LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] proximedia

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

wie kan me helpen

proximedia
1
100%
website maken
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

506196

proximedia

Ongelezen bericht door 506196 »

Geplaatst op 07 Mrt 2009 16:32 door 506196

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo, ik ben Marion

Ook ik ben de dupe van proximedia. Ik werd gebeld dat ze een prima aanbieding voor mij hadden. Een gatis website!! Het kostte me helemaal niets!! Afspraak gemaakt, en afgelopen donderdag 05-03-2009 kwam deze ( vertegenwoordiger) Dhr. R.V. met het hele bla bla verhaal. Hij heeft ruim 3 uur zitten praten ( lees ompraten). Ik zei dat ik erover na wilde denken. NEE, dat kon niet anders ging deze actie niet door. Zij hadden juist mij als uitverkorene uitgekozen!! Je zou er bijna van gaan blozen. Dus Marion trapt er ook in en tekend!!! Ik had mijn zoon aan de lijn en vertelde enthousiast dat ik mijn eigen website kreeg van proximedia. Bij hem ging er een lichtje brandde, Ma je bent bedonderd. Dus achter de computer gedoken, en ik schrok me dood van alles wat ik te lezen kreeg.

De volgende dag gelijk acties ondernomen. Ik heb gebeld en ze zouden mij gisteren of anders a.s. Maandag terugbellen. Ik heb een mail gestuurd waar uiteraard geen tegenbericht is gekomen. Ik heb een aangetekende brief met handtekening voor ontvangst verstuurd, met nog eenzelfde brief gewoon per post. Aanstaande Woensdag komt er iemand om de website te maken, ik ben eigenlijk niet van plan deze binnen te laten. Ik ben een kleine zzp, dus een eenmanszaakje. Wie kan me nog tips of informatie geven om onder deze vorm van oplichting
uit te komen

Ik hoor het graag,
Groetjes Marion

Panthera tigris altaica

Re: proximedia

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Rechtsbijstand of via juridisch loket misschien?

Gesloten