Inmiddels is de schade vergoedt door Mastercard.Beste klant,
Zoals u wellicht uit de media heeft vernomen is op 14 juni 2016 het faillissement uitgesproken over Scheer & Foppen Speciaalzaken B.V. en de webwinkels scheerenfoppen.nl, bobshop.nl, bobshop.be, modern.nl en internetshop.nl
In deze e-mail proberen wij u antwoord te geven op de meest concrete vragen;
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar nog geen levering ontvangen. Wat nu?
Heeft u een bestelling in één van de filialen geplaatst dan adviseren wij u contact op te nemen met het filiaal van aankoop om de actuele stand van zaken te bespreken.
Heeft u online de bestelling geplaatst en bezorgdatum kunnen kiezen dan zal het product worden geleverd. Mogelijk zit er vertraging in de levering. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Heeft u online de bestelling geplaatst en géén bezorgdatum kunnen kiezen dan zal het product niet geleverd worden. U heeft de mogelijkheid om de bestelling om te zetten naar een product wat wel op voorraad is.
Ik wil mijn bestelling annuleren of retourneren, hoe krijg ik mijn geld terug?
Wij begrijpen dat u mogelijk de voorkeur heeft om uw bestelling te annuleren of retourneren en zodoende het reeds voldane bedrag teruggestort te krijgen.
Wij kunnen u garanderen dat wij uw verzoek in behandeling nemen en een aanvraag doen voor het crediteren van het aankoopbedrag, echter beslissen de curatoren of de aanvraag word uitgevoerd. Wij kunnen u hier helaas geen garantie in geven.
Heeft u de betaling per creditcard of PayPal voldaan dan heeft u mogelijkerwijs recht op de kopersbescherming. U kunt hiervoor contact opnemen met uw creditcardmaatschappij en/of PayPal.
Voor nadere informatie met betrekking tot financiële vorderingen verwijzen wij u naar de curatoren Mr. E.R. Looyen en Mr. Konig van Stellicher advocaten (tot 1 juli 2016 Hekkelman Advocaten & Notarissen genaamd)
Ik heb een extra (EWP) garantie aangekocht bij mijn product. Blijft deze garantie geldig tot de einddatum?
Ja, de aangekochte garantie is ondergebracht bij een verzekeringsmaatschappij.
Wanneer u een probleem heeft met het aangekochte apparaat kunt zich melden bij deze maatschappij.
In de voorwaarden van het certificaat treft u alle benodigde informatie.
Ik heb product aangekocht wat binnen de standaard garantieperiode van 2 jaar defect is gegaan. Wat moet ik nu doen?
Wij adviseren u de klacht te melden bij het merk van uw product. Zij zullen u adviseren over de te volgen procedure.
U heeft nog geen bestelling geplaatst maar wil dit wel graag doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
U kunt de bestelling plaatsen via de website en kiezen voor betaling bij levering. Zo weet u zeker dat u pas betaald als het product bij u word geleverd.
Andere betaalopties zijn creditcard en PayPal. Hierbij heeft u recht op kopersbescherming.
Met vriendelijke groet,
Hanneke
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oppassen met deze webshops van Scheer&Foppen
-
lies-oostveen
Oppassen met deze webshops van Scheer&Foppen
Ze hebben verschillende webshops ik ben mijn geld kwijt. Ik had een Universele Harmoney Touch gekocht maar die herkent mijn STB box niet. Krijg niets terug. Zou deze morgen retourneren maar dat doe ik dus niet ! Wel betaald met een creditcard misschien geluk ?
Laatst gewijzigd door lies-oostveen op 23 jun 2016 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Oppassen met deze webshops van Scheer&Foppen
Scheer & Foppen Speciaalzaken B.V. en de webwinkels scheerenfoppen.nl, bobshop.nl, bobshop.be, modern.nl en internetshop.nl wat een slimmerds zo zie je maar dat gerenommeerde bedrijven ook louche kunnen zijn. Heb Scheer&Foppen altijd een prettig bedrijf gevonden.lies-oostveen schreef:Ze hebben verschillende webshops ik ben mijn geld kwijt. Ik had een Universele Harmoney Touch gekocht maar die herkent mijn STB box niet. Krijg niets terug. Zou deze morgen retourneren maar dat doe ik dus niet ! Wel betaald met een creditcard misschien geluk ?
Hoe je wordt moet schrijven weten ze ook niet vandaar dat ze door de mand zijn gevallenBeste klant,
Zoals u wellicht uit de media heeft vernomen is op 14 juni 2016 het faillissement uitgesproken over Scheer & Foppen Speciaalzaken B.V. en de webwinkels scheerenfoppen.nl, bobshop.nl, bobshop.be, modern.nl en internetshop.nl
In deze e-mail proberen wij u antwoord te geven op de meest concrete vragen;
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar nog geen levering ontvangen. Wat nu?
Heeft u een bestelling in één van de filialen geplaatst dan adviseren wij u contact op te nemen met het filiaal van aankoop om de actuele stand van zaken te bespreken.
Heeft u online de bestelling geplaatst en bezorgdatum kunnen kiezen dan zal het product worden geleverd. Mogelijk zit er vertraging in de levering. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Heeft u online de bestelling geplaatst en géén bezorgdatum kunnen kiezen dan zal het product niet geleverd worden. U heeft de mogelijkheid om de bestelling om te zetten naar een product wat wel op voorraad is.
Ik wil mijn bestelling annuleren of retourneren, hoe krijg ik mijn geld terug?
Wij begrijpen dat u mogelijk de voorkeur heeft om uw bestelling te annuleren of retourneren en zodoende het reeds voldane bedrag teruggestort te krijgen.
Wij kunnen u garanderen dat wij uw verzoek in behandeling nemen en een aanvraag doen voor het crediteren van het aankoopbedrag, echter beslissen de curatoren of de aanvraag word uitgevoerd. Wij kunnen u hier helaas geen garantie in geven.
Heeft u de betaling per creditcard of PayPal voldaan dan heeft u mogelijkerwijs recht op de kopersbescherming. U kunt hiervoor contact opnemen met uw creditcardmaatschappij en/of PayPal.
Voor nadere informatie met betrekking tot financiële vorderingen verwijzen wij u naar de curatoren Mr. E.R. Looyen en Mr. Konig van Stellicher advocaten (tot 1 juli 2016 Hekkelman Advocaten & Notarissen genaamd)
Ik heb een extra (EWP) garantie aangekocht bij mijn product. Blijft deze garantie geldig tot de einddatum?
Ja, de aangekochte garantie is ondergebracht bij een verzekeringsmaatschappij.
Wanneer u een probleem heeft met het aangekochte apparaat kunt zich melden bij deze maatschappij.
In de voorwaarden van het certificaat treft u alle benodigde informatie.
Ik heb product aangekocht wat binnen de standaard garantieperiode van 2 jaar defect is gegaan. Wat moet ik nu doen?
Wij adviseren u de klacht te melden bij het merk van uw product. Zij zullen u adviseren over de te volgen procedure.
U heeft nog geen bestelling geplaatst maar wil dit wel graag doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
U kunt de bestelling plaatsen via de website en kiezen voor betaling bij levering. Zo weet u zeker dat u pas betaald als het product bij u word geleverd.
Andere betaalopties zijn creditcard en PayPal. Hierbij heeft u recht op kopersbescherming.
Met vriendelijke groet,
Hanneke
Scheer & Foppen Speciaalzaken B.V. en de webwinkels scheerenfoppen.nl, bobshop.nl, bobshop.be, modern.nl en internetshop.nl wat een slimmerds zo zie je maar dat gerenommeerde bedrijven ook louche kunnen zijn. Heb Scheer&Foppen altijd een prettig bedrijf gevonden.[/quote]harkja schreef:
Hoe je wordt moet schrijven weten ze ook niet vandaar dat ze door de mand zijn gevallen
Bedrijven zijn niet louche, maar het blijkt dat bij veel bedrijven gewoon een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking werkt... En daar zitten veel rotte appels tussen.
Ik zou eens bij Logitech informeren. Vaak hebben ze toch de juiste IR code voor uw apparaat en kunt u deze alsnog bedienen met de Harmony
Heeft volgens mij niets te maken met S&F, maar met hoe een en ander in het algemeen gaat bij een bedrijf dat failliet gaat. Maar daar zal Moneyman waarschijnlijk meer van weten...
Volgens mij is het zo dat je bij een bedrijf dat failliet is, als consument niet anders bent dan anderen. En dat als je een vordering op het bedrijf hebt, je simpelweg één van de schuldeisers bent. Veel bedrijven zullen hun klanten zo veel mogelijk tegemoet willen komen, ook met het oog op de kansen op een goede doorstart. Daarom is het goed mogelijk dat je gewoon je geld terug krijgt voor een artikel dat je wilt terugsturen. Maar dat is dus niet zeker.
Volgens mij is het zo dat je bij een bedrijf dat failliet is, als consument niet anders bent dan anderen. En dat als je een vordering op het bedrijf hebt, je simpelweg één van de schuldeisers bent. Veel bedrijven zullen hun klanten zo veel mogelijk tegemoet willen komen, ook met het oog op de kansen op een goede doorstart. Daarom is het goed mogelijk dat je gewoon je geld terug krijgt voor een artikel dat je wilt terugsturen. Maar dat is dus niet zeker.
Ik zie inderdaad ook niet in waarom dit gerenomeerde bedrijf welke helaas failliet is gegaan, louche zou zijn.Moneyman schreef:Waarom zijn ze louche?
Een forse beschuldiging zonder onderbouwing.
Heel veel bedrijven hebben zakelijke activiteiten onders verschillende namen, nergens staat dat dat niet mag......
-
lies-oostveen
Ik heb mijn geld vandaag ontvangen van Mastercard. Wat ik niet eerlijk vind is dat ze 14 juni 2016 failliet zijn gegaan en ik die bestelling op 21 juni 2016 heb gedaan. Als ze eerlijk waren geweest dan hadden ze mij moeten waarschuwen dat bij een retour ik mijn geld kwijt ben. Dan ben je voor mij een Louche bedrijf.Brahms schreef:Ik zie inderdaad ook niet in waarom dit gerenomeerde bedrijf welke helaas failliet is gegaan, louche zou zijn.Moneyman schreef:Waarom zijn ze louche?
Een forse beschuldiging zonder onderbouwing.
Heel veel bedrijven hebben zakelijke activiteiten onders verschillende namen, nergens staat dat dat niet mag......
Het bedrijf is In staat van faillissement en alleen de curator mag een site uit de lucht halen. Ik zou dus daar gaan klagen.