LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Orange ADSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Problemen Orange ADSL

Ongelezen bericht door rene117 »

probeer eens een andere modem maar dan niet de live box
heb het probleem ook gehad heb toen een andere modem gekocht
en ja hoor probleem over maar de help desk snap het zel niet daar

Marko15
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008 18:10

Re: Problemen Orange ADSL

Ongelezen bericht door Marko15 »

Nee dat hoeft niet, ze bevestigen al vanaf Januari dat het probleem bij hun ligt.
Er is alleen niets aan te doen en ze weten ook niet wanneer.

Misfeasor
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2008 22:23

Re: Problemen Orange ADSL

Ongelezen bericht door Misfeasor »

Hallo,

Rond 15 december 2007 ben ik benaderd door een verkoper van Orange, of ik geen intresse had in ADSL van Orange. Ik hoorde dat het goedkoper was dan UPC. Ik zou mijn UPC abbo op moeten zeggen en dan zouden ze rond 30 december allles hebben opgeleverd. Klonk goed. UPC opgezegt en nee hoor 30 december nog steeds niks gehoord of gezien. Vanaf 1 jan 2008 zat ik zonder internet / telefonie. Rond 10 januari toch nog maar eens gebeld meet Orange. Oeps waarschijnlijk dat er iets verkeerd is gegaan, we zijn allemaal mensen dus dat kon wel eens gebeuren dacht ik. Rond 20 jan zou alles moeten werken. Binnen een week kreeg ik mijn Orange box binnen, direct aansluiten en maar wachten tot alles is geactiveerd zodat ik dan eindelijk weer kan internetten. Volgens de status (ADSL checker) zou ik op 20 jan. kunnen internetten maar helaas kon nog steeds niks. Weer gebeld, vanuit mijn werk, werd mij verteld dat ik enkele dingen moest uitvoeren, netjes gedaan maar helaas nog steeds niks. De volgende morgen weer gebeld, werd mij weer hetzelfde verteld wat ik moest uitvoeren. Ik vertelde ze dat ik dat allemaal al had gedaan. Ze gingen verder het lijstje afwerken. Nu moest ik een harde reset geven dit zou mijn probleem moeten oplossen. Thuis aangekomen geprobeerd helaas nog steeds niks. Ik was 2 dagen vrij van het werk dus na die dagen kon ik ze weer bellen. Alles opnieuw uitgelegd, en met spoed een montuer laten komen, dit konden ze niet doen omdat ik niet alle stappen had uitgevoerd. Ik vroeg ze nog eens nadrukkelijk om iemand te sturen asap. Na een 20 min, aan de telefoon hebben gehangen zouden ze me binnen 6 dagen terug bellen.. dus heb ik mijn moeders telefoon nummer opgegeven maar na 6 dagen nog niks gehoord. Hierna ben ik voor een paar dagen naar het buitenland gemoeten voor mijn werk, tijdens mijn verblijf in het buitenland heb ik een brief thuis gestuurd gekregen dat ik een extern bedrijf moest bellen die mijn verbinding kwam controleren maar ik moest ze wel binnen 6 dagen bellen, helaas kon ik dit niet omdat ik in het buitenland zat. Thuis aangekomen heb ik, al het geld wat ze van mijn rekenig hadden gehaald netjes terug laten storten. Kreeg zelf nog brieven dat ze een deurwaarder zouden sturen. Ik las toen ergens dat je je hier geen zorgen over hoefde te maken dus heb ik vanaf dit moment elke afboeking weer terug laten storten. Inmiddel had ik UPC alweer aangevraagd en dit werkte gelijk. Enkele dagen later nog maar eens een brief gestuurd naar Orange dat hun hun afspraken niet nakomen en dat ik flink wat onkosten gemaakt had (bellen op het werk, vanuit mijn ouders, kilomters die ik moest maken om te bellen etc etc)
Binnen een paar weken kreeg ik een doos binnen dat ik mijn live box terug kon sturen en dat mijn abbo. werd verbroken.
Vanaf dit moment (4 weken geleden) heb ik niks meer gehoord van Orange. Dus als Orange zich niet aan hun cotract houden, dan simpel weg niet betalen, maar een brief sturen (aangetekend) dat je onnodig veel kosten hebt gemaakt omdat het zooitje niet werkt.
Dit heeft in iedergeval bij mij gewerkt.

suc6

Gesloten