LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet stort geld 'gratis' modem niet terug!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gvh

Planet stort geld 'gratis' modem niet terug!

Ongelezen bericht door gvh »

Sinds begin juli 2006 heb ik in mijn nieuwe huis adsl van planet internet. Ik kreeg van alles gratis, installatie, modem etc. Als je je aanmeld bij planet wordt je erop gewezen dat je het modem eerst aan kpn moet betalen en dat je het daarna terug krijgt van planet.

Nu is het inmiddels eind september en ik heb dat modem al lang betaald via mijn telefoonrekening, maar planet stort maar niets terug. Ik heb al meerdere keren gebeld maar telkens wordt er gezegd dat dit te maken heeft met het feit dat ze in juli een nieuw administratief systeem hebben en dat er toen wat dingen fout zijn gegaan. Ik moet dus maar gewoon wachten!

Dit kan toch eigenlijk niet? Wat moet ik hier nu aan doen? Mailen helpt niet, je krijgt dan een mooie brief dat je reactie is doorgestuurd naar de juiste afdeling en dat ze z.s.m. contact met je opnemen, die mail kreeg ik begin augustus....

help!

alfatrion

Re: Planet stort geld 'gratis' modem niet terug!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Print die medeling twee maal uit. (een voor hen) Stuur vervolgens een brief waarin u de provider in gebreken steld en eist dat dat dit bedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt gestord. Vraag ook of ze willen reageren binnen 14 dagen, indien u de brief niet aangetekend verstuurd. Daarna heeft u recht op schadevergoeding.

Gesloten