Beste Allemaal..
Natuurlijk is het een overduidelijke zaak dat de operators van genoemde sites alleen handelen uit commercieel belang en er totaal geen feeling is met de door hen opgerichte chatsites dat moge duidelijk zijn.
uiteraard hebben wij ook al maanden een ban , na aanleiding van het geven van een mening van mijn kant op hun chat site.
gelukkig leven wij in een land waar vrijheid van meningsuiting geldt , maar volgens elfje handelde ik in strijd met de wet (hun eigen wet) en werd ik dus gebanned , evenals mijn meisje die er al helemaal niks aan kon doen.
tevens zou ik allerlei bedreigingen hebben geuit naar hen en hun familie, ik denk dat elfje inmiddels een behoorlijke duim heeft van al dat gezuig, ook wil ik een zin van haar email aan mij gericht even citeren : ik walg van smers deze mensen zijn ziek
eeh hoezo kinkytijd eeh hoezo smtijd??? mensen zieken dat doen ze graag en intussen geld er mee verdienen .
kortom respect is ver te zoeken , jammer als je zulk soort chatsites runt
MasterX
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichters ontmaskerd
-
gravedigger
Re: oplichters ontmaskerd
*Zucht* Niet nog zo'n chattopic