zo 14-10 kwam er 's avonds een melding op het scherm dat de livebox ging updaten en dat ik tijdens deze update geen internet zou hebben. Dit zou ongeveer een half uur duren.
na een uur en een aantal resets was er weer verbinding, maar was de snelheid helemaal weg. Normaal had ik een downstream van ca 14000kb dit was nu nog maar 500. Tevens was de downstream lager dan de upstream.
ma 15-10 gebeld met de helpdesk en gevraagd om een oplossing. Er werd op afstand een poort gereset, ik moest het modem nog een keer resetten en dan was het klaar. Alles gedaan, 2 minuten een downstream van 12000kb en daarna was de verbinding weg.
Ondertussen alle kabels vervangen
door omstandigheden donderdag pas weer gebeld
do 18-10 weer gebeld: internet valt steeds uit en is erg traag. Poort weer gereset en het probleem bleef.
ma 22-10 weer gebeld, er wordt een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Ik zou van ze horen.
wo 24-10 het duurt me te lang en ik bel weer, krijg te horen dat het 5 tot 8 dagen zou duren. Dus maar wachten
wo 31-10 8 dagen zijn om, dus maar weer bellen omdat ik nog niks gehoord heb. Krijg te horen dat dit nog maar net ingevoerd is. Ik vraag hoe dit kan omdat de ticket al op maandag 22-10 is aangemaakt. Dit komt doordat een medewerker gegevens verkeerd heeft ingevoerd. Ik vragen dat ik door een fout van orange nog langer moet wachten, met als antwoord nog 6-7 dagen. Beetje boos
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
wo 06-11 7 dagen zijn om dus maar weer bellen. Krijg ik te horen op de vraag hoe ver het ermee staat en wanneer er een oplossing komt: "weet ik niet" ik zie alleen dat er een bezoek aan de telefooncentrale gepland staat. Wanneer dan? Weet ik niet. Wat zijn dit voor antwoorden voor €0,20 per minuut. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik ze nog 24 uur geef en ik anders het contract per direct wil beëindigen. (loopt nog officieel tot februari)
Ik vind dat ze een wanprestatie leveren, mij aan het lijntje houden en dingen beloven die ze niet waar maken. Inmiddels zit ik meer dan 3 weken zonder fatsoenlijk internet en heb ik al meer dan 35 euro aan belkosten en ben ik nog geen donder verder. Nu is mijn vraag of ik aan de hand van dit verhaal mijn contract kan laten ontbinden en waar ik eventueel hulp kan vragen hiervoor.
Vriendelijke groet,
Paul