LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Zelfs een consumentenprogramma heeft concurrentie. Zo is er bijvoorbeeld het programma Kassa van de Vara. In dit programma wordt vaak verwezen naar de site kassa.vara.nl Daar zitten experts klaar om vragen van consumenten te beantwoorden.
Het is niet zo dat de redactie van Kassa de vragen beantwoord, dat doen vrijwilligers die menen verstand van zaken te hebben. Zo'n vrijwilliger ben ik.
Ik schat dat er nu bijna een half jaar technische problemen zijn met deze site. Mogelijk zijn er teveel bezoekers, mogelijk schiet de provider of websitehost tekort maar alle "experts" op die site zijn het er wel mee eens dat de situatie onhoudbaar wordt.
Al meerdere keren is een poging ondernomen om het probleem bij de redactie van Kassa onder de aandacht te brengen. Echter elke vorm van reactie blijft uit. Men leest zelfs hun eigen forum niet!
Daarbij komt, dat men het wel voor elkaar krijgt om leveranciers als UPC aan de schandpaal te nagelen vanwege hun slechte service, maar wanneer men zelf het goede voorbeeld kan geven niet thuis is...
Hoe hypocriet kun je zijn ?
De vaste gebruikers van de kassa site voelen zich in elk geval behoorlijk genegeerd.
Ik ben benieuwd of de Radar redactie haar eigen forum wel leest en mogelijk eens een telefoontje wil wagen naar de Kassa redactie. Misschien dat dit indruk maakt ?
Het is niet zo dat de redactie van Kassa de vragen beantwoord, dat doen vrijwilligers die menen verstand van zaken te hebben. Zo'n vrijwilliger ben ik.
Ik schat dat er nu bijna een half jaar technische problemen zijn met deze site. Mogelijk zijn er teveel bezoekers, mogelijk schiet de provider of websitehost tekort maar alle "experts" op die site zijn het er wel mee eens dat de situatie onhoudbaar wordt.
Al meerdere keren is een poging ondernomen om het probleem bij de redactie van Kassa onder de aandacht te brengen. Echter elke vorm van reactie blijft uit. Men leest zelfs hun eigen forum niet!
Daarbij komt, dat men het wel voor elkaar krijgt om leveranciers als UPC aan de schandpaal te nagelen vanwege hun slechte service, maar wanneer men zelf het goede voorbeeld kan geven niet thuis is...
Hoe hypocriet kun je zijn ?
De vaste gebruikers van de kassa site voelen zich in elk geval behoorlijk genegeerd.
Ik ben benieuwd of de Radar redactie haar eigen forum wel leest en mogelijk eens een telefoontje wil wagen naar de Kassa redactie. Misschien dat dit indruk maakt ?
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Dan lees jij de reacties op je eigen klacht ook niet allemaal, want op pagina 6 staat toch écht een reactie van de redactie.
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr= ... &qid=73884
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr= ... &qid=73884
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Het gaat om een antwoord van "redacteur" welke feitelijk inhoudsloos is. Op die reactie van "redacteur" heb ik een aantal concrete vragen gesteld waarop niet wordt geantwoord.
Graag het hele onderwerp lezen
Graag het hele onderwerp lezen
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Hallo User123,
Zoals je wet is de redactie van Kassa druk doende met een nieuwe webzijde. Alhoewel deze eerst in het voorjaar gelanceerd zou worden, is dit helaas nog niet het geval geweest. Uiteraard hult de redactie zich nog in stilzwijgen over de verbeterde webzijde, dat is niet meer dan logisch, het zou ze alleen sieren als ze een indicatie kunnen geven wanneer het e.e.a. ingaat. Naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze blijkbaar hier nog geen termijn aan stellen voordat alle kinderziektes en bugs verholpen zijn in de nieuwe opzet. Ik vrees dus dat we nog even geduld moeten hebben.
Evengoed ben ik het 100% eens dat voor de vaste bezoekers zoals jij, ik en vele anderen van de rubriek VRAAG & BEANTWOORD het inmiddels erg frustrerend wordt om hun geheel vrijblijvende diensten te verlenen. Het zou de redactie wel sieren om een minder inhoudsloos antwoord te plaatsen, want eenzelfde reactie heb ik ook al eens per e-mail ontvangen.
En nu terug naar je eigen plek, want om nu vaste klant bij Radar te worden gaat me wel erg ver
Brynnar
Zoals je wet is de redactie van Kassa druk doende met een nieuwe webzijde. Alhoewel deze eerst in het voorjaar gelanceerd zou worden, is dit helaas nog niet het geval geweest. Uiteraard hult de redactie zich nog in stilzwijgen over de verbeterde webzijde, dat is niet meer dan logisch, het zou ze alleen sieren als ze een indicatie kunnen geven wanneer het e.e.a. ingaat. Naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze blijkbaar hier nog geen termijn aan stellen voordat alle kinderziektes en bugs verholpen zijn in de nieuwe opzet. Ik vrees dus dat we nog even geduld moeten hebben.
Evengoed ben ik het 100% eens dat voor de vaste bezoekers zoals jij, ik en vele anderen van de rubriek VRAAG & BEANTWOORD het inmiddels erg frustrerend wordt om hun geheel vrijblijvende diensten te verlenen. Het zou de redactie wel sieren om een minder inhoudsloos antwoord te plaatsen, want eenzelfde reactie heb ik ook al eens per e-mail ontvangen.
En nu terug naar je eigen plek, want om nu vaste klant bij Radar te worden gaat me wel erg ver
Brynnar
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Beste Brynnar, voorwaar die opzichtelijke aversie tegen dit forum.
Omdat hier anders geredeneerd wordt, ik bezoek beide site's evenveel en ik vermaak me kostelijk op allebei.
Er zijn nu eenmaal mensen ( en daar hoor ik zelf ook bij) die een forum ook als vermaak zien.
Omdat hier anders geredeneerd wordt, ik bezoek beide site's evenveel en ik vermaak me kostelijk op allebei.
Er zijn nu eenmaal mensen ( en daar hoor ik zelf ook bij) die een forum ook als vermaak zien.
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
@ Joost,
Geen aversie tegen Radar, geen zorgen daarover, vandaar dat ik erbij plaatste. Zowel User123 als ik zijn beide vaste gasten in de rubriek Vraag & Beantwoord op de Kassa webzijde. Het was meer bedoeld als knipoog onderling en niet negatief naar Radar toe. Het spijt me dat dit niet goed is overgekomen.
Brynnar
Geen aversie tegen Radar, geen zorgen daarover, vandaar dat ik erbij plaatste. Zowel User123 als ik zijn beide vaste gasten in de rubriek Vraag & Beantwoord op de Kassa webzijde. Het was meer bedoeld als knipoog onderling en niet negatief naar Radar toe. Het spijt me dat dit niet goed is overgekomen.
Brynnar
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Sorry, mijn fout.
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
@ Joost, is je vergeven...
Re: Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Ik vind dat forum van Kassa waardeloos .
Je kan daar niet eens niet normaal kopieren en plakken met je muis .
Nu weet ik wel dat je dit ook met de Ctrl toets ook kan doen maar dat is toch niet echt makkelijk .
Ook het uitklappen (plus tekentje) werkt niet goed.
Nu heb ze ook nog een bandbreedte probleem erbij.
Heb niks tegen de experts maar wel tegen sites waar alles niet soepel verloopt.
Je kan daar niet eens niet normaal kopieren en plakken met je muis .
Nu weet ik wel dat je dit ook met de Ctrl toets ook kan doen maar dat is toch niet echt makkelijk .
Ook het uitklappen (plus tekentje) werkt niet goed.
Nu heb ze ook nog een bandbreedte probleem erbij.
Heb niks tegen de experts maar wel tegen sites waar alles niet soepel verloopt.