goed dacht ik maar die sukkels hebben de telefonie vanaf het begin tot afgelopen sept . geblokkeerd dus ik heb er geen gebruik van kunnen maken , maar de normale telefoon lijn bleef het wel gewoon doen
Het feit dat Orange telefonie niet werkt is goed te horen als je belt: indien Orange Telefonie werkt dan hoor je een andere kiestoon.
Als de VoIP verbinding "geblokkeerd" was, dan was daar een reden voor. Bij mijn weten wordt Orange Telefonie alleen maar "geblokkeerd" bij herhaalde betalingsachterstand. Indien er een andere reden was, dan mag je die best vertellen anders kan niemand oordelen over de " blokkade".
endaarbij mijn iternet deed het ook niet goed . dan wel / dan weer niet .
Viel "internet" uit of viel de vebinding tussen je computer en de modem uit? Dat kan een groot verschil zijn. Heb je dit aangekaart bij de helpdesk? En toen?
orange heeft kpn opdracht gegeven omde kpn lijn opteheffen
Wat is dat... "KPN lijn opheffen"?
Bedoel je dat Orange de lijn overneemt? Dat gebeurt slechts in twee gevallen:
1) De klant zegt zelf zijn abonnement op bij KPN. Indien de klant nog adsl heeft heeft bij Orange dan wordt de lijn gehuurd door Orange.
2) De klant geeft bij Orange aan dat klant de KPN telefoonnummer geporteerd wil hebben naar Orange. In dat geval zal orange het KPN abonnement stoppen voor de klant, en zal de KPN nummer het (enige) Orange telefoonnummer zijn voor de klant.
De wet vereist dat hier een handtekening voor wordt geplaatst door klant. Dat gaat niet altijd. Bij telefonische bestelling zal de klant een bandje inspreken met zijn/haar toestemming. Bij online bestelling zal klant een kruisje moeten plaatsen op de webpagina.
en kpn heeft orange de opdracht gegeven om de internet vernbinding te verbreken
En waarom dan? Heb je dat erbij verteld? Nee.
Daarnaast... en vooral...
Orange zal de ADSL lijn niet afbreken. Dat doet KPN voor Orange indien het nodig is.
Dus wat is het achtergrondverhaal van je?
ik hoop dat ik hier nog wat van hoor groeten j.daems
Verklaar je nader zou ik zeggen. Geen mens die iets kan met wat je allemaal schreef. Tenzij je alleen maar wil klagen. Beetje kleutergedrag dan.