Kan jaywalker (aka God), mensen met problemen niet iets meer kunnen helpen. Ik lees nu alleen maar, wat een dombo's het zijn, die niks kunnen en alleen maar liegen. Kom eens uit die "ict toren" en probeer met oplossingen te komen. Zodat mensen die echtwel een probleem hebben er misschien mee geholpen zijn.
Ted.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Orange wil probleem niet oplossen: contract verbreken
Re: Orange wil probleem niet oplossen: contract verbreken
Wat is je probleem Ted ?
Ik heb hier waar mogelijk mensen geholpen op weg naar een oplossing, maar niet iedereen wil geholpen worden, we hebben toch allemaal een beetje onze eigen waarheid.......
Ik heb hier waar mogelijk mensen geholpen op weg naar een oplossing, maar niet iedereen wil geholpen worden, we hebben toch allemaal een beetje onze eigen waarheid.......
Re: Orange wil probleem niet oplossen: contract verbreken
Bij problemen met telefonie:
Stuur een brief, met redenen omkleed, dat je regelmatig niet kunt bellen, niet gebeld kan worden, en dat dat al maanden aan de gang is. In de tussentijd ben je genoodzaakt met mobiel of via kpn belbudget te bellen enzovoort.
Ik heb al 2x een maandabo aan kosten teruggehad. Blijf vriendelijk doch indringend. Een vriendelijk persoon ben je veel eerder geneigd te helpen.
Suc6
Stuur een brief, met redenen omkleed, dat je regelmatig niet kunt bellen, niet gebeld kan worden, en dat dat al maanden aan de gang is. In de tussentijd ben je genoodzaakt met mobiel of via kpn belbudget te bellen enzovoort.
Ik heb al 2x een maandabo aan kosten teruggehad. Blijf vriendelijk doch indringend. Een vriendelijk persoon ben je veel eerder geneigd te helpen.
Suc6
Re: Orange wil probleem niet oplossen: contract verbreken
Vorig jaar ben ik overgestapt van ADSL Lite via de combinatie KPN/Orange naar Orange ADSL extra.
Aangezien ik zelf in de IT werk, kan ik garanderen dat er aan mijn huisnet niets fout is, in feite het werkte goed totdat ik overschakelde.
Nu is de beschikbare bandbreedte volgen de postcode check tussen de 6 en 8 Mb, waarvoor ik trouwens betaal, Sinds de overschakeling is de maximale bandbreedte slechts nog geen 3 Mb en bij drukke momenten slechts 0,6 Mb.
Deze middag kreeg ik een telefoontje van Orange of ik over wou gaan op ADSL van Orange, wat it trouwens al enkele jaren heb.
De administratie bij Orange klopt dus blijkbaar niet, communiceren met de helpdesk is eenrichtingsverkeer.
Indien zij niet snel met een oplossing komen, blokkeer ik de automatisch incasso en zal ze laten weten dat ik het contract al beeindigd beschouw in verband met wanprestatie en ga over op een andere provider.
Aangezien ik zelf in de IT werk, kan ik garanderen dat er aan mijn huisnet niets fout is, in feite het werkte goed totdat ik overschakelde.
Nu is de beschikbare bandbreedte volgen de postcode check tussen de 6 en 8 Mb, waarvoor ik trouwens betaal, Sinds de overschakeling is de maximale bandbreedte slechts nog geen 3 Mb en bij drukke momenten slechts 0,6 Mb.
Deze middag kreeg ik een telefoontje van Orange of ik over wou gaan op ADSL van Orange, wat it trouwens al enkele jaren heb.
De administratie bij Orange klopt dus blijkbaar niet, communiceren met de helpdesk is eenrichtingsverkeer.
Indien zij niet snel met een oplossing komen, blokkeer ik de automatisch incasso en zal ze laten weten dat ik het contract al beeindigd beschouw in verband met wanprestatie en ga over op een andere provider.
Re: Orange wil probleem niet oplossen: contract verbreken
Tja, ik stonk er óók in,
dácht dat Orange een náám had op te houden...
Bestelde 14 okt 2007 hun 1,5 Mb verbinding en zou na aanpassing in NOVEMBER 2007 dan een 3.0MB krijgen..... (3.0Mb mag toch géén probleem meer zijn hé..anno 2008)
na tig keer bellen met helpdesk(kosten gedeclareerd!!! en gekregen..),
werkelijk ALLE idiote dingen ,AAP-verhalen/oplossingen etc etc. vernomen te hebben (kind met paar maanden PC-ervaring weet méér..)
komt het hoge woord eruit van een 2e lijn m'neer.
Deze weet duidelijk wél waar hij het over heeft en bekend dat er een "bekend probleem is"
Als ik vraag of dat 5 maanden!!! mag duren...
tja m'neer.. we werken er hárd aan... even geduld a.u.b.
Maar natuurlijk blijven er mensen hier in het forum die tóch liever blijven zeggen:
"het ligt NIET altijd aan de provider"
Tja waarheid als een blok beton, niet áltijd.. maar wel hééééél erg vaak!!
dácht dat Orange een náám had op te houden...
Bestelde 14 okt 2007 hun 1,5 Mb verbinding en zou na aanpassing in NOVEMBER 2007 dan een 3.0MB krijgen..... (3.0Mb mag toch géén probleem meer zijn hé..anno 2008)
na tig keer bellen met helpdesk(kosten gedeclareerd!!! en gekregen..),
werkelijk ALLE idiote dingen ,AAP-verhalen/oplossingen etc etc. vernomen te hebben (kind met paar maanden PC-ervaring weet méér..)
komt het hoge woord eruit van een 2e lijn m'neer.
Deze weet duidelijk wél waar hij het over heeft en bekend dat er een "bekend probleem is"
Als ik vraag of dat 5 maanden!!! mag duren...
tja m'neer.. we werken er hárd aan... even geduld a.u.b.
Maar natuurlijk blijven er mensen hier in het forum die tóch liever blijven zeggen:
"het ligt NIET altijd aan de provider"
Tja waarheid als een blok beton, niet áltijd.. maar wel hééééél erg vaak!!