LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Over het zogenaamde AVR keurmerk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dieter555

Over het zogenaamde AVR keurmerk

Ongelezen bericht door dieter555 »

brief verstuurd aan AVR
Geachte heer /dame,

Ik doe momenteel onderzoek naar datingsites met en zonder

AVR keurmerk .

Want dat keurmerk wordt naar mijn beleving behoorlijk mee gezwaaid ,vooral in de media .

Op de website e-matching kan je gratis lid worden als man en vrouw .

Maar dan ben je als man al lid en kan je alleen rondkijken en niet reageren op anderen .

Een vrouw kan ook gratis lid worden en wel rondkijken en op mensen reageren .

Discriminatie dus !

Tussendoor word je continu bestookt met emails of het je wel bevalt en of je maar snel lid wil worden en je krijgt vaak betaal links via email

Ik denk dat dit soort sites jullie keurmerk diep naar beneden halen want het is een uiterst commerciële toestand .

Ook succes stories zijn op de sites te lezen waar ik zo m'n vraag tekens bij heb .

Als ik een raad mag geven ,want ik las dit op jullie site ( De voorlichting van de erkende bureaus middels advertenties en brochures berust op waarheid. Een erkend bureau levert goed werk.)

stel die regels snel bij want de commerciële sites en gladde jongens lopen binnen en de mensen voelen zich bedrogen en gediscrimineerd.

een optie is wat mij betreft dat een dating site een forum moet hebben waar de mensen kunnen communiceren .

mvg ,

Dieter

01klaas

Re: Over het zogenaamde AVR keurmerk

Ongelezen bericht door 01klaas »

Een avr keurmerk hebben zij zelf verzonnen, er zijn absoluut geen keurmerken te krijgen voor datingsite.

Maar dan ben je als man al lid en kan je alleen rondkijken en niet reageren op anderen

Ja wat denk je dan, dat het niets kost om een dating site te draaien en dat iedereen maar alles gratis kan krijgen. De dating site waar zij wel eens spontaan gratis een lidmaatschap weg geven is op deze website http://www.datehood.com

En als je snel bent en echt serieus dan kan je nu nog gebruik maken van een gratis lidmaatschap tot zover ik dit heb kunnen zien. Echter dit is wel een dating site waar daadwerkelijk de webmaster en een heel team achter steekt die voor zijn members klaar staat. En dan nog iets anders, zijn hebben werkelijke members en diet zo zoals bij lexa, relatieplanet en onehello waar de aantal members totaal niets van klopt.

Soms moet je gewoon eens even verder kijken dan je neus lang is, en voorwaarden lezen. En een AVR keurmerk tjonge zeg zo kan ik zelf ook wel een keurmerk naam verzinnen.

Gesloten