Ik heb je in mijn eerste posting al geadviseerd met Online in gesprek te gaan, omdat Preventel alleen uitvoert wat Online vraagt.de.dutch schreef:Even een update, vandaag bericht ontvangen van Preventel!
Ze blijven erbij dat de registratie correct is ondanks het feit dat ik de easy overstap service van Tele2 heb gebruikt en ik heb hun een lijst van alle af en bijschrijvingen gestuurd. Ik heb dus alle beweringen onderuit gehaald door hun bewijs te overhandigen dat ze onjuist handelen maar desondanks blijft men volhouden dat ik ben afgesloten door Online.
Ik heb vrij simpele dingen gevraagd aan Preventel maar helaas niets ontvangen, sterker nog men gaat er niet eens op in. Op vragen als, kopie dagvaarding, kopie van wanbetalingen, kopie van datum afsluiting, kopie van wat er niet betaald is moet vrij simpel aan te leveren zijn als jij in gelijk staat maar toch lukt het ze dit niet leveren.(mijn telefoonnummer bestaat reeds vanaf 2005 en zou deze niet mee kunnen nemen naar een andere provider indien Online gelijk heeft).
Zowel Online als Preventel in mindere mate Intrum Justitia maken zich schuldig aan een scala van strafbare feiten en erg vinden doen ze dit niet.
Laster en Smaad, valse verklaringen afgeven, expres onjuiste informatie verstrekken aan derden en ja de Nederlandse wetgever doet niets tegen dit soort zaken.
Trouwens Leo, twee aangetekende brieven en een gewone standaard post aan Tele2 heeft geen reactie opgeleverd(kan nog steeds geen mail ontvangen).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Preventel afpersing en oplichting praktijken
-
Re: Preventel afpersing en oplichting praktijken
Een gesprek met Online is het zelfde als water zoeken in de Sahara, onmogelijk dus. Een maal geprobeerd maar Online flikkert de hoorn op de haak als je zegt dat ze fout zitten en dat je dit kunt aantonen.Leo The Emperor schreef:Ik heb je in mijn eerste posting al geadviseerd met Online in gesprek te gaan, omdat Preventel alleen uitvoert wat Online vraagt.de.dutch schreef:Even een update, vandaag bericht ontvangen van Preventel!
Ze blijven erbij dat de registratie correct is ondanks het feit dat ik de easy overstap service van Tele2 heb gebruikt en ik heb hun een lijst van alle af en bijschrijvingen gestuurd. Ik heb dus alle beweringen onderuit gehaald door hun bewijs te overhandigen dat ze onjuist handelen maar desondanks blijft men volhouden dat ik ben afgesloten door Online.
Ik heb vrij simpele dingen gevraagd aan Preventel maar helaas niets ontvangen, sterker nog men gaat er niet eens op in. Op vragen als, kopie dagvaarding, kopie van wanbetalingen, kopie van datum afsluiting, kopie van wat er niet betaald is moet vrij simpel aan te leveren zijn als jij in gelijk staat maar toch lukt het ze dit niet leveren.(mijn telefoonnummer bestaat reeds vanaf 2005 en zou deze niet mee kunnen nemen naar een andere provider indien Online gelijk heeft).
Zowel Online als Preventel in mindere mate Intrum Justitia maken zich schuldig aan een scala van strafbare feiten en erg vinden doen ze dit niet.
Laster en Smaad, valse verklaringen afgeven, expres onjuiste informatie verstrekken aan derden en ja de Nederlandse wetgever doet niets tegen dit soort zaken.
Trouwens Leo, twee aangetekende brieven en een gewone standaard post aan Tele2 heeft geen reactie opgeleverd(kan nog steeds geen mail ontvangen).
-
- Contacteer:
Dan kan je het beste schriftelijk zaken afhandelen - want als je belt kan men van alles beloven, maar jij kan niets bewijzen.de.dutch schreef: Een gesprek met Online is het zelfde als water zoeken in de Sahara, onmogelijk dus. Een maal geprobeerd maar Online flikkert de hoorn op de haak als je zegt dat ze fout zitten en dat je dit kunt aantonen.
Gewoon nogmaals de desbetreffende documenten inscannen en mailen, het geheel faxen en per gewone post (verwijs in het bericht naar de 3 verzendwijzen) en eis dat men binnen 14 dagen de Preventel melding opheft, en dit schriftelijk bevestigd - omdat je anders geen andere optie overhoud dan aangifte te doen.
Laat wel een deur open - stel dat indien men van mening is dat er nog bedragen openstaan, je ze verzoekt dit onderbouwd kenbaar te maken binnen 14 dagen.
Want - het kan zijn dat je inderdaad nog 10 cent open hebt staan.. en daar kan men verveldend over doen.
Circa 20 mails met Online met heeft laten vallen afsluiting wegens wanbetaling en zijn ze aansprakelijk gesteld. Wat Tele2 betreft een hoop gezwets van Intrum met onjuiste informatie gemeld dat alles aangetekend is verzonden hebben ze niets meer van zich laten horen.
Inmiddels heb ik www.solcon.nl als provider en nooit problemen en mochten ze er al zijn betaal ik me niet scheel aan dure nummers maar bel gewoon 088.
En eh, even voor Leo. De zenuw/spierziekte is er nog steeds hoor daarom moet ik blindelings kunnen vertrouwen op mijn provider omdat ook medicatie aanpassing via mail gebeurt.
Inmiddels heb ik www.solcon.nl als provider en nooit problemen en mochten ze er al zijn betaal ik me niet scheel aan dure nummers maar bel gewoon 088.
En eh, even voor Leo. De zenuw/spierziekte is er nog steeds hoor daarom moet ik blindelings kunnen vertrouwen op mijn provider omdat ook medicatie aanpassing via mail gebeurt.
-
Ben in ieder geval blij dat je de afloop hier meldt. Succes met je verder avonturen