LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op: opzeggen orange/online: ze verzinnen zelf dingen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bobbetie

Pas op: opzeggen orange/online: ze verzinnen zelf dingen

Ongelezen bericht door Bobbetie »

Wie heeft er ervaring met het opzeggen van zijn/haar orange (inmiddels online) internetabonnement?

Heb reeds maanden geleden opgezegd en kijk net -uit blijkbaar terechte paranoia- in mijn inbox van mailadres van hun. (wat ik normaal niet gebruik)

Zie ik, dat eind juli ik contact zou hebben opgenomen om mijn opzegging te annuleren. Wat dus ABSOLUUT NIET HET GEVAL IS!

Mooiste is dat ze daar niets per post over verzonden hebben.
Heb hen nu gemaild, dat ik dit niet gedaan heb, hoe ze hierbij komen en ik schriftelijke bevestiging wil van afloop van mijn abonnement na 31-08-08.
Heb erbij gezet dat ik het NIET netjes vind dat op deze wijze ten onrechte en stilzwijgend abonnement verlengd wordt.

BEN HET ZO BEU MET HEN, ze veranderen tig keer van naam, internetverbinding hapert, loze beloften, afgesnauwd worden aan het dik betaalde servicenr. en dan ook nog doen alsof ik onbeschoft ben. Tsja is natuurlijk vervelend voor ze als mensen assertief zijn en wel waar voor hun geld willen!

areyouben

Re: Pas op: opzeggen orange/online: ze verzinnen zelf dingen

Ongelezen bericht door areyouben »

Dat is interessant! Laat ze maar bewijzen dat jij die verklaring hebt afgelegd. :)

Gesloten