LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
=paul=

Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

Radar..
Goh
Wat jullie nu toch weer gedaan hebben
Die kinderen die jullie derbij halen in de uitzending
De 3/4 van die kinderen is TE JONG voor habbo
Er wordt duidelijk aangegeven dat het voor 12 jaar en ouder is

Daarnaast
Het meubeltje van 800 euro
Die is neit eens te koop
Die moest je winnen
Daarnaast is er geen 1 meubel waarvoor je meer als 5 euro moet betalen
De allerduurste ontvang je bij hc of win je

Ik vind dat radar dus een totaal verkeerd beeld over habbo hotel geefd
Jullie zouden gewoon eens mensen in de uitzending moeten uitnodigen die het leuk vindn om habbo te spelen
En eens de leuke kanten van habbo te laten zien

Want als je gehact word legt meestal de fout bij jezelf
En dan hoefd het nog niet eens via habbo fout te gaan
Maar gewoon een verkeerd bestandje downloaden
En hupsakee een hacker op je com


Dit is mijn mening..

=paul= een habbo

Moedertje

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Moedertje »

Ik ben een moeder van aan fanatiek Habbohotel bezoeker,en heb samen met mijn zoon de uitzending bekeken. De kinderen die wij hebben gezien in de uitzending waren duidelijk te jong. Ik denk dat de betreffende ouders misschien eens meer moeten kijken waar hun kind mee bezig is op het internet.Mijn zoon is begonnen dat hij 12 was,hij is nu bijna 13. En heeft in het begin wat dingen gelezen waar hij wat meer moeite mee had. Tsja,het is dan ook van 12-20 jaar geschikt. De advertenties staan ook grotendeels in tiener bladen. En als je je kind duidelijk hebt gemaakt wat wel en niet kan op internet, kom je al een heel eind. Ik heb heus geen heilig boontje,en ja ook mijn kind heeft een walliecard opgemaakt bij Habbo,zonder dat ik het wist. Maar na een goed gesprek,zijn we beiden wijzer geworden. We leven nu eenmaal in 2005,en zullen we het ook als zodanig moeten oplossen[/i]

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

kijkcijfers kijkcijfers en nog eens kijkcijfers..... daar moet onze blonde " slimheid" aan denken van haar baas....... en zelf even snel illegaal een zwembadje in de tuin maken!!
kan daar niet eens een onderwerp in het programma van komen??

=paul=

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

Ik vindt gewoon dat radar nu ook eens de goeie kant moet alten zien van habbo
De slechte gehad
Deruit dermee
Er wordt aan gewerkt

Bijvoorbeeld ik
Ik ben 14 jaar en speel nu ruim 1 jaar habbo
Ben er dus al een hele tijd bij
Ik ben 2 keer gehact
Maar gewoon door eigen fouten
Eerste keer geen norton op comp en toen ging het fout
2de keer verkeerd bestandje gedownload
Nu doe ik deze dingen niet meer
En het gaat goed
Ben al 3 kwart jaar neit gehact
En heb nog steeds veel lol op habbo

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

Die kinderen die jullie derbij halen in de uitzending
De 3/4 van die kinderen is TE JONG voor habbo
Er wordt duidelijk aangegeven dat het voor 12 jaar en ouder is
nogmaals...
voor 12 jaar en ouders is de doelgroep, maar dat wil niet zeggen dat ze TE jong zijn...!
Jonger dan 12 mag ook op Habbo Mits er toestemming is van de ouders :!:

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

En daar komt het weer! wie contoleerd of er die toestemming is?
niet het Habbohotel!

=paul=

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

Het is dus totaal onverantwoordelijk om habbo te laten spelen door kinder van 8 a 10 jaar

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is dan de VERANTWOORDING van de OUDERS!!!!

=paul=

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

Mischien wel
Maar als de kinderen dan gehact worden omdat ze zelf op iets verkeerds hebben geklikt
Moeten de ouders vervolgens neit boos worden op habbo...

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Die ouders zouden zelf een flinke tik voor de billen moeten krijgen, je laat je jeugdige kinderen niet los op een chatbox. Als ouder controleer en informeer je regelmatig naar hun internetbezigheden.
Het internetten, chatten enz. is gevaarlijker als het gewoon spelen op straat!!!

=paul=

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

Helemaal mee eens

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

dus paultje nu niet meer op Habbo, maar gewoon lekker buiten spelen..

of ben jij 1 van de habbo-pedo's??????????????????????????

=paul=

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

doe nromaal gast
Ik ben 14
Ik speel zelf op habbo

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Paultje mag ook wel wat aan zijn Nederlands doen....

geefd :?:

volgens mij is het nog altijd GEEFT

flempie

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door flempie »

wat maken die spelfouten nou uit enne ik ben 14 en ik speel met plezier habbo iedereen die er door mijn aan begint zeg ik altijd pas op voor hackers maar ouders moeten wel verantwoordelijkheid nemen en hun kind helpen met informeren over de gevaren en habbo word alleenmaar negraties afgeschreven maar het is ook een leuk en tof spel!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

=paul=

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door =paul= »

Ik typ overal geefd
Dit komt omdat ik een leraar heb gehad in groep 4 die het zo schreef
Het is een gewoonte geworden

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

kan habbo stoppen met kinderen hier naartoe sturen die zich als volwasssenen voordoen en zelf claimen dat hun kinderen spelen
sorry hoor, maar eeeh ga jullie gratis credits maar ergens anders scoren, niet hier

tuurlijk wil habbo graag dat alles gericht wordt op jonge en dus volgens hun domme kinderen en dat er gedaan wordt of dat foutje met dat meubeltje alles was waar het over ging

NEWSFLASH : DIE MENEER BATISTE HEEFT TOEGEGEVEN DAT ER ONJUISTE BANS ZIJN EN MEER VAN DAT SOORT SPUL WAARDOOR EERLIJKE SPELERS DOOR DE SCHULD VAN HABBO NIET MEER BIJ DE DOOR HUN GEKOCHTE MEUBELTJES KUNNEN KOMEN

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Kan er iemand misschien Habbo Hacken?...zijn we misschien van al dit gezeur af! 8)

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

naah hacken mag niet, niet netjes

maar misschien moeten wij op habbo onze consumentenzaken gaan bespreken, ik heb daar eens gekeken en ze hebben grote algemene kamers, daar kunnen wij er een aantal van gebruiken
kamer voor de internet discussie
kamer voor de mlm discussie
kamer voor de aandelen lease discussie
volgens mij zijn die lui die het over dieren hebben ook wel te porren voor een discussie

hmmmm, het is een idee LOL

maar serieus, dit zijn zo duidelijk kinderen die door habbo gestuurd zijn, misschien niet door de bazen van habbo maar dan wel door die vrijwillige toezichhouders van ze

Gast

Re: Radar geefd verkeerd beeld over habbo

Ongelezen bericht door Gast »

dat kinderen zonder dat hun ouders het weten credits kopen lijkt me meer een probleem van de opvoeder dan een probleem van habbo!!!
en dat je naar een andere site gaat om gratis credits te krijgen dan ben je gewoon dom als je de regels van habbo leest dan weet je dat die niet bestaan!!
En dat je gehact wordt ligt vaak aan de kinderen zelf ze vertellen hun wachtwoord aan iemand en dan zijn ze alles kwijt, als je de veiligheidstips leest op habbo dan weet je wat er kan gebeuren als je je niet aan de regels houd.
ookal denk je dat je kind nooit iets fout doet, Als bij een van je kinderen de spullen wegzijn zal dat kind niet makkelijk vertellen dat hij zich niet aan de regels heeft gehouden.(ik weet dat uit ervaring).
en een tip voor allemaal koop een goede virusscanner en als je habbo niets vind ga je er toch niet op je hoeft niet op habbo....en wil je niet dat je kinderen op habbo gaan dan zorg je dat die site voor jou computer is geblokkerd!!!

Gesloten