Als het gaat om opzeggen is Wanadoo niet thuis.
Schriftelijk opzeggen: geen reaktie
3 kwartier bellen met 'n duur 0900-nr.: geen doorkomen aan
meer dan 90 e-mails naar Wanadoo: geen reaktie.
EN HET ABONNEMENT LOOPT MAAR DOOR !!!!
Na vele brieven eindelijk (een te late) reaktie.Nu moet ik betalen voor tijden dat ik geen internet-aansluiting had (het modem was immers al lang en breed teruggestuurd)
In één ding zijn ze stipt: in het sturen van aanmaningen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen bij Wanadoo?
Re: Opzeggen bij Wanadoo?
Het opzeggen bij Wanadoo is inderdaad een ramp. Wil ik m'n abonnement opzeggen, moet dat met een opzegformulier, maar de klantenservice kon me niet vertellen waar ik dat kon vinden. Je zou verwachten onder het kopje 'servicemenu' waar je moet inloggen enzo, maar nee hoor... (voor ik de medewerkers kon ereiken heb ook ik ruim een kwartier moeten wachten tegen 0900-tarief)
Uiteindelijk heb ik een gewone brief gestuurd rond 20 december. 10 januari maar 'ns bellen dacht ik, want ik hoorde er niets van. Het is in behandeling zeiden ze en ik zou nog een brief krijgen van de bevestiging van mijn opzegging. Deze heb ik nooit gehad, maar mijn e-mail kan ik m.i.v. 1 februari (dit ook zeer stipt) niet meer checken. Dus ik ga ervan uit dat het abonnement opgezegd is, maar zeker weten kan je het niet...
Ook raar: een duurdere rekening dan normaal de laatste maand. Maar het servicemenu (om te checken waar dit vandaan komt) kan je niet meer in, want je bent inmiddels (een halve dag) geen abonnee meer.
Kortom: Het internetten (ik had een Wanadoo Hometime-abonnement) gaat goed via Wanadoo, maar zodra je een vraag hebt en ze je moeten helpen, geven ze niet thuis. En dat is toch het eerste wat je mag verwachten wanneer je een duur 0900-nummer belt!
Uiteindelijk heb ik een gewone brief gestuurd rond 20 december. 10 januari maar 'ns bellen dacht ik, want ik hoorde er niets van. Het is in behandeling zeiden ze en ik zou nog een brief krijgen van de bevestiging van mijn opzegging. Deze heb ik nooit gehad, maar mijn e-mail kan ik m.i.v. 1 februari (dit ook zeer stipt) niet meer checken. Dus ik ga ervan uit dat het abonnement opgezegd is, maar zeker weten kan je het niet...
Ook raar: een duurdere rekening dan normaal de laatste maand. Maar het servicemenu (om te checken waar dit vandaan komt) kan je niet meer in, want je bent inmiddels (een halve dag) geen abonnee meer.
Kortom: Het internetten (ik had een Wanadoo Hometime-abonnement) gaat goed via Wanadoo, maar zodra je een vraag hebt en ze je moeten helpen, geven ze niet thuis. En dat is toch het eerste wat je mag verwachten wanneer je een duur 0900-nummer belt!
Re: Opzeggen bij Wanadoo?
Heel vreemd allemaal..
Was ook Wanadoo ADSL klant.. Sinds enkele maanden ben ik overgestapt naar een andere provider. Ik belde met wanadoo tegen het einde van de maand en ik kon telefonisch gewoon opzeggen. Dacht eerst nog dat dit verhaal wel een staartje zou krijgen, maar ik was inderdaad netjes een maand later afgesloten zoals afgesproken...
Dus schijnbaar gaat het niet altijd met moeite.
Was ook Wanadoo ADSL klant.. Sinds enkele maanden ben ik overgestapt naar een andere provider. Ik belde met wanadoo tegen het einde van de maand en ik kon telefonisch gewoon opzeggen. Dacht eerst nog dat dit verhaal wel een staartje zou krijgen, maar ik was inderdaad netjes een maand later afgesloten zoals afgesproken...
Dus schijnbaar gaat het niet altijd met moeite.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 28 mei 2004 12:13
Re: Opzeggen bij Wanadoo?
Vreemd, bij mijn downgrade naar een free inbel account van een ADSL aansluiting zijn nagenoeg alleen maar fouten gemaakt. Keer op keer op keer op keer.Was ook Wanadoo ADSL klant.. Sinds enkele maanden ben ik overgestapt naar een andere provider. Ik belde met wanadoo tegen het einde van de maand en ik kon telefonisch gewoon opzeggen. Dacht eerst nog dat dit verhaal wel een staartje zou krijgen, maar ik was inderdaad netjes een maand later afgesloten zoals afgesproken...
Ik kan alleen maar aanraden: trek de machtiging van automatisch incasso in, bel niet naar die dure nummers, maar reageer via: http://www.wanadoo.nl/contact/
Stuur anders faxen of brieven.
Het versturen van e-mails direct naar [email protected] of [email protected] heeft nagenoeg altijd tot gevolg dat je geen antwoord krijgt. Replies op antwoorden naar aanleiding van vragen/klachten die middels http://www.wanadoo.nl/contact/ zijn ingevuld komen wel aan.
Het vreemdste van alles vind ik echter, als je wilt opzeggen, word je volgens de website vriendelijk gevraagt dit telefonisch te doen. Maar waarom staat het er nog als het hardstikke slecht werkt?
Re: Opzeggen bij Wanadoo?
heb proberen op te zeggen bij zonnet, in mijn voorwaarden staat dat ik eerst 1 jaar moet blijven en daarna een opzetermijn van 1 maand, gebeld met 0900 70 cent p.m. nummer en de heren van zon kunnen de oude voorwaarden niet vinden en houden zich aan hun nieuwe voorwaarden, nog 10 maanden doorbetalen dus...
Re: Opzeggen bij Wanadoo?
Dit onderwerp gaat over Wanadoo. Kijken met je ogen!!!