LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Homepages HetNet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jaaph

Problemen Homepages HetNet

Ongelezen bericht door jaaph »

Sinds 2 weken voortdurend problemen met de Homepages bij HetNet, sommige gebruikers zijn al hun bestanden kwijt, anderen hebben ineens geen toegang meer tot de Homepage- en Beheer-Wizard, weer anderen moeten merken dat de bezoekers-teller niet werkt.
Het Homepage Forum staat bol van de klachten.
Niemand krijgt een afdoende antwoord of oplossing bij contacten met de Helpdesk, hetzij per mail of telefonisch voor 45 cent per minuut.
Krijg zojuist een mail van de Helpdesk dat het probleem met de tellers bekend is , heeft te maken met een verhuizing van de servers en zal binnenkort opgelost zijn. KPN echter wist telefonisch te melden dat het kwam door een virus of een "stout programmaatje" in de PC's van de Homepage-gebruikers, klare nonsens, want bij een andere gelegenheid meldde een KPN-medewerker dat de teller van mijn Homepage op zijn PC wel werkte, maar niet op de PC van zijn collega.
E.e.a. roept vraagtekens op in hoeverre HetNet de Homepage-tak serieus neemt.

ferry2

Re: Problemen Homepages HetNet

Ongelezen bericht door ferry2 »

Sluit mij bij het bovenstaande volledig aan slechte zaak van hetnet, de beheer wizard werkt al niet meer vanaf 22 aug er staat constant de error "Unable to get the listing of the folder "?\\VALUE_ERROR\mr_8" je kan geen kant meer op met het bestands beheer.
het probleem ligt bij hetnet ! erg veel mensen hebben hier problemen mee maar er wordt gewoon niet gereageed in het forum van hetnet.

m.vr.gr Ferry

holtvluwer

Ongelezen bericht door holtvluwer »

Ook ik deel dezelfde ervaringen. Gelukkig werk mijn teller nog wel...
Op het forum van hetnet inderdaad geen reactie van hetnet, maar per e-mail wel, zij het na 10 dagen. Het antwoord betrof in mijn geval een uitleg over pop-ups...who cares!
Daarop gereageerd natuurlijk, maar wacht nog op (een ander onzinnig) antwoord. Hoe lang gaat dit duren, en in hoeverre is er sprake van overmacht bij hetnet? In hun algemene voorwaarden dekken ze zich aardig in, maar dit is niet meer reeel. Waarom worden wij als klant niet op zijn minst op de hoogte gebracht?

Jelle Str

Ongelezen bericht door Jelle Str »

Ook ik al enkele weken niet de mogelijkheid om de website te heren.
Diverse malen emails gestuurd naar de helpdesk van HetNet en iedere keer het onderstaande antwoord:

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Het probleem dat u beschrijft werd veroorzaakt door een storing. Inmiddels hebben wij deze storing opgelost. Meer informatie over landelijke storingen kunt u vinden op onze internetsite www.hetnet.nl . Klik op 'Help' en kijk vervolgens onder 'Helpdesk nieuws'. Hier kunt u een storing aanklikken, vervolgens verschijnt het overzicht met actuele storingen.
Onze excuses voor het ongemak.

Je wordt dus niet serieus genomen en doen gewoon niets. Wat ze willen is dat je beld met de helpdesk. Dit ook al voor een ander probleem een keer gedaan, maar kon wel 17 euro hiervoor betalen.

midreth

Ongelezen bericht door midreth »

Ook ik heb de bovenstaande problemen gehad. Helaas staan ze niet op zich. Heb al diverse claims bij het net ingedient en gehonoreerd gekregen. Maar waar het om gaat is dat je van een dienst verwacht dat men levert waar je voor betaald. En, ik heb een duur abonnement bij het Net.
En brief, met als bijlage een brief van 3 kantjes A4 heb ik daarnet verzonden. Die met 3 kantjes A4 was bedoeld om aangetekend te versturen. Die betrof de problemen met de websites. Voor mij van groot belang vanwege de vele internationale contacten.

Nu kan ik ineens geen automatisch antwoord meer instellen. Er wordt gevraagd om een tekst, maar heb ik die ingevoerd!!!!!!!
Overigens op de vraag waarom mijn websites niet meer bereikbaar waren, kreeg ik een aardige standaard mail hoe je door kunt verwijzen (Re-direct) naar een andere site. :( :(
Een antwoord dus op een niet gestelde vraag!

Ik beheer ca 40 sites, ook internationale. Goddank niet allemaal bij Het Net, want zo bont als het net het maakt heb ik verder niet meegemaakt.
Dat ik met mijn veel te dure abonnement nog klant van Het Net ben, is puur omdat diverse websites oner diverse URL's lopen die allemaal aan elkaar gelinkt zijn. Daarnaast wordt er door derden naar mijn sites doorgelinkt, en wil ik mijn contacten niet "voor het hoofd stoten" Daar ik geen automatisch antwoord meer kon instellen, heb ik het Net gebeld. 20 min á € 0,45. Dat is dus € 27,- per uur. Voor een dergelijk salaris, minus uiteraard de overheadkosten, mag je toch verwachten een fatsoenlijk antwoord te krijgen, van iemand met fverstand van zaken, in plaats van steeds doorverbonden te worden van de ene naar de andere inadequate prutser! De goeden nagelaten, want heb ik ook goede medewerkers getroffen, helaas slaechts in een sporadisch geval.

Ed

Gesloten