LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen adsl quicknet naar KPN internetplusbellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ronaldencora

overstappen adsl quicknet naar KPN internetplusbellen

Ongelezen bericht door ronaldencora »

Wie heeft er ervaring met de de opzegkosten die een provider berekent .Ik wil van Quicknet naar KPN internetplusbellen maar daar rekent Quicn. 39 euro voor om de lijn technisch vrij te maken en op de site staat dat dat doorberekent is door KPN.KPN zegt dat ze mij daar helemaal geen kosten voor berekenen.Wie spreekt de waarheid en zzijn die kosten nu wel of niet terecht.

jvs

Re: overstappen adsl quicknet naar KPN internetplusbellen

Ongelezen bericht door jvs »

Ze spreken denk ik allebei de waarheid, al vind ik het van quicknet een wat laf excuus.

kpn rekent jou geen kosten door. Wat kpn aan quicknet rekent is niet jouw zaak en jij moet ook niet naar kpn bellen om te vragen waarom quicknet jou 40 euro laat betalen. En de helpdesk die jij bij kpn belt, is de helpdesk voor consumenten (voor de eigen direct-adsl, telefonie, gsm klanten zegmaar) en die is niet op de hoogte wat kpn in "business to business" allemaal voor tarieven heeft voor andere isp's.

Het zal dus best zo wezen dat kpn voor bepaalde acties op hun netwerk kosten naar een provider in rekening brengt, maar daar hoef jij niets van te merken (bijna geen enkele ISP doet aan afsluitkosten, alleen de hele goedkope stunters).

Als dit gewoon zo in de voorwaarden staat (die je eigenlijk had moeten lezen bij het afsluiten), is het wel suf, maar is het toch niet anders en moet je die afsluitkosten inderdaad aan quicknet betalen.

ronaldencora

Re: overstappen adsl quicknet naar KPN internetplusbellen

Ongelezen bericht door ronaldencora »

ik was er al bang voor,al blijft het diefstal

Gesloten