Mijn abonement bij wanadoo, nu Oranje loopt tot 31 augustus. Ik heb verschillende keren een opzegbrief gestuurd en daar nooit een ontvangsbevestiging van gekregen. Gisteren heb ik een fax gestuurd en vandaag hebben ze mijn acount geblokkeerd, drie weken voor afloop van het contract. Dat is wat de fusie tussen wanadoo en oranje heeft opgeleverd: schamteloos contractbreuk.
Ik heb een duur 0900 nummer moeten bellen en die zegt dat ze daar niets aan kunnen doen. Geblokkeerd is geblokkeerd! Voor mij is dat pesten van consumenten die niet tevreden zijn met hen diensten.
Ze zouden een excuus brief sturen. Ik heb hier een protestbrief gestuurd met het verzoek om de acount onmiddelijk te activeren. Zo niet dan stel ik hen verantwoordelijk voor alle schade.
De aanleiding van mijn opzegging is het volgende: een tijdje terug heeft wanadoo onbeperkt telefonie voor een vast bedrag gesteld. Kort na mijn aanvraag hebben ze de regels veranderen en moest ik voor elke gesprek 4 cent betalen.
PAs op met die nieuwe Oranje
m.ajo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op met Oranje
-
Re: Pas op met Oranje
Oranje is de koningin. Die telecomprovider heet Orange.