LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange drama

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ptje2007
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2007 12:45

Orange drama

Ongelezen bericht door ptje2007 »

Kort uitgelegd:

zo 14-10 kwam er 's avonds een melding op het scherm dat de livebox ging updaten en dat ik tijdens deze update geen internet zou hebben. Dit zou ongeveer een half uur duren.
na een uur en een aantal resets was er weer verbinding, maar was de snelheid helemaal weg. Normaal had ik een downstream van ca 14000kb dit was nu nog maar 500. Tevens was de downstream lager dan de upstream.

ma 15-10 gebeld met de helpdesk en gevraagd om een oplossing. Er werd op afstand een poort gereset, ik moest het modem nog een keer resetten en dan was het klaar. Alles gedaan, 2 minuten een downstream van 12000kb en daarna was de verbinding weg.
Ondertussen alle kabels vervangen
door omstandigheden donderdag pas weer gebeld

do 18-10 weer gebeld: internet valt steeds uit en is erg traag. Poort weer gereset en het probleem bleef.
ma 22-10 weer gebeld, er wordt een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Ik zou van ze horen.

wo 24-10 het duurt me te lang en ik bel weer, krijg te horen dat het 5 tot 8 dagen zou duren. Dus maar wachten

wo 31-10 8 dagen zijn om, dus maar weer bellen omdat ik nog niks gehoord heb. Krijg te horen dat dit nog maar net ingevoerd is. Ik vraag hoe dit kan omdat de ticket al op maandag 22-10 is aangemaakt. Dit komt doordat een medewerker gegevens verkeerd heeft ingevoerd. Ik vragen dat ik door een fout van orange nog langer moet wachten, met als antwoord nog 6-7 dagen. Beetje boos :evil: wacht ik nog maar weer een week.
wo 06-11 7 dagen zijn om dus maar weer bellen. Krijg ik te horen op de vraag hoe ver het ermee staat en wanneer er een oplossing komt: "weet ik niet" ik zie alleen dat er een bezoek aan de telefooncentrale gepland staat. Wanneer dan? Weet ik niet. Wat zijn dit voor antwoorden voor €0,20 per minuut. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik ze nog 24 uur geef en ik anders het contract per direct wil beëindigen. (loopt nog officieel tot februari)

Ik vind dat ze een wanprestatie leveren, mij aan het lijntje houden en dingen beloven die ze niet waar maken. Inmiddels zit ik meer dan 3 weken zonder fatsoenlijk internet en heb ik al meer dan 35 euro aan belkosten en ben ik nog geen donder verder. Nu is mijn vraag of ik aan de hand van dit verhaal mijn contract kan laten ontbinden en waar ik eventueel hulp kan vragen hiervoor.

Vriendelijke groet,
Paul

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door jaywalker »

Nee, je kan nu nog niet opzeggen, in hun voorwaarden staat nergens een minimale periode waarin zij een storing moeten oplossen....... :idea:

ptje2007
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2007 12:45

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door ptje2007 »

dus ik kan nog gewoon doorbetalen voor iets wat ik niet heb :?

Mr. Floppy
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Gelukkig is er ook nog wetgeving. Deze gaat boven de voorwaarden.
Volgens de wet moet je ze een redelijke termijn gunnen om het op te lossen. Stuur dus een brief, dat je het binnen 2 weken opgelost wil zien, en dat je anders het contract eenzijdig ontbint wegens wanprestatie.

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door jaywalker »

Alleen blijft de vraag wat is een redelijke ternijn en bovendien ben je als abonnee akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Bovendien als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt is het erg duur om je recht te halen.

en Mr. Floppy, ontbint=ontbind, met zulke fouten maken je brieven echt geen indruk....

Mr. Floppy
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

jaywalker schreef:Alleen blijft de vraag wat is een redelijke ternijn en bovendien ben je als abonnee akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Bovendien als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt is het erg duur om je recht te halen.

en Mr. Floppy, ontbint=ontbind, met zulke fouten maken je brieven echt geen indruk....
Wat een muggenzifter ben jij zeg! Bovendien schrijf ik hier niet eens brieven. :wink: En het ergste is ook nog eens dat jij zelf niet eens weet hoe je het moet schrijven. Het moet namelijk "ontbindt" zijn. (heb de d gemist met typen) En dan ga jij commentaar maken om zoiets onnozels, terwijl je het zelf niet eens weet!

Ook hoef je hier je recht helemaal niet te halen. (je kan in dit geval gewoon je recht nemen) Het kost dus niets. Je ontbindt gewoon het contract wegens wanprestatie, en je betaalt gewoon niet meer.
Als de provider het er niet mee eens is, dan zullen ze zelf een deurwaarder in moeten schakelen, die er een zaak bij de rechtbank van moet maken. De kosten zijn voor de verliezende partij.
Jaywalker schreef:
Nee, je kan nu nog niet opzeggen, in hun voorwaarden staat nergens een minimale periode waarin zij een storing moeten oplossen.......
Jou zienswijze in deze zaak is ook al heel erg appart en dom. (een zienswijze die bovendien geen enkel normaal mens met jou zal delen) Volgens jou zienswijze zou een bedrijf dus nooit geen storing op hoeven te lossen als het niet in hun voorwaarden staat, en zou de klant dus vrolijk door moeten betalen voor iets wat niet geleverd wordt. Daarom is er nog altijd de wetgeving die boven de voorwaarden gaat! Je gaat dus niet alleen accoord met de voorwaarden, maar ook met de wetgeving als je tekent. :wink:
En met een redelijke termijn bedoeld de wetgever, dat de ondernemer de storing makkelijk moet kunnen oplossen. De ondernemer moet hier dan dus ook gelijk aan beginnen en het niet laten liggen. Het moet dus in een paar dagen zijn op te lossen. 2 weken is dus meer dan redelijk.

Dus waar ben je nu eigenlijk mee bezig op dit forum? (vraag jezelf dit nu eens af)

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door jaywalker »

Mr. Floppy, we weten allemaal dat jij een gefrustreerde Orange gebruiker bent !
Bij elke grote provider worden fouten gemaakt, maar ook kennen alle grote providers voor het grootste gedeelte tevreden gebruikers en die zie je niet op dit soort forums, hier worden slechts de extreme problemen besproken en uitgelicht.
Jij geeft de mensen valse hoop, ik vertel ze de realiteit en jij bent zeker niet degene die bepaalt of ik wel of niet en op welke manier hier mag reageren.

geef gewoon je reactie en visie, ook jouw (gekleurde) mening is welkom, maar ga zeker niet de wannabee-moderator uithangen

Mr. Floppy
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

jaywalker schreef:
Mr. Floppy, we weten allemaal dat jij een gefrustreerde Orange gebruiker bent !
Dat heeft niets met mijn antwoorden hier in dit topic van doen. Bij om het even wat voor dienstverlener het hier zou betreffen zouden mijn antwoorden gelijk blijven. Bovendien kun je hier in dit topic niet eens opmaken dat ik een gefrustreerde Orange gebruiker ben. (ben ik overigens wel, en met mij nog vele anderen)(en dat komt doordat Orange er een zootje van maakt)
Wie bedoel je overigens met "we"? :wink:
jaywalker schreef:
Bij elke grote provider worden fouten gemaakt, maar ook kennen alle grote providers voor het grootste gedeelte tevreden gebruikers en die zie je niet op dit soort forums, hier worden slechts de extreme problemen besproken en uitgelicht.
Wat heeft dit met het probleem van de topicstarter van doen? :wink: (zijn probleem is hiermee niet opgelost. :wink: )
jaywalker schreef:
Jij geeft de mensen valse hoop, ik vertel ze de realiteit...
Nee jij vertelt dingen die niet kloppen, en ik vertel juist hoe het echt zit en welke rechten en mogelijkheden de topicstarter heeft. :wink:
jaywalker schreef:
geef gewoon je reactie en visie, ook jouw (gekleurde) mening is welkom, maar ga zeker niet de wannabee-moderator uithangen
En dat schrijft iemand die zelf keer op keer diverse mensen in bijna elk topic op onbenullige spelfoutjes wijst! :wink:
Verder gaat het hier niet om meningen maar om feiten. :wink:

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door jaywalker »

Kort lontje ???? Mr Floppy ? jouw waarheid is niet de waarheid, ga je eerst eens met je grote bek in jurisprudentie verdiepen over geschillen tussen isp's en hun klanten !
Nogmaals ik blijf reëel en jij geeft de mensen valse hoop, als je nu echt een vent bent biedt je deze ptje2007 aan de kosten van zijn rechtszaak te betalen, want als het zover komt en ptje2007 verliest de zaak ben jij natuurlijk niet thuis met je semi-juridische adviezen......

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Oke..weer even ontopic aub ;)

Ik ben sinds gisteren klant bij Orange.
De livebox en de hele handel had ik al gekrgen, dus gisteravond alles geinstalleerd en wat denk je?
Niets werkt...ik heb gelukkig nog 10 dagen internet via Chello anders zou ik hier niet kunnen klagen hihihihi.
Maar goed, zonet Orange gebeld, krijg ik na 10 minuten te horen dat de technische dienst erbij moet komen, ik moet nog 2 tot 3 weken wachten tot zij komen :shock:
Pardon? Daar ga ik dus niet meer akkoord...ik wil gewoon dat die livebox werkt.
Mijn huistelefoon is hardstikke dood dus ik wil gewoon dat het deze week wordt opgelost!
Ik heb hen net al een hele boze mail gestuurd en daarin vermeld dat mijn eerste indruk van Orange ronduit schandalig is ;)

Dit is toch niet normaal? Je doet alles zoals het hoort, belt op a 20 ct per minuut plus de extra kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon (heb geen andere keuze) en dan krijg je te horen dat je nog heel lang moet wachten.....die gozer aan de telefoon vond het de normaalste zaak van de wereld :shock:

Stel ik moet inderdaad nog zo lang wachten...kan ik mijn nieuwe, nog niet werkende abonnement ongedaan maken?
Wat is redelijk?

Groetjes van een hele boze Nicole

Glenn2
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2007 21:12

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Glenn2 »

Op 08 oktober ADSL Extra bij Orange aangevraagd (alleen adsl geen telefonie) Contract is een week later (na retour sturen brief met handtekening) officieel ingegaan. Opleverdatum heb ik opgegeven als zsm. Orange heeft deze op 31-10-2007 uiterlijk 20.00 uur gezet.

Na 3 weken zonder internet was ik dus enthousiast 's avonds aan het proberen online te komen. Dit zonder succes.

01-11-07 gebeld met Orange. Zij vertelden dat dit een verwachte opleverdatum was. Ze konden mij niet vertellen wat de datum dan wel zou zijn...ik moest maar geduld hebben en afwachten.

Via de Orange site kon ik in de status in de gaten houden. Eindelijk op 06-11-07 gaf de site aan dat de lijn was opgeleverd. Dit via het internet op mijn werk gechecked :). Enthousiast naar huis gegaan om eindelijk weer het net op te gaan. Echter het was weer van een koude kermis thuiskomen. Geen verbinding.

Gelijk gebeld met de helpdesk van Orange. Van alles getest, geen resultaat. Ik moest maar een dagje wachten en morgen weer proberen mischien zat er ergens een vertraging in ofzo werd me verteld.

07-11-07 Gehele dag geprobeerd geen resultaat. 's-avonds weer gebeld met de helpdesk. Wederom vanalles geprobeerd. Het probleem moest aan de wijkcentrale liggen. Er wordt een melding van gemaakt. Ik kreeg te horen dat ik tussen 1 en 7 dagen terug gebeld zou worden. Na heeeeeel geduldig gewacht te hebben bel ik op 15-11-07 op om te vragen wat er gaande was en waarom ik nog niet terug gebeld was.
Medewerker kon mij geheel niets vertellen, alleen dat melding nog open stond. Maar wel dat de KPN ingelicht was.

Verrassing die zelfde middag staat er een kpn monteur voor de deur, hij komt de lijn testen. De lijn blijkt het perfect te doen. De monteur test de livebox en komt er binnen een minuut achter dat deze defect is. Hij test de lijn met een modem die hij zelf bij zich heeft, deze doet het wel. Als bonus krijg ik een rekening van 61,-- Euro (ex btw) onder de neus geschoven. Geef die maar aan Orange verteld de beste man.

Orange site afgezocht en vond een link naar instructies om een oude modem (van 1 van de vorige isp's) gereed te maken voor adsl van Orange. Uurtje mee gespeeld en alles werkte...muv dat ik naar een KPN VANGPAGINA gebracht werd. Wat research gedaan, en het blijft dat dit wederom een Orange probleem is omdat deze mijn login gegevens niet herkend.
's avond gebeld met Orange (want de lijnen waren overbelast 's middags) Uitgelegd wat de monteur had geconstateerd en dat ik dus nu eigenlijk zo spoedig mogelijk een nieuwe modem zou willen ontvangen.
Dit ging uiteraard niet zomaar. Eerst moet de monteur verslag doen aan Orange daarna gaan Orange beslissen wat de volgende stap is. Dus als de KPN monteur alleen verteld dat de lijn ok is en dat van de defecte modem niet is het nog steeds een onopgelost probleem.
Ik werd vriendelijk verzocht weer rustig af te wachten. Toen heb ik het alternatieve probleem (met de vangpagina) medegedeeld. Hieraan wilde de medewerker geheel geen oplossing voor vinden. Terwijl Orange wel deze methode via hun website publiceerd. Heel duidelijk gevraagd waarom zij niet mee willen werken aan een tijdelijke oplossing om toch het internet op te kunnen. Ik werd op dat moment gewoon geheel genegeerd door de medewerker (zijn naam was Tom) Ik herhaalde een paar keer de mededeling dat ik maar weer moet gaat wachten.

Het koste me toen veel moeite om correct en netjes te blijven.

Orange komt afspraken niet na, stuurd je van het kastje naar de muur, en komt niet met alternatieve oplossingen voor de problemen.
Morgen (op 20-11-07) ga ik maar weer eens bellen. Ik hou jullie op de hoogte.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door roerganger »

Oh die live-box van Orange. Eerst heette het anders, toen had ik dat kreng ook. Niks als problemen, heb het opgezegd en gezien dit topic terecht ook. Nu zit ik bij UPC, gaat redelijk, maar enthousiast ben ik ook niet.

Het blijft behelpen met die internetproviders. :evil:

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door roerganger »

Ook hoef je hier je recht helemaal niet te halen. (je kan in dit geval gewoon je recht nemen) Het kost dus niets. Je ontbindt gewoon het contract wegens wanprestatie, en je betaalt gewoon niet meer.
Als de provider het er niet mee eens is, dan zullen ze zelf een deurwaarder in moeten schakelen, die er een zaak bij de rechtbank van moet maken. De kosten zijn voor de verliezende partij.
Het is maar zeer de vraag of de rechter meegaat in jouw uitleg van wanprestatie. De kosten zijn voor de verliezende partij...

Ik zou zelf eerst maar eens naar een juridisch loket gaan als ik zoiets bij de hand heb, of informatie inwinnen bij een of andere toezichthouder voor ik zulke rigoreuze stappen zet.

Mr. Floppy
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

roerganger schreef:
Het is maar zeer de vraag of de rechter meegaat in jouw uitleg van wanprestatie. De kosten zijn voor de verliezende partij...
Als ze dingen beloven die ze niet nakomen, dan is de zaak zeer duidelijk.
Volgens de wet mag je dan dus het contract eenzijdig ontbinden. Daar kan geen misverstand over bestaan. (je moet natuurlijk wel met goed bewijs aankomen voor het geval dat de provider zou gaan ontkennen; maar dat spreekt voor zich natuurlijk)

Leen55
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2007 23:29

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Leen55 »

Ik kan pagina's vol ellende schrijven over Orange. Modems die het niet doen, arrogante helpdesk die je het bos instuurt en doet alsof je een debiel bent. Maanden lang keer op keer gebeld omdat de verbinding eruit lag en we telefonisch onbereikbaar waren. Het ergste is, dat ze - wetend dat de verbinding er al maanden uitligt - dreigmails naar je sturen omtrent betalingen. Ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken, maar een dinge zou ik nog wel willen:

Als er iemand is, die weet of er ergens krachten gebundeld worden om bijv. met een advocaat of juridisch adviseur de wanprestaties van Orange aan te vechten, dan wil ik voor een schappelijke bijdrage nog wel steun verlenen. Ik weet inmiddels uit vele mails van andere slachtoffers die ik via mijn nieuwe provider wel binnenkrijg, dat velen afhaken, omdat het je meer kost dan oplevert. Dat is nu precies waar Orange MISBRUIK van maakt.

En de regering? Die laat de consument ook met lege handen staan. En de OPTA dan? Ook die club maakt geen vuist voor de consumentenbelangen. Wie doet dat trouwens wel, zonder meteen te factureren?

Mijn contract met deze minkukels van Orange loopt helaas nog tot februarie 2008. Wie wil werken aan een sterk collectief tegen de handelwijze van Orange? Ik lees het graag.

By the way, ik heb slechts een simpel advies: ga nooit met Orange in zee. Ze hebben namelijk maar een kwaliteit en dat is wanprestatie.

chrisw
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2007 00:33

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door chrisw »

wat een koten lieden daar bij orange zeg.
Onlangs orange adsl en telefonie besteld, zou 5 november jl opgelever worden, nou dat werd al de 13e.
Na de modem te hebben geprobeerd, kreeg ik het niet n de gang.
Enkele dagen bellen met de orange helpdesk leverde mij op dat de livebox stuk is, dus er zou een nieuwe opgestuurd worden.
Terug bellen willen ze ook niet, ondanks dat ik mobiel moet bellen
Nu tot op de dag van vandaag vanaf de 13e zit ik zonder internet en telefonie van orange ( dankzij mijn vorige aanbieder @home heb ik nog internet tot 1 dec)
Bellen helpt niet, zij kunnen toch niet helpen.
Ze laten je gewoon zitten met het probleem en verreken het op te lossen.

Dus begin er niet aan, laat ze naar de kloten lopen met hun adsl en telefonie producten.

:x :cry:

Chris

Bandit-X
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 nov 2007 23:15

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Bandit-X »

Ik heb nu sinds augustus orange internet + bellen.
Ik heb vreemd genoeg nergens geen last van. Alles werkt zoals het moet. Heb een snelle verbinding en bellen gaat ook normaal.
Jammer dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met orange.
Maar ik denk ook dat een gedeelte van die problemen veroorzaakt worden door onervaren gebruikers die geen of weinig ervaring hebben met het installeren van de verbinding/livebox. Bij mij deed hij het binnen vijf minuten

chrisw
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2007 00:33

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door chrisw »

Deze brief is nu de deur uit , aangetekend en wel.
hoezo onervaren types.

Op 11 oktober jl. een aanvraag gedaan voor Orange ADSL en telefonie bij de Orange shop in Zwolle.
In twee brieven werd bevestigd dat op 13 november jl. dat de aansluiting gerealiseerd zou zijn. ( 23 oktober jl. en 14 november jl. )
Tot op heden is dit echter niet het geval.
We hebben een aantal keren mobiel met de helpdesk gebeld,waar wij zeer asociaal werden behandeld en men met allerlei smoesjes aan kwam zetten waarom wij niet aangesloten waren.
We hebben verschillende malen gemaild omtrent onze problemen, en werden wederom niet geholpen.
Wij hebben zelf een nieuwe lifebox gekregen,omdat de oude kapot zou zijn (was niet het geval )
Ook is er een monteur geweest van Schuuring installatie ( hadden we geregeld via jullie zogenaamde helpdesk ), die de aansluiting niet tot stand kon brengen.( want het lag aan ons volgens jullie “deskundige”medewerkers. )
Een van jullie helpdesk medewerkers was toen ook zo brutaal om hem te vragen ( hij heeft persoonlijk gebeld ) of hij wel wist waar hij de lifebox moest aansluiten.
Dit zegt iets over de ondeskundigheid en dommigheid van uw medewerkers.
Omdat wij uw zogenaamde helpdesk tig keer gebeld hebben , hebben wij ons beltegoed voortdurend op moeten opwaarderen en dit loopt inmiddels de spuigaten uit. ( € 90 )
Met de vraag of we terug gebeld konden worden i v m de kosten werd doodleuk geantwoord dat het niet kon.
Ook de komst van de installateur is onnodig geweest ,want wij hadden de lifebox goed aangesloten bleek later.( kosten € 89 )
Het laatste antwoord wat we van uw helpdeskstudentje hebben gekregen is dat er nog nooit een aansluiting heeft plaatsgevonden en dit ook nog niet gerealiseerd kon worden want de KPN werkt niet mee ( en waarom willen wij niet eens weten, het zal het zoveelste smoesje wel weer zijn. )
De consumentenbond is inmiddels op de hoogte.

Wij delen u daarom mede dat wij ons contract met u per direct willen ontbinden, en terug willen naar @home ,omdat u zeer ernstig in gebreke bent gebleven en gemaakte afspraken niet nakomt.
Wij verwachten binnen 1 week een reactie op deze brief en een kopie van deze brief gaat naar de consumentenbond.

Rsport

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Rsport »

Hier ook weer drama met Orange.

Op 30 oktober ADSL aangevraagd bij Orange, zou 3 december opgeleverd moeten worden.

Ik vandaag de klantenservice maar eens gebeld dwanneer de modem komt, want zonder apparatuur zal het zeker niet werken maandag a.s. Krijg ik te horen dat de aanvraag is afgewezen op 19 november omdat er geen KPN-lijn ligt. Daar krijg ik pas over 2 weken een brief over wordt ook meegedeeld.

Kortom een maand na afwijzing (en 2 week na de aangegeven opleverdatum) wordt je pas per brief meegedeeld dat het niet door gaat. Dat is een goede service zeg....

ER is ook niet gebeld door Orange hierover. Nu moet ik van Orangee zelf maar een telefoon abo nemen bij KPN zodat die een lijn gaan leggen (die er volgens KPN wel is) om dan opnieuw Orange ADSL aan te vragen, alsof ik zo gek ben om weer 5 week te wachten op niks zeker...

Ik ga lekker naar @home, wel wat duurder, maar wel binnen 1 week opgeleverd. Mijn huidige Planet ADSL loopt wel gewoon af maandag namelijk.

Brummer
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2008 10:59

Re: Orange drama

Ongelezen bericht door Brummer »

Had me op 23 oktober via Internet aangemeld bij Orange voor een ADSL verbinding. Heb daarbij aangegeven dat ik een een PTT lijn nodig had omdat ik mijn vaste telefoonlijn van KPN had opgezegd. Ik kreeg een bevestigingsbrief met password en klantennummer om op de website te bekijken hoe de status van mijn order was. Aangezien ik ook mijn Casema ADSL abonnement had opgezegd, kon ik na enige tijd ook niet meer internetten.

In november vele malen getracht het (dure) klantenservicenummer van Orange te bellen maar steeds na zo'n 20 minuten bleek men niet bereikbaar, omdat alle medewerkers in gesprek waren.

In december ook weer een paar keren gebeld, met hetzelfde resultaat.

Bij mijn vrienden via Internet op de Orange website gekeken: orderstatus was nog steeds fase 1, dus er was nog niets gebeurd. Ik heb toen geprobeerd via Orange normale telefoon in Amsterdam te bellen, maar daar kon mij niet helpen. Heb gevraagd om adres van het kantoor van Orange, maar dat weigerde men mij te geven. Vervolgens een brief aan het postbusnummer van Orange gezonder met de vraag wanneer mijn verbinding nu tot stand komt. Daarop heb ik nog steeds geen antwoord gekregen!

Dit is een schandelijke behandeling van Orange. Ze hebben niet eens de beleefdheid om je te informeren en schermen zich van alle kanten af. Als ik me nu bij een ander aanmeld zul je zien dat ze in eens aktief worden en mij kosten in rekening gaan brengen!

Waarom wordt hier nu niet eens wettelijk tegen opgetreden?

Gesloten