LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting polo's vanuit DUBAI

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dierenvriend
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mar 2005 13:20

Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door dierenvriend »

Op diverse veilingsites is een oplichter actief. Hij werkt onder de namen: TIM, TIMMY of TIM & BING en doet het voorkomen dat hij een zaak/bedrijf heeft in Dubai. Daar kan hij belastinvrije polo's inkopen van merken als La Coste en Ralph lauren. Die kun je bestellen etc.

Nadat je de betaalgegevens hebt ontvangen van eveneens een bank in Dubai met een rekening nummer en op naam van H. Weijermars hoor je vervolgens niets meer. Dus je betaald en daarna komt er simpelweg geen zending. Hij heeft al verscheidenen mensen opgelicht via websites als Speureder.nl en Marktplaats.nl Hij zal zeker proberen op andere manieren zijn oplichting voort te zetten.

Als mailadres gebruikt hij [email protected]

U bent dus gewaarschuwd. Polo's of ander materiaal vanuit Dubai of het Verrre Oosten links laten liggen. OPLICHTING

Bizzy
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2005 15:39

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door Bizzy »

Hier spreekt nog een gedupeerde! Ook ik ben erin getrapt. Na het overmaken van het geld is nog een paar keer e-mailcontact geweest en na wat druk te leggen op hem omdat er geen levering volgde, is mij medegedeeld dat ik kan fluiten naar mijn polo's. Terwijl het geld wel op zijn rekening staat.

Dus KOOP GEEN POLO'S OP MARKTPLAATS EN SPEURDERS DIE AFKOMSTIG ZIJN VAN TIM, BING, TIMMY, SIMONE, TINEKE, DENISE.

DE PRIJZEN VAN DE POLO'S LIGGEN OP 14-15 EURO!

OPLICHTING!!

Groeten, Bizzy

TheGameMen
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jul 2005 23:10

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door TheGameMen »

Ik koop nooit buiten Europa , dan betaal ik liever iets meer voor wat zeker heid
Of ik koop via eBay , die zijn veilig die spannen een rechtzaak voor je aan als het zover moet komen

Freek

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door topery »

dit hoort thuis bij www.internetoplichting.nl de kans is groot dat daar meerdere gedupeerden zijn

Bizzy
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2005 15:39

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door Bizzy »

Daar heb ik al een bericht geplaatst! Je kan beter vragen waar niet!

Gr. Bizzy

Tosbaga
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:20

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door Tosbaga »

een bedrijf dat een hotmail account als email gebruikt?? beetje dom niet?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door gravedigger »

14 1a 15 Euro voor topmerk polo's. En dan gaat er geen belletje rinkelen??
Eigen schuld, dikke bult :)

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door Marco Polo »

belastinvrije polo's inkopen van merken als La Coste en Ralph lauren. Die kun je bestellen etc.
Hier worden bedriegers bedrogen!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door hoffie »

Hier worden bedriegers bedrogen!
Buiten dat, stel je voor dat de polo's geleverd zouden worden, vergeten ze dat het vaak gaat om namaak, en dat de douane deze inpikt en vernietigd....

Zouden ze echt zijn, betaal je gewoon invoerrechten e.d. bij import....

Vind het wel grappig dat sommige mensen zich al rijk aan het rekenen waren :lol:

Gasssst

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door Gasssst »

Komt dat echt nog voor, anno 2005? Kan iemand mij vertellen hoe ik een bankrekening kan openen in Dubai? Stuur die info maar naar [email protected].

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door stekel »

ja hoor lekker slim! ga dan gewoon naar een winkel en betaal wat meer, dan had je nu zo'n mooi poloshirt aan! groetjes stekel.

devierde
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jun 2005 17:03

Re: Oplichting polo's vanuit DUBAI

Ongelezen bericht door devierde »

Degene die graag geld kwijt willen: Stuur maar gewoon op naar mij :wink:
Je krijgt er overigens nix voor terug (dus geen oplichting) hahaha

maar even serieusmensen: Als je een polo van RL op ander duur merk voor 15 euro op de kop wil tikken weet je of dat hij gepikt is OF dat het nep is.
Maw: je bent zelf illigaal bezig (helen c.q. stelen) en je verwacht dan consumentenrechten?

Als je toch zoiets zoekt voor weinig centenga naar de beverwijkse bazaar daar vind je alles voor dat geld
8)

Gesloten