LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging planet....

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nadalier

opzegging planet....

Ongelezen bericht door nadalier »

kan niet! 3 jaar geleden adsl genomen bij planet. ga nu uit elkaar met mijn vriend adsl staat op mijn naam, kan het niet opzeggen pas 1 dec 2006....tis toch van de zotte! stom stom stom het contract wordt telkens met 1 jaar verlengd, dat weet ik ja....maar dan nog....

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ik vind jou stom!!!!

je zegt zelf te weten dat een contract elke keer voor een jaar verlengt word.....

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door Bailey »

Ja, dat snap ik dus ook niet. Je weet het, je tekent ervoor en toch ga je hier klagen. Dat zijn nu eenmaal de regels van Planet en je hebt er voor getekend, dus dan moet je nu niet gaan klagen.

bobmarlin
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2006 13:01

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door bobmarlin »

hallo,
ik heb hetzelfde meegemaakt ik had op gezegd ,maar volgens planet een week te laat.
ik ben gestopt met betalen en heb mijn rekening geblokkeerd het heeft even geduurd maar uiteindelijk zijn ze gestopt met het proberen af te schrijvendus even volhouden

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door AnnePanne »

bobmarlin

heel slim van je...
komen ze heus wel achter hoor
en dan krijg je lekker een dikke rekening voor geschotelt

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door Frankkk »

Voor een overstap geadviseerd om al 3 maanden eerder Planet op te zeggen, zodat bevestigingsbrief binnen een paar weken op de mat lag, zo kon het niet mis gaan. Immers, was een bevestigingsbrief uitgebleven, dan was er nog voldoende tijd voor een aangetekende opzegging.

Kies een provider waarbij je na het eerste jaar per maand kan opzeggen, dan heb je niet dit gedoe. Mogelijk ook betere service, omdat je immers makkelijk weg kunt en ze dus MOEITE moeten doen om je te behouden.

nadalier

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door nadalier »

ik vind mezelf niet stom!
ach ja ik vind er wel wat op.....
Laatst gewijzigd door nadalier op 14 mei 2007 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door rovanitel »

Mijn abonnement heb ik ruim 3 maanden voor einde contract periode 01-02-05 bij planet opgezegd. OP deze datum ben ik overgestapt naar zon/versatel/tele2. 4 maanden later haalde planet nog steeds 14,95 van mijn giro, welke ik dus weer terug boekte. Na vele malen bellen en emailen was ik nog geen stap verder en kreeg vele aanmaningen. Zelfs een deurwaarder werdt naar mij gestuurd. Na overleg met interim justitia heb ik mijn gelijk gekregen en zijn de aanmaningen (500 euro + "achterstallig" abonnements geld ingetrokken. Maar het geld dat in van planet terug moet krijgen (2 maanden) moet ik nog steeds op wachten. Ondanks dat 28-02-06 werdt beloofd dat ik het binnen 3 weken gestort zou krijgen, heb ik hier al meerdere malen om moeten vragen. Iedere keer is het antwoord, we hebben vertraging in de betalingen. Nu na 6 weken heb ik nog niets ontvangen.
Dus pas op voor planet internet. Ze willen je graag plukken, maar terug betalen ? ho maar.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door Consumentt »

Hee rovanitel

Ik zie niet zoveel klachten over Planet, moeten we jouw verhaaltje nu wel geloven.
Ik geloof het wel en merk dat je ook geen genoegen neemt met een bedrijf dat niet reageert op je klachten.
Zeur dan ook niet als een ander om dezelfde reden klaagt over een bedrijf dat wellicht toevallig bij jou wel iets werkends opgeleverd heeft.

Caradow
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2006 15:38

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door Caradow »

Hoi Nadalier,

Stuur een brief naar Planet waarin je de situatie uitlegt... Grote kans dat men gebruik makt van een coulance regeling.. Planet is de beroerdste niet..

ruuwd
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2006 13:13

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door ruuwd »

Stuur een brief naar Planet waarin je de situatie uitlegt... Grote kans dat men gebruik makt van een coulance regeling.. Planet is de beroerdste niet..
De coulanceregeling gaat hier niet op. Hier zullen ze zeggen contract is contract. Dit is geen apart of schrijnend geval.

Caradow
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2006 15:38

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door Caradow »

Dat zou je wel eens kunnen verbazen....

Ik ben 5 jaar klant geweest bij Planet/KPN en zonder bijzondere omstandigheden heb ik mijn abo per 15 mei aanstaande mogen opzeggen ipv 1 maart 2007

donovanmeijer
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jan 2006 22:36

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door donovanmeijer »

Ja dit ook,
Als je geen telefoonaansluiting meer hebt door enige omstandigheden, kun je het contract met je ADSL- provider verbreken. (Dit omdat je vriend de aansluiting meeneemt of anders)
Dit komt doordat de geleverde dienst niet meer mogelijk wordt.
vg gr Donny

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door mediaservice »

je zit meestal vast aan een 1 jarig contract, moet je de (kleine) lettertjes maar beter lezen!

aqua.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2006 01:29

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door aqua. »

Zeker een speedlinq medewerker die planet een slechte naam wilt bezorgen..haha..


Maar wat is dat nou met die jaarcontracten...waarom kan je iets niet gewoon na een maandje afzeggen( nadat je een jaarcontract met planet hebt afgesloten)..die regel slaat toch nergens op..?

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: opzegging planet....

Ongelezen bericht door mediaservice »

Zeker een speedlinq medewerker die planet een slechte naam wilt bezorgen..haha..


Maar wat is dat nou met die jaarcontracten...waarom kan je iets niet gewoon na een maandje afzeggen( nadat je een jaarcontract met planet hebt afgesloten)..die regel slaat toch nergens op..?
Haha,

Bij Easy is het mogelijk binnen 3 maanden het op te zeggen, daarna zit je er een jaar aanvast.

Ik denk dat het ook de oorzaak is omdat je een gratis modem krijgt.
Je kunt het wel na 1 maandje opzeggen, dan heeft Planet(of eigenlijk KPN) veel geld uitgegeven om een modem te betalen, terwijl die weinig heeft opgegeven.

En wat die Speedlinq medewerker betreft: Sinds kort is Speedlinq onderdeel van KPN, waar Planet ook bij hoort, toch een goeie grap!

Gesloten