LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] post/ mail voor onbekend persoon op ons adres.
-
post/ mail voor onbekend persoon op ons adres.
hallo allemaal,
ik kreeg laatst een mailtje van de postcodeloterij, althans daar lijkt het op. (zie de link)
http://deelname.content-hoster.nl/ov?ma ... SO-19BUKM6
maar aan het mail adres te zien lijkt het mij niet afkomstig van de postcode loterij. (mail adres: [email protected])
we hebben ook al eens eerder gewone post ontvangen van een uitvaart verzekering ofzo waar de zelfde naam op vermeld ston dus mevrouw MR. scooby.
nu is mijn vraag wie heeft er ook wel eens zo iets ontvangen en wat kun je er tegen doen.
met vriendelijke groet.
ik kreeg laatst een mailtje van de postcodeloterij, althans daar lijkt het op. (zie de link)
http://deelname.content-hoster.nl/ov?ma ... SO-19BUKM6
maar aan het mail adres te zien lijkt het mij niet afkomstig van de postcode loterij. (mail adres: [email protected])
we hebben ook al eens eerder gewone post ontvangen van een uitvaart verzekering ofzo waar de zelfde naam op vermeld ston dus mevrouw MR. scooby.
nu is mijn vraag wie heeft er ook wel eens zo iets ontvangen en wat kun je er tegen doen.
met vriendelijke groet.
-
Re: post/ mail voor onbekend persoon op ons adres.
Ehhhhh Mailadres
spam en oud papier, ik zou me er niet druk over maken
Wanneer je op loten bestellen klikt, dan kom je wel bij www.postcodeloterij, dus het zal wel echt van de postcodeloterij komen.
Onderaan staat een link waar je je kunt afmelden.
Gewone post teruggooien in de TPG brievenbus met de tekst "geadresseerde onbekend"
Verder kun je je ook aanmelden bij www.infofilter.nl, daar kun je aangeven wat je wel en niet wilt ontvangen: mail, post, telefoontjes e.d.
Dit werkt goed, wij worden nog zelden benaderd.
Bij de deurbel een briefje tegen colporteurs, Jehova getuigen en de UPC mediabox. Ik hoef ook vrijwel nooit meer de voordeur tegen iemands hoofd aan te smijten
Gewone post teruggooien in de TPG brievenbus met de tekst "geadresseerde onbekend"
Verder kun je je ook aanmelden bij www.infofilter.nl, daar kun je aangeven wat je wel en niet wilt ontvangen: mail, post, telefoontjes e.d.
Dit werkt goed, wij worden nog zelden benaderd.
Bij de deurbel een briefje tegen colporteurs, Jehova getuigen en de UPC mediabox. Ik hoef ook vrijwel nooit meer de voordeur tegen iemands hoofd aan te smijten
-
maar over het algemeen weten ze toch wel wie er op welk adres woont en als ze zo'n naam tegen komen moet er toch wel ergens een belletje gaan rinkellen.
Voor dat soort post heb ik een papierbak.
tnt bezorgd op adres, niet op naam.maar over het algemeen weten ze toch wel wie er op welk adres woont en als ze zo'n naam tegen komen moet er toch wel ergens een belletje gaan rinkellen.
Dat kan ook niet anders, op 1 adres tref je vaak meerdere namen.
Twee niet getrouwde partners met kinderen uit huidige relatie of eerdere huwelijken die ook nog eens de naam van de vertrokken echtgenoot of echtgenote hebben aangehouden geeft al gauw 4 tot 6 verschillende namen op 1 adres.
En niet te vergeten de studentenhuizen e.d.
Nee, TNT let alleen op postcode/huisnummer, een enkele postbode daargelaten die al jaren in eenzelfde wijk loopt.
Twee niet getrouwde partners met kinderen uit huidige relatie of eerdere huwelijken die ook nog eens de naam van de vertrokken echtgenoot of echtgenote hebben aangehouden geeft al gauw 4 tot 6 verschillende namen op 1 adres.
En niet te vergeten de studentenhuizen e.d.
Nee, TNT let alleen op postcode/huisnummer, een enkele postbode daargelaten die al jaren in eenzelfde wijk loopt.
Laatst gewijzigd door Ron58 op 26 mei 2007 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
dat infofilter werkt trouwens uitstekend, had mezelf 2 maanden geleden aangemeld aangezien ik meerdere keren per week telefonisch benaderd werd door allerlei telefonische enquete zooi.
nergens last meer van
nergens last meer van