LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met vista print.
Problemen met vista print.
Goedendag,
Ik ontvang al enkele weken e-mailtjes van vistaprint voor een bestelling die ik nooit heb geplaatst. Ik ontvang betalingsherinneringen, en orders voor 250 blanco visite kaartjes. Nu dacht ik in eerste instantie dat het spam was, maar het e-mail adres van vistaprint klopt precies met wat ze op de website vermelden. Nu krijg ik verschillende dreigende mails binnen dat als ik niet betaal, ze rechtelijke stappen ondernemen, maar ik heb nooit iets besteld!
Ik heb het even onderzocht, en nu zie ik dus dat je via de website van Vistaprint online kan bestellen, via machtiging. Je voert je naam, e-mail adres, en rekening nummer in en het wordt verzonden. Is het dan zo dat iemand iets besteld op een rekening, maar mijn e-mail ervoor gebruikt?
Ik probeer vistaprint nu al een paar dagen te bereiken, en heb verschillende mails verstuurd, maar niets helpt.
Heeft er iemand advies voor mij?
Alvast heel erg bedankt,
Met vriendelijke groet,
Replicah.
Ik ontvang al enkele weken e-mailtjes van vistaprint voor een bestelling die ik nooit heb geplaatst. Ik ontvang betalingsherinneringen, en orders voor 250 blanco visite kaartjes. Nu dacht ik in eerste instantie dat het spam was, maar het e-mail adres van vistaprint klopt precies met wat ze op de website vermelden. Nu krijg ik verschillende dreigende mails binnen dat als ik niet betaal, ze rechtelijke stappen ondernemen, maar ik heb nooit iets besteld!
Ik heb het even onderzocht, en nu zie ik dus dat je via de website van Vistaprint online kan bestellen, via machtiging. Je voert je naam, e-mail adres, en rekening nummer in en het wordt verzonden. Is het dan zo dat iemand iets besteld op een rekening, maar mijn e-mail ervoor gebruikt?
Ik probeer vistaprint nu al een paar dagen te bereiken, en heb verschillende mails verstuurd, maar niets helpt.
Heeft er iemand advies voor mij?
Alvast heel erg bedankt,
Met vriendelijke groet,
Replicah.
Re: Problemen met vista print.
Bump, please?
Niet op reageren. Laat ze maar een incassoprocedure starten!
Doen ze waarschijnlijk toch niet voor zo'n bedrag.
Daarnaast heb je niks besteld, dus laat ze maar bewijzen dat ze een terechte vordering op je hebben..
Doen ze waarschijnlijk toch niet voor zo'n bedrag.
Daarnaast heb je niks besteld, dus laat ze maar bewijzen dat ze een terechte vordering op je hebben..
Als je hebt aangegeven dat jij met hen geen overeenkomst hebt gesloten dan heb jij alles gegaan. Verder kun je rustig afwachten. Ze zullen niet het eerste bedrijf zijn dat er pas in bij de rechter achterkomt dat ze fout zitten.replicah schreef:Heeft er iemand advies voor mij?
-
Blokkeer Vistaprint in je spamfilter. Dit bedrijf weet van geen ophouden. In elk geval niets betalen! Soms voelen mensen zich zo onder druk gezet dat ze alsnog betalen om er maar van af te zijn.
Wat een bedrijf is dat zeg. Adverteren met vanaf 5 euro en uiteindelijk ben je het 8 voddige kwijt en moet je door 10 pagina's met onzin ads die ze je willen aansmeren. Bah!
-
Klopt. Ik kreeg en aanbieding voor een gratis spandoek maar als je al die pagina's doorloopt (en niets aanvinkt of juist vinkjes weghaalt) kom je nog uit op een bedrag van 7 euro. Erg veel geld voor een gratis artikel.
Ik maar voor mijn dochtertje wel een spandoekje van papier, veel orgineler
Ik maar voor mijn dochtertje wel een spandoekje van papier, veel orgineler
-
Dit is toch niet het enige bedrijf dat dit doet?