LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

eeeeh, een virusscanner zeg je
succes met het kwijtraken van je account zullen we dan maar zeggen, want zoals al aangegeven is alleen een virusscanner niet genoeg om veilig habbo te spelen

mike-best

Ongelezen bericht door mike-best »

Goh da had ik nou nie van jullei verw8

habbo is on schuldig en dei meubeltje van 800 eurie kan je nie kopen die moest je winnen
er is geen 1 meubi in de catalogus op ©HabboHotel die duurder is dan 5 euro en de andere meubi's kn je winnen of bij hc krijgen :evil: :evil: :evil: :evil: :!: :!: :!:

Gast

Mike, als habbo zo onschuld is waarom moest dhr Batist dan toegeven dat er fouten gemaakt zijn zoals onjuiste IP bans?

Gast

Wat men hier steeds vergeet is dat het Hotel ook toegankelijk is voor kinderen onder de 12.
Nergens staat dat het verboden is.
Dan word vergeten dat het jonge kinderen zijn en kinderen zijn nu eenmaal goedgelovig.
Had je wat anders verwacht van kinderen onder de 12.
Het is bitter hoe die kinderen hun kamers leeg geroofd worden.
En dat ze nu wel of niet toestemming van de ouders hebben het hoort niet.
Die mensen die zeggen dat de jonge kinderen dan maar moeten scannen met vanalles en nog wat die praten als een kip zonder kop.

Gast

Elke euro is te veel besteed aan HabboHotel.
Het moest niet mogen dat er zo op deze manier aan kinderen verdient word.
Je betaald voor lucht voor pixels.

Gast

Je betaald voor lucht voor pixels
dat is toch bij ieder computerspel.
Ik zie habbo als een comp. spel, en als je die in de winkel gaat kopen dan ben je ook zo 50 euro kwijt!
Wat men hier steeds vergeet is dat het Hotel ook toegankelijk is voor kinderen onder de 12.
Nergens staat dat het verboden is.
Dan word vergeten dat het jonge kinderen zijn en kinderen zijn nu eenmaal goedgelovig.
Had je wat anders verwacht van kinderen onder de 12.
Het is bitter hoe die kinderen hun kamers leeg geroofd worden.
En dat ze nu wel of niet toestemming van de ouders hebben het hoort niet.
Die mensen die zeggen dat de jonge kinderen dan maar moeten scannen met vanalles en nog wat die praten als een kip zonder kop.
Wat dacht je van verantwoording van de ouders er zijn zoveel sites op internet waar je niet wil dat kinderen onder de 12 jaar naartoe gaan moet je die allemaal maar verwijderen van internet???
Toen mijn dochter op habbo ging hebben we samen bekeken hoe dit werkte en we hebben (bewust) 1 maal gebeld voor "gratis credits"en haar laten zien dat dat oplichting was. (dat koste me 1.60maar het was wel duidelijk).
onze comp staat in de woonkamer en ik kan dus precies zien waar mijn dochter naartoe gaat (ook als ik even niet kijk, je kan altijd iin de geschiedenis kijken waar ze op zijn geweest)
En vergeet niet kinderen vertellen lang niet altijd dat ze iets gedaan hebben wat niet mag!!!!!!!!

Gast

Een spel uit de winkel blijft van jezelf.
Als je HabboHotel speelt heb je 80% kans dat je beroofd of gebant word.

Gast

Geplaatst op 02 Apr 2005 18:38 door =paul=

--------------------------------------------------------------------------------

Ik typ overal geefd
Dit komt omdat ik een leraar heb gehad in groep 4 die het zo schreef
Het is een gewoonte geworden
-----------------

Het belabberde basisonderwijs dat onze kinderzieltjes voorgeschoteld krijgen verdient een maatschappelijke discussie.
En niet alleen de kinderen. Er is ook een hele grote groep leerkrachten en ouders die niet in staat is om een zin zonder taalfouten te schrijven.

Gast

Er is ook een hele grote groep leerkrachten en ouders die niet in staat is om een zin zonder taalfouten te schrijven.
Die niet in staat ZIJN!!!!

Ga jij ook maar even je schoolgeld terug halen. :lol:

Gast

Een groep die niet in staat IS. 'Een groep' is niet meervoud, maar enkelvoud.

Gast

grote groep leerkrachten en ouders
Dit maakt meervoud vanwege het woordje EN :P

Gast

Hoeveel mensen je ook bij elkaar voegt, het blijft EEN groep.

Gast

De grote groep Habbojunkies moeten allemaal naar een afkickcentrum.
Juist door Habbohotel slaan ze de verkeerde weg in als ik lees hoeveel berovingen er zijn.
Habbohotel maakt dieven van uw kinderen.

Gesloten