LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAS OP MET TELE2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
patleeuw
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2006 14:31

Re: PAS OP MET TELE2

Ongelezen bericht door patleeuw »

Ik heb sinds 1 dec 06 tele2 compleet aangevraagd en sindsdien en geen telefoon meer en geen internet meer. Zowel met mijn kpn nummer en het nummer van Tele zelf kan ik niet bellen en gebeld worden. Er is geen kiestoon te horen. Niet via de modem en ook niet rechtstreeks met de aansluiting. Aan KPN ligt het niet. Die hebben 4 keer de lijn gecontroleerd en was in orde. Tele 2 kan het maar niet opliossen. Zou aan mijn netwerkkaart liggen. Hoe durven ze. De telefoonlijn doet het niet en daarom geen internet tevens. Tot donderdag deed het internet en tel nog. Zit nu al een week zonder beide. Nu sturen ze een nieuwe modem. Mocht dat niet lukken dan is het einde verhaal en zeg ik zonder pardon alles op

Wilde ook eerst tv bij ze afnemen maar wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Als je zo veel reclame maakt verleen dan een goede service. ongeacht de prijs. Mond op mond reclame is het sterkst dus dat komt niet ten goede

Gisteren is mijn oude kpn nummer overgenomen. Nog geen internet. Als ik mijn oude tel nr belde kreeg ik de heer Tille aan de lijn. Tele2 gebeld blijkt dat bij de omschakeling mijn tel nr aan een totaal verkeerde persoon 020 646 2166 hadden ze aan 020 6462186 gekoppeld.

Dus de verbindingen die via tele 2 gezien worden zijin niet mijn modem gegevens maar van een ander. Is gisteren getest. Toen de modem bij mij werd uitgeschakeld bleef de melding dat er contact was (controle wijkcentrale). Terwijl modem van alles was afgesloten. plus het feit dat ADSL lampje rood blijft terwijl die groen moet branden. Zelf gezien bij andere tele2 gebruiker en ook beaamt door medewerker van tele 2

Gist tele2 gebeld met de vraag wanneer het overgezet word en het probleem dus verholpen moet zijn. Zou een week nog kunnen duren. De feestdagen komen eraan dus dat gaat dus langer duren.

Ik heb genoeg van alle loze beloftes van ze en de fouten die zijn gemaakt. Durven ze als je opnieuw belt nog te zeggen dat de modem e.d. niet goed aangesloten zouden zijn. Hoe durven ze. Als ze verder kijken zien ze dat het euvel al gevonden is.

De klachtbrief en tevens opzegging voor niet nakomen van de gevraagde dienstverlening is de deur uit.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: PAS OP MET TELE2

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Nou jongens. Tele2 is heel duur en de service is KNUDDE!! Ook van vast-->vast moet je duur betalen. The company that brings you small bills .....ammehoela.

Nee ik ben bij Compuserve en internet en telefonie totaal samen met twee compuservenummers. Gaat goed; werkt fantastisch. Je staat binnen 10 dagen als beginnend lid op internet en de prijzen zijn zeer voordelig te noemen. Ik heb een 16 Mbit (vast) voor maar 39,95 en inclusief stop KPN 49,95.

Wanneer je alleen maar vaste nummers belt ben je dat ook per maand kwijt. Dat op de Tiscali Holding Netwerk waar Tiscali ook op zit en ik heb nog nooit een storing gehad.

Verder je hebt ook goedkopere abonnementen. Kijk maar op:

www.compuserve.nl/adsl

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: PAS OP MET TELE2

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ur-anus, nu weten we het wel, dat je SalesManager bij Compuserve bent !!!!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: PAS OP MET TELE2

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Uranus 1963,

Zoals ik in uw bijdrage lees, bent u een tevreden klant van de internetprovider Compuserve,

Om dit nu te "ventileren" overal op de fora is een beetje te veel van het goede,

Zelf werk ik met KPN InternetPlusBellen GO, als ik de fora lees ben ik knettergek geweest om met deze provider in "zee" te gaan!, legio klachten van deze provider stapelen zich op, ik mag zelf niet klagen hoe deze provider bij mij werkt, weinig problemen dus, enkele keer er even uit, meestal een klein half uurtje,

Ik mag me zelf tot een tevreden klant noemen, maar zal dit niet overal neerzetten als "neem dit... of neem dat",

KPN draait bij ons in de buurt prima, maar het kan best zijn dat in een ander gedeelte van de wijk of van het land KPN er een rommeltje van maakt!,

Pas op met oordelen over serviceproviders, dan heb je ook geen kwaaie gezichten, :evil:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Aggie_
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jan 2007 02:49

Re: PAS OP MET TELE2

Ongelezen bericht door Aggie_ »

Worden mensen zoals Uranus hier niet afgestraft met dat zielige gedoe?

Gesloten