LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paypal rekening geblokkeerd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mh73

Re: Paypal rekening geblokkeerd

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik doe ook al jaren zaken met Paypal, met soms flinke bedragen, maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Zowel mijn rekening als creditcard zit gekoppeld aan de rekening. Werkt perfect.
Heb nog nooit iets moeten opsturen. Nooit gezeur gehad.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

@Jeroen:

Je hebt aan Money2 betaald. Zij sturen die 66 euro vanaf hun Paypal-rekening naar jou. Vraag Money2 het geld terug. Als ik het goed begrijp houden ze 5 euro in. Hopelijk kun je het zo oplossen. Ik gebruik Paypal noodgedwongen al jaren (als verkoper). Paypal is een nare monopolist. Wat ze hier doen is onvoorstelbaar. Ze gijzelen doodleuk je geld.

"Money2 maakt vanaf haar eigen PayPal-rekening het geld direct over naar uw PayPal-rekening zodra uw iDEAL betaling is ontvangen. Dit geld kan helaas niet automatisch naar uw bankrekening worden teruggestort.

Om het bedrag weer terug te betalen op het bankrekeningnummer waarmee de oorspronkelijke iDEAL betaling is gedaan zullen wij handmatige handelingen moeten verrichten. Hiervoor brengen wij € 5,- administratiekosten in rekening. Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen terug gestort op uw bankrekening.

Zodra u een terugbetaling / refund heeft bevestigd binnen uw PayPal-rekening is het niet mogelijk om dit proces te annuleren. "

https://www.money2.nl/support

Juridisch is het zo dat je aan Money2 hebt betaald. Dat maakt Money2 contractpartij. Zij zijn dus aansprakelijk. Laat Money2 het geld terugbetalen. Zij kunnen dit ongetwijfeld zelf met Paypal oplossen.

jeroen221

Ongelezen bericht door jeroen221 »

eleven schreef:
bprosman schreef: