LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met babysroom uit zierikzee

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ejvdl

Problemen met babysroom uit zierikzee

Ongelezen bericht door ejvdl »

Mijn vrouw heeft bij babysroom.nl uit zierikzee een disney karaoke radio besteld via de site. Ze heeft gelijk betaald met ideal. We hebben welgeteld 1 bevestigingsmailtje gehad en sindsdien heeft babysroom alle kontakt verbroken. Helpdesknummer op de site bestaat niet en het 06-nummer van de mevrouw is ook vals. Na wat speurwerk op google kon ik een 06-nummer achterhalen die wel werkt. Kamer van koophandel gebeld, die gaven hetzelfde nummer, dus echt van babysroom. Ze heeft 1 keer opgepakt, maar toen ze hoorde dat ik vragen had over de bestelling in haar webwinkel gooide ze gelijk de haak erop. De radio was voor de 7e verjaardag van mijn dochter. Een behoorlijke teleurstelling. Ik heb de consumentenbond ingeschakeld met het klachtenkompas, maar daar reageert mevrouw ook niet op. De aangifte van internetoplichting bij de politie is nu de deur uit. Het gaat maar om 68 euro, maar ik vindt het schandalig dat dit over de rug van kinderen moet. Als er nog meer slachtoffers zijn, laat het alstublieft horen, zodat het ware gezicht achter babysroom.nl tevoorschijn mag komen. In de gedragsregels stond dat persoonsgegevens niet op het forum mogen, maar ik heb wel naam en adres.

Evertjan

CB

Re: Problemen met babysroom uit zierikzee

Ongelezen bericht door CB »

Inmiddels is de site uit de lucht i.v.m. onderhoudswerkzaamheden.

Guardian72
Contacteer:

Re: Problemen met babysroom uit zierikzee

Ongelezen bericht door Guardian72 »

via: https://www.sidn.nl/over-nl/whois/
kan je kijken op wiens naam deze site staat.

(Trouwens wel gek dat alles offline is door onderhoud, contactgegevens en zo veranderen toch niet zo snel?)

Hier zie je dat de gegevens als volgt zijn:
Domeinnaam babysroom.nl
Status actief
Houder Ramona Haag
Administratieve contactpersoon [email protected]
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2012-02-14
Datum laatste wijziging 2012-10-17
Een fijn, anoniem gmail adres...

Ik vind op de bedrijfsnaam niets bij KVK..

Gesloten