zou sturen naar mijn familie ik heb haar nooit een foto gestuurd en zou nooit een sex date willen ik ben blijven praten omdat ik het vemoeden kreeg dat ze een oplichter is nadat ze elke keer vroeg of ik wilde betalen via de bank.
Zou je a.u.b gebruik kunnen maken van leestekens? Dan blijven je berichten enigszins prettig leesbaar.

Moneyman
Berichten: 30291
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom stop je zoveel energie in zoiets nutteloos?

Erthanax
Berichten: 9746
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ga gewoon naar een goede club met een vergunning waar deskundige professionals werken. Dat is een stuk beter en veiliger dan schimmig gedoe.

Javas
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2022 06:52

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Javas »

Ik zou graag in contact komen met slachtoffers of Timeflies, ik denk dat ik een vermoeden heb en wil graag even wat controleren voordat ik iemand beschuldig. Hoe werkt dat hier?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door caruso »

Javas schreef:
14 mar 2022 13:19
Hoe werkt dat hier?

Uhhh...niet. Hier zijn geen zielige mannen die zich laten "oplichten" door een bevallige blondine met cup D.
Hier gebruiken we ons verstand..

Javas
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2022 06:52

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door Javas »

Wie is hier zielig dan?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door caruso »

Javas schreef:
14 mar 2022 15:57
Wie is hier zielig dan?
TS en mannen die denken dat ze telefonisch ongevraagd een relatie/s*x denken te krijgen.
Dan ben je dom, zielig, niet te benijden en heb je 40 jaar onder een steen geleefd.

Maar dat is mijn mening.....

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Timeflies schreef:
31 jan 2022 20:11
Ik ben niet genaaid hoor ik heb niks overgemaakt. Ik wil alleen de mensen waarschuwen voor deze oplichter. Want dit meisje gaat met niemand afspreken nadat ze de betaling heeft ontvangen op haar bank
Daar hoef je niet voor te waarschuwen. Wij denken met ons hoofd en niet met een andere lichaamsdeel.

juliomariner
Berichten: 4900
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door juliomariner »

En wie zegt trouwens dat het een vrouw is?

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Oplichter Danielle

Ongelezen bericht door WZZ »

Mensen, TS bedoelt het goed en wil anderen hiervoor waarschuwen. Hij heeft weliswaar niks betaald maar het zit toch wel enigszins in de richting van een poging tot oplichting. Niemand op dit forum zal natuurlijk toegeven dat de waarschuwing hem heeft gered, maar laten we TS wel in zijn waarde laten. Het advies dat hij beter naar een gecertificeerd bedrijf kan gaan heeft hij gekregen, laten we hopen dat hij dat doet.

Gesloten