ik ben al sinds 1998 lid van de kabelfoon mijn internetprovider
ik betaalde automatich per maand
toen ze eind 1998 per 2 maanden wouden gaan innen had ik daar geen bezwaar tegen
want na een jaar lid blijven was de opzegtermijn nog steeds 1 maand
nu ik in de winkel kwam om mijn contract optezeggen word en nu doodleuk gezegt...u bent dan niet meer lid vanaf feb. 2005 !!
toen ik naar zijn chef vroeg was die de hele dag niet aanwezig.
en hij wist niet genoeg over die contracten etc.
met 1 woord schande
ik heb ze een email gestuurd maar die is nu pas een dag weg en heb nog niks van hun vernomen.dus daar heb ik wel even vreden mee
maar een koude doche is voor hun al in mijn ogen zelf al tegoed.
dus kabelfoon is ook niet netjes voor zijn trouwe klanten
helaas maar waar
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging caiway (kabelfoon) contract
Re: opzegging caiway (kabelfoon) contract
Inderdaad niet netjes.
Overigens heeft u opgezegd dus bent u niet trouw.
Overigens heeft u opgezegd dus bent u niet trouw.
Re: opzegging caiway (kabelfoon) contract
nou die jongen heeft gewoon gelijk
die caiway is sinds een tijdje slecht bezig
vaak het af en toe uitvallen van de verbinding
en dan dit ...nou ik heb het wel vaker gehoord
en als ie weg wil
laat hem
waar moet ie dan heen?
die caiway is sinds een tijdje slecht bezig
vaak het af en toe uitvallen van de verbinding
en dan dit ...nou ik heb het wel vaker gehoord
en als ie weg wil
laat hem
waar moet ie dan heen?