LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange ADSL + Telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dick Vleder

Ongelezen bericht door Dick Vleder »

Ik snap niet wat je loopt te zeuren, met de postcode check wordt alleen gekeken of de centrale bij jouw in de buurt geschikt is voor orange adsl en of je daar niet te ver vanaf woont.

Deze postcode check kan niet direct zien of er vanaf de straat wel een KPN kabeltje naar jouw woning ligt.

Het is voor een provider enorm duur en daardoor niet rendabel om die te laten aanleggen door KPN en daarom is het terechte advies om een KPN telefonie bel budget lijntje aan te vragen, in het kader van de telcomwet heeft KPN dan namelijk leverings- en aansluitplicht en kan je daarna Orange ADSL of ADSL van een willekeurige andere provider aanvragen........................

Dus als je er zelf helemaal niets van begrijpt moet je niet direct gaan afgeven op klantenservicemedewerkers die jou toch de juiste informatie hebben gegeven, het is jouw probleem dat je de waarheid niet nder ogen wilt zien..........

Steef_88

Re: Orange ADSL + Telefonie

Ongelezen bericht door Steef_88 »

Hoi Kaasdude,

ik weet dat je post al van een hele tijd geleden is. Maar is alles verder goed gekomen?
en wat heb je aan die zo genoemde "laswerkzaamheden" gedaan?

Ik zit nu namelijk met hetzelfde probleem alleen dan bij Alice. ze hebben mijn abonnement opgezegd omdat er laswerkzaamheden verricht moesten worden en die doen hun niet. Het heeft denk ik ook geen zin om een andere provider aan te vragen want die zal dan met hetzelfde komen, lijkt mij.

Dus de vraag: heb je een oplossing voor me?

alvast bedankt!!

Groeten Stephan

Steef_88

Re: Orange ADSL + Telefonie

Ongelezen bericht door Steef_88 »

Ik heb verder van Alice al wel een schriftelijke opzeggen gehad. maar ik vind het wel jammer dat het 6 weken heeft moeten duren.

Ik ga dit weekend maar eens informeren bij een kpn business center, of hun iets kunnen verzinnen om toch internet te krijgen. het vervelende is alleen dat we waar we nu zitten maar tijdelijk is en dat tijdelijk is nu al voor de helft voorbij. Er worden al grappen gemaakt; je hebt het als je weg moet...

Maarja, in ieder geval bedankt voor je reactie!

Stephan

Gesloten