LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
karinh
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jul 2007 21:15

opzegging internet

Ongelezen bericht door karinh »

heb problemen met speedlinq .wij ik en mn ex hadden een 1jaars cntract bij speedlinq.In november 2005 zijn we door prive omstandigheden uitelkmaar gegaan.de pc was van hem dus die nam hij ook mee.we hebben allebei op een tijdelijk adres gewoond.Hij heeft voor het contract afliep ,afgezegt.dat moet telefonisch,en dan krijg je een mailtje als bevestiging.Bellen met klantenservice van speedlinq is mega duur 0,70 cent per min.plus kosten van je mobile telefoon.omdat ik geen pc had en het contract om mijn naam stond,had ik een bevestingsmailtje moeten krijgen.helaas had ik geen pc,dus geen mailtje ontvangen.als ze in juli nog geld van mijn rekening halen,ga ik naar de bank en laat mn rekening blokkeren.naar mijn mening was dat terecht als er opgezegt wordt voor het contract afloopt hebben ze geen recht meer om geld van mijn rekening te halen.nu ,krijg ik een incasso aan mijn broek. :evil:

trimoxa
Berichten: 94
Lid geworden op: 20 jun 2006 14:02

Re: opzegging internet

Ongelezen bericht door trimoxa »

heb je aangetekend opgezegt .

want zondr aantekening eindigt de opzeg brief in de prullenbak bij de isp.


en zonder bevestigings brief heb je geen poot om op te staan

helaas. :cry:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: opzegging internet

Ongelezen bericht door gravedigger »

Begrijpend lezen is toch verrekte moeilijk. Niet trimoxa?

trimoxa
Berichten: 94
Lid geworden op: 20 jun 2006 14:02

Re: opzegging internet

Ongelezen bericht door trimoxa »

ikke niet begrijpe :lol:

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: opzegging internet

Ongelezen bericht door gozik »

Bij alle behalve Speedlinq moet je schriftelijk opzeggen!
Alle providers willen papieren...

Alleen via 0900 wat erg snel werkt, het is niet het service nummer van 70 cent maar een andere, koste 50 cent!
Je ontvangt een mail indien mogelijk, maar met gebruikernaam en wachtwoord, kun je dit op elke pc lezen!
Zelfs in de openbare bibliotheek, en daar voorE0,25 per vel uitprinten!

Verder schreef je nov 2005.
Als dit verlengt word gaat de einddatum naar dec 2006, en als daarna naar dec 2007.
Als je echter iets te laat in okt 2006 opzegt komen daar enkele maanden extra bij, maar vermoedeijk was het na nov 2006, en betaal je nog tot de vervaldatum!

Je kunt daar allleen per jaar, en dus ook 1x per jaar opzeggen, het word telkens per jaar verlengt met opnieuw een jaar!

Storneren kan, maar de incasso is duur, dus doe dat niet, vragen bij het speciale opzegnummer kan wel, 2x opzeggen kan niet, en dat krijg je dan ook te horen!

succes.

Gesloten