LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phising?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
siggy

phising?

Ongelezen bericht door siggy »

hallo forummers.

Had vandaag het volgende bericht in mijn mailbox:

mijn naam ,

Iemand heeft kort geleden geprobeerd een applicatie te gebruiken om zich aan te melden bij uw Google-account [email protected]. We hebben de aanmeldingspoging geblokkeerd voor het geval een hacker toegang probeerde te krijgen tot uw account. Bekijk de details van de aanmeldingspoging:

maandag 4 februari 2013 16:52:47 uur UTC
IP-adres: 174.225.132.69 (69.sub-174-225-132.myvzw.com.)

Als u de aanmeldingspoging niet herkent, probeert iemand anders mogelijk toegang te krijgen tot uw account. U zou zich moeten aanmelden bij uw account en onmiddellijk een nieuw wachtwoord moeten instellen. Ga voor informatie over hoe u dit kunt doen naar http://support.google.com/accounts?p=reset_pw.

Als u zich probeerde aan te melden en deze applicatie toegang wilt geven tot uw account, voert u de stappen voor probleemoplossing uit op http://support.google.com/mail?p=client_login.

Opmerking: dit e-mailadres kan geen antwoorden accepteren.

Met vriendelijke groet,
Het team van Google Accounts

iemand dit al gezien?

witte angora

Re: phising?

Ongelezen bericht door witte angora »

Nope, en ik hoop dit ook niet te hoeven zien. Heb je je ww al veranderd dan?

siggy

Ongelezen bericht door siggy »

Ja, maar wel gedaan. Niet via de link.
Groeten

Franski

Ongelezen bericht door Franski »

Een dergelijk bericht heb ik van de week ook gehad. Er is waarschijnlijk niets aan de hand: volgens mij heb je via een proxy op het internet gesurft!

Gesloten