LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Vodafone mobiel internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
M-70

Problemen met Vodafone mobiel internet

Ongelezen bericht door M-70 »

Ik heb een redelijk lastig probleem;
Ik heb mobiel internet van Vodafone en heb de afgelopen 2 uur dat ik online was totaal ruim 300 sms berichten gehad zonder afzender.
Deze sms berichten bevatten de volgende tekst "ΩBDCåΦd££&ø£òΦd££f£èò"

Ik heb hier gisteren over gebeld en kreeg te horen dat dit gisteravond opgelost was.
Gisteravond heb ik gebeld maar toen werd de verbinding verbroken.
Vandaag heb ik weer gebeld en kreeg ik na 5x doorverbinden een mevrouw die mij aangaf dat dit nog wel even ging duren. Toen ik haar mededeelde dat ik hier totaal niet gelukkig mee was noemde ze mij grapjas en zette mij 10 min. in de wacht.
Toen ze weer terug was weigerde ze mij haar naam te geven en/of door te verbinden met een leidinggevende en verbrak na aandringen van mij zonder iets te zeggen de verbinding!

Ik heb vervolgens weer gebeld en mijn ongenoegen geuit (voor de sms berichten constant in mijn scherm en de behandeling) en gevraagd of ik mijn abonnement op kon zeggen.
Volgens deze meneer was het probleem morgen opgelost en moest ik Vodafone de tijd geven om iets op te lossen.
Op mijn antwoord dat ik graag op wil zeggen als dit probleem morgen niet is opgelost werd negatief geantwoord.

Wie weet of ik sterk sta als ik mijn abonnement morgen wil opzeggen als ik nog steeds zoveel smsjes krijg na morgen?

stofzuigertje

Re: Problemen met Vodafone mobiel internet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Staat de taal wel goed weergegeven? Als je alleen Nederlands invoerde is het vaker onleesbare tekst.

Het kan ook een grappenmaker die prepaid wil leegmaken en jou lastig viel.
Dan zullen ze deze afzender blokkeren.
Maar is er geen nummer weergave? je kunt via Politie klacht indienen als je het nummer tegenpartij kunt tonen en deze steeds dezelfde zou zijn.

M-70

stofzuigertje schreef:Staat de taal wel goed weergegeven? Als je alleen Nederlands invoerde is het vaker onleesbare tekst.

Het kan ook een grappenmaker die prepaid wil leegmaken en jou lastig viel.
Dan zullen ze deze afzender blokkeren.
Maar is er geen nummer weergave? je kunt via Politie klacht indienen als je het nummer tegenpartij kunt tonen en deze steeds dezelfde zou zijn.

Ja, de taal staat in Nederlands.

Vodafone kent het probleem en heeft dit bij meerdere klanten.
De afzender is dus de centrale van Vodafone.

M-70

En inmiddels hebben we het 1500ste smsje alweer binnen.....
Hoe maken we een klant ongelukkig....

skuld

Ongelezen bericht door skuld »

Heb hetzelfde probleem en ben ook niet bepaald netjes behandeld door de Vodafone medewerkster.
Gelukkig is mijn abonnement bijna afgelopen!

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vodafone is niet vel slechter dan de overige providers,hun klantenservice is gericht op verkoop en niet op hulp, ik zit nog 1 jaar vast aan die club.:(
Internet storingen vallen me niet op, ik zit niet voortdurend op internet :)

M-70

Het is opgelost!!!

In mijn dagelijkse bel en mailrondje waarin ik mij nu afvroeg wanneer ik eens antwoord zou krijgen op mijn klachten kwam ik met een meneer van Vodafone aan de praat die zei met mij verder te willen kijken.

Al eerder had ik Vodafone aangegeven dat de beste oplossing zou zijn gewoon het abonnement stop te zetten (zonder boete) en een nieuw abonnement aan te vragen.
Na 20min oplossingen zoeken en van mijn zijde de belofte problemen Zaterdagmiddag in een vodafone winkel te openbaren was deze meneer er schijnbaar ook klaar mee en heeft hij het abonnement stop gezet zonder boete!

Voor deze meneer dus een pluim!

Voor de mensen die vonden dat ik respect moest hebben voor het feit dat Vodafone een oplossing zoekt, of vonden dat ik gewoon geduld moest hebben of zelfs iemand die mij uitmaakt voor grapjas en later de verbinding verbreekt geen pluim maar een bos dorre rozen!

Gesloten