LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging wegens emigratie bij KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
willemhoogwerf

opzegging wegens emigratie bij KPN

Ongelezen bericht door willemhoogwerf »

Ik heb in april opgezegd voor toen planet internet. ik heb een schriftelijke bevestigoing gekregen dat per 1 sept 2008 het abonnement werd beeindigd.Ook heb ik de telefoon en digitenne van KPN opgezegd maar ik kon pas in juni de telefoon opzeggen i.v.m. de computer.Ik heb dat gedaan enwerd keurig schriftelijk op de hoogte gesteld dat de telefoon was opgezegd per 1 sept.2008. tevens werd ik van harte welkom geheten bij jawel de internet provider KPN gefeliciteerd. Ik ging toch emigreren? ik heb nergens opdracht voor gegeven. Heb toen gebeld en jawel drie uur lang !!! ik kreeg op het laatst een telefoon nummer voor ergens in Belgie en die meneer zei dat alles in orde kwam Echt waar? vroeg ik jawel Zucht !Maar de rekening van ide adsl internet bleef van de rekening gehaald worden. rekening geblokkeerd en jawel drie uur gebeld met 7 verschillende medewerkers enkele zelfs dubbel, konden niets doen wel een brief weer gehad van de inmiddels bekende en verfoeide hr Onno manager ???
dat per aug 2009 de overeenkomst verviel (welke overeenkomst?)
Weer gebeld 2 uur maar nee Uw geval is in behandeling U wordt donderdag 30 okt terug gebeld door de klachtercomm. Niet dus !
Ik heb nu een aangetekende brief verzonden naar de klachtenbehandelaars van de KPN en verzocht alles per 1 sept zoals afgesproken af te handelen. verschrikkelijk toch ? Ik ben 63 jaar en ik ben zolang ik leef klant bij KPN en planet internet geweest. zo behandel je je klanten.
Ik weet het niet meer ik woon al enkele maanden in Duitsland , maar daar wordt je echt als een klant behandeld.
Is er hulp ??????

D1RK

Re: opzegging wegens emigratie bij KPN

Ongelezen bericht door D1RK »

Rekening blokkeren zodat ze geen geld meer kunnen pakken.
Verder heeft U niets te doen, Zij maken fouten en 1 E mail die gratis is zou voldoende meoten zijn, en als dat niet zo is word dat niet Uw probleem!

Bel nooit, geen bewijs en mail is bewijsbaar en staat U sterker.

Gesloten