LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] planet en kpn abonnement opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
willemdezwart
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2007 17:20

planet en kpn abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door willemdezwart »

In september heb ik zowel KPN als Planet opgezegd.
Met de KPN ging het opzeggen prima, echter Planet is een DRAMA.
We krijgen steeds brieven en mails met de boodschap" bedankt dat u een abonnement bij ons hebt afgesloten" .
Ik had een abonnement van € 54,95 waarvan €27,95 van de KPN is en €27 van Planet.
Nu krijg ik een brief, waarin worden aangegeven, dat mijn abonnement is gewijzigd naar ADSL zonder vaste telefonie.
Echter het bedrag wat wordt afgeschreven bedraagt nog steeds € 54,95.
We hebben nu onze automatische incasso stopgezet en wachten verdere reacties af.
Planet is echt een bedrijf waar je NOOIT meer in zee mee zou willen gaan

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: planet en kpn abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door roro25 »

Dit probleem hebben mijn ouders ook. Zij hebben nog een contract tot 17-02-08 met Planet, maar hebben hun huis verkocht per begn oktober. Zij hebben nog geen nieuw huis en zitten tijdelijk in een vakantiehuisje, waar geen telefoonlijn ligt.
Dus de telefoonlijn opgezegd en planet per contractsvervaldatum van 17-02-2008 opgezegd conform de algemene voorwaarden.
Planet heeft toen het bedrag aan abonnementskosten ook verhoogd met het gedeelte dat mijn ouders aan KPN betaalde via de nota.
Mijn ouders hebben niet veel trek hierin en ik vertegenwoordig hen daarom omdat ik ook gedonder heb gehad om van Planet af te komen (zie ander topic, uiteindelijk wel een bloemtje als teken dat zij fout zitten)
De rekening van mijn ouders heeft een selectieve incassoblokkade, zodat planet niet meer kan incasseren. Blijf nog steeds het bedrag betalen via overboeking zoals voor 1-10-2007 tot 17-02-08 conform overeenkosmt; mijn ouders willen niet het verhoogde bedrag betalen.
Ik heb namens mijn ouders een brief gestuurd dat met Planet een overeenkomst is en dat zij die niet eenzijdig kunnen wijzigen zonder toestemming. Tot op heden is hier niet op gereageerd.

Wordt vervolgd...

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: planet en kpn abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

idem hier, kpn telefonie opgezegd,adsl opgezegd

ik zou immers gaan verhuizen

telefonie wilde ik sowieso niet meer, adsl werd omgezet naar analoog

tot 14 oktober 2007 zou ik verbinding hebben

5 weken terug brief gestuurd dat ik afzie van beeindiging adsl, omdat verhuizing is uitgesteld, volgens de brief die ik van hun ontving als bevestiging van opzegging kon ik dat ten alle tijde terugdraaien, dat ik dus had gedaan

vandaag , 12 oktober, kan ik geen meel meer ontvangen

wel nog op google etc

ff gebeld

men begreep er niks van, ik zou volgens hen volledig zijn afgesloten en niet alleen meel

er is iets fout gegaan meneer, oja joh?

enfin, ik zeg, het is vandaag 12 oktober, nietd e 14 e, dus maak die verninding nou maar in orde ben ik tevreden

lang verhaal kort, kastje muur 45 minuten aan de telefoon, 7 verschillende mensen gesproken en niemand kon het oplossen

behalve als ik ene abonement afsluit voor 12 maanden weer

oh?

dus jullie maken eenfout en ik draai daar voor op??

ammenooit nie

ok ok, maandag terugbellen zou het geregeld worden, betreffende persoon is al naar huis

wat een gelul zeg, vraagt die *** tussendoor ook nog:

wilt u alvast digitale televisie afsluiten voor in uw nieuwe huis meneer?

nee,klootmomngool, ik wil gewoon een werkende adsl verbinding en ik ga nog niet verhuizen ,stronthoop

Gesloten