LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Profile4Media kliksite

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
henkru
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 dec 2005 20:02

Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door henkru »

Zijn er meer mensen die NIET uitbetaald krijgen bij Profile4Media elke keer weer een ander smoes.
Dit is misleidend Gelgkoetje-Betaaldevragen-Betaalautomaat en ga zo maar door.

Geslacht is niet juist.
Provincie is niet juist.
Ongeldige postcode opgegeven.
Postcode komt niet overeen met Land.
Niet geklikt in laatste 30 dagen.
Ongeldige geboortedatum opgegeven.

Thu, 29 Sep 2011 2:51pm - P4mSupport .
Door de afgelopen vakantie periode is er een achterstand ontstaan in het beantwoorden van onze support tickets en uitbetalingen.

Wij bieden u daarvoor onze verontschuldigingen aan.

We doen er op dit moment alles aan om beide achterstanden zo snel als mogelijk weg te werken.

DirkjeA
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2011 12:18

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door DirkjeA »

Goedemiddag,
Ik ben al sinds 10 september 2010 bezig om een uitbetaling te krijgen van Jackmail. Elke keer wordt mijn aanvraag na 45 werkdagen (wat ook al te gek voor woorden is in deze snelle computertijd) teruggestort in mijn account. :evil:
Er zat geen spatie tussen de cijfers en letters van mijn postcode. Goed, mijn fout, maar daarna was er weer een vakantieperiode ingevuld waarin ik geen mails van hen wilde ontvangen. Nu na ruim een jaar ben ik bijna zover dat ze de lullige €12,50 daar mogen steken waar de zon nooit komt, maar dat gun ik ze dan weer niet. :? Deze keer was de periode van 45 dagen ruim verstreken. Uitbetaling had moeten plaatsvinden tussen 17 en 24 oktober, week 42 zo stond ook in mijn account. Nou ik blij, dacht dat nu alles goed was gegaan. Niet dus. :roll: Tot mijn verbazing stond op 9 november 2011 het geld weer in mijn account. Dus 2 en een halve week na de datum dat het volgens hen op mijn bank had moeten staan. Op tickets wordt niet eens meer gereageerd en het telefoonnummer dat ik heb, 0648577447 daar wordt niet opgenomen. Ik heb er eigenlijk mijn buik nu wel van vol, maar wil gewoon mijn geld, het is nu een principekwestie geworden. :cry:
Met vriendelijke groet,
Dirkje

DirkjeA
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2011 12:18

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door DirkjeA »

Nog even dit, ik ben erg benieuwd of men zich wil organiseren om zodoende een stem te krijgen om dit aan de kaak te stellen. Ik ben van plan alle sites van P4M waar ik lid van ben af te sluiten. Op de meesten staat gemiddeld 5 euro, maar ik heb er geen zin meer in. Andere sites waar ik lid van ben, zoals MoneyMiljonair, Euroclix, Ladymail, Doublepoints, Spaarbron, Surfrace, Geldrace, Zinngeld en nog meer betalen tot nu toe allemaal netjes uit, binnen een redelijke termijn zonder gedoe, dus het is best mogelijk, er zijn wel goede sites. Ik zou het geweldig vinden dat heel veel leden hun accounts bij P4M op gaan zeggen en massaal over gaan tot bovengenoemde sites.

Dit wilde ik nog even toevoegen op mijn bovenstaande relaas.
Als er actie wordt ondernomen hoor ik het graag, "Ik doe mee"!!!!!!

apie45
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 21:21

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door apie45 »

beste dirkjea
ik zou als ik jou was eens op deze side kijken http://www.spaarprogramma-reviews.nl/blog/ dan kan je zien hoeveel mensen er problemen hebben met p4m ikzelf zit al op een bedrag van over de 200 euro die ik nog van ze moet krijgen maar op de side die ik net opgaf daar zijn ze gegevens aan het verzamelen en daar zijn ze al bezig met dingen te ondernemen of uit te zoeken om ze te laten betalen
groetjes peter

margret visser
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2012 10:39

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door margret visser »

Jawel ook ik word benadeeld door dit bedrijf mijn adres is onjuist hoe ik het ook doe ik doe het niet goed.Volgens mij woon ik al 8 jaar op dit adres dus hoezo adres is onjuist.Is hun stratenboek niet compleet of klopt hun adressenboek niet.
Ik overweeeg nu naar de politie te stappen om aangifte te doen van diefstal/verduistering het gaat nu al om een bedrag van 150 euro en als ik weer wilt aanvragen duurt het weer 3 maanden want zolang laten ze je wachten op je geld.Ik ben klaar met ze.


Margret Visser

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

vrees dat je niets tegen hun kan doen

hun melde gewoon dat het virtueel geld is en dat het pads echt geld word als hun het op je rekening storten tot dat moment is het dus geen daadwerkelijk geld en heb je nergens recht op

die heren(1persoon met meerdere namen) weten precies hoe je mensen en justitie en deurwaarders afscheept

aan pakken heeft geen zin mischien al hun mails als spam melden
en hopen dat de opta hun aanpakt op het ongewenst sturen van mails

pauls1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2012 17:25

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door pauls1 »

Vandaag weer een annulering ontvangen. Nu kan ik weer niet betaald worden omdat ik niet heb opgegeven hoeveel mails ik per dag wil ontvangen. Lijkt me toch geen cruciale informatie om uit te betalen. Pure oplichters zijn het bij Profile4media

68marco
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2012 17:22

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door 68marco »

als ik dit zo hoor ben ik hier doodziek van

heb in de afgelopen jaren veel geld gestopt in alle site's van p4m
heb fast en turboaccounts gekocht en referrals
kan ik aantonen via mijn bankafschriften

ik heb tot nu toe ruim 2800 euro gespaard op de site's van p4m

pauls1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2012 17:25

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door pauls1 »

Vandaag op snelcashen melding gekregen dat uitbetaling is geannuleerd. Reden: 30 dagen niet geklikt. Uitbetaling had ik al op 8 september 2011 aangevraagd nota bene. Nogmaals een bevestiging dat ze gewoon niet betalen. Pure oplichting is het!

nikki890
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2012 23:33

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door nikki890 »

voor de derde keer is mijn uitbetaling geannuleerd site geldkoetje, oplichters zijn het.

shivalana
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2012 13:01

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door shivalana »

Goede middag

Ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen die probeert wat extra geld te krijgen door te klikken. Wacht nu al maanden op uitbetalingen van totaal ongeveer 150 euro. Iedere keer een andere smoes. P4M is niet te bereiken, geen telefoon en ze sluiten tickets meteen. Heb op meerdere sites extra accounts staan die ik heb betaald, maar er iets voor terug krijgen, nee. Klik altijd netjes maar waarvoor eigenlijk. Is er dan niemand die hier wat aan kan doen?

nikki890
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2012 23:33

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door nikki890 »

Ik heb ook een uitbetaling lopen bij geldvijver, zou begin april uitbetaald worden, mij benieuwen met wat voor smoes ze de uitbetaling weer annuleren.
Alle gegevens kloppen, heb het meerdere malen na gekeken.
Ik heb ook extra flitsaccounts en turbo accounts, ik weet zeker dat we voor Jan met de korte achternaam zitten te klikken.
Kunnen we hier niets iets tegen doen?

kneffel
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2012 10:39

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door kneffel »

het leukste vindt ik de willekeur die ten dage leggen met het uitbetalen je mag eerst weken wachten en dan wordt je de ene site geweigerd en de andere site waar je gegevens precies het zelfde zijn wel uitbetaald.
En het maakt niet uit waar je klaagt .Maar de accounts moet je wel binnen 2 weken betalen .
En of dat niet genoeg is liggen de sites ook nog weken eruit voor zogenaamd onderhoudt maar een kompensatie voor je account krijg je niet.
IK BEN HET IN IEDER GEVAL ZAT MET ZE!!!!!

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door stap50per »

ik ken het inderdaad ook

heb al drie keer een uitbetaling aangevraagd bij drie verschillende sites
en ook ik krijg de mededeling
dat mijn postcode niet overeen komt ...bestaat niet
heb het al op verschillende manieren ingevoerd met en zonder spatie tussen cijfers en letters
ben benieuwd wordt nu in de week 16 uitbetaald???????
zodra ik het geld binnen heb meld ik me bij deze sites af

zal wel niet gebeuren

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

http://kassa.vara.nl/radio/afspeelpagin ... s/speel/1/

zelfs de radio heeft er aandacht aan besteed en wat blijkt
Verslaggever Bert Molenaar belde met het bedrijf in Emmen om verhaal te halen. Na vier pogingen kon hij Profile4Media eindelijk bereiken. Erik Simons, de baas van het Profile4Media, ging akkoord met een interview, maar op het laatste moment weigerde hij het gesprek. Zijn argument: 'Omdat ik dat eng vind'. Profile4Media weigert dus te reageren....

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door stap50per »

heb vandaag weer bericht gehad dat ze de uitbetaling annuleren vanwege
verkeerde postcode


ìk ga nu zowel lupon,tijgermail als togu afmelden

WIE VOLGT!!!!!!!!

loesje54
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2012 17:35

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door loesje54 »

Ik (en zo te zien velen met mij) ben al sinds augustus/september 2011 wachtende om 12,50 van euroschip.nl: 12,50 van jackmail.nl en 12,50 van klikcity.nl te krijgen.
Het duurt en duurt maar.
Omdat ik op een gegeven moment in de gaten had ,dat het steeds maar weer verlengd werd (van uitbetaling nov 2011,naar maart 2012,naar mei 2012 naar nu weer juli 2012) ben ik al een tijdje geleden gestopt met klikken.
Ik ben benieuwd of hier nu niet eens iets aangedaan kan worden.
Zag al meerdere klachten ,dus ben duidelijk niet de enige. Als er problemen zijn,dan kan dat ,maar laten ze dan niet door blijven gaan ,met de mensen e-mails te sturen om te klikken. Er wordt dus maar aan 1 kant verdient en dat is de kan van Profile4Media !!
Dit valt volgens mij onder oplichting??
Met vr groet
L.Smit

shivalana
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2012 13:01

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door shivalana »

Ik wacht al sinds augustus 2011 op uitbetalingen, maar komt maar niet.
Eurosparen kan ik niet opzeggen want daar staat nog 65 euro, dat zou ik dan kwijt zijn.
Zoek wel naar sites die niet zijn aangesloten bij hun, maar dat zijn er niet zoveel.
Iemand sugesties hiervoor.

Groetjes Sylvia

colenwim
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2010 18:36

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door colenwim »

Een rare boel bij Profile4media , op e-mails antwoorden ze niet en de telefoon lijkt uitgestorven.En als je uitbetaald wil worden hebben ze iedere keer een ander verhaal.Word tijd dat hier eens tegen opgetreden word !
Heb wat opgezocht :

Contact gegevens

Profile4Media BV
Nautilusstraat 3
7821AG Emmen
Tel. +31 (0)6-48577447
(enkel tussen 10 en 16 uur en niet in weekend)

Email. [email protected]
Kvk. 01132151
Btw. NL8194.63.346B01

apie45
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 21:21

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door apie45 »

het bedrijf zou al te huur staan en van horen zeggen is het bedrijf p4m over genomen door een persoon (op te zoeken op kvk nr ) maar deze persoon zou volgens zeggen niet betrouwbaar zijn is opgezocht op google bleek om verschillende fraude zaken gaan maar p4m heeft het nog aan geen enkele leden laten weten of ze zijn over genomen en de nieuwe persoon ook niet en de lijst met leden die geld nog krijgen groeit steeds verder

groetjes peter

Gesloten