LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rampzalige kwaliteit UPC internet/telefonie.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
F.Vos

Rampzalige kwaliteit UPC internet/telefonie.

Ongelezen bericht door F.Vos »

Meer dan een half jaar ben ik "klant" bij UPC. Hoewel reeds zeven (7) maal een monteur heeft getracht mij een storingsvrije verbinding te bezorgen is hij daar tot op heden niet in geslaagd. Dagelijks valt de verbinding uren achtereen uit. Aangetekende brieven worden niet beantwoord. De belofte terug te bellen is bij UPC een loze kreet. In ben voor W.O.II geboren en heb in al die jaren nog nooit zo'n slechte dienstverlening ervaren. In plaats van ruiterlijk te erkennen dat men de problemen niet aan kan hoopt men dat de abonnee zijn abonnement opzegt. Ik heb mijn rechtsbijstand verzekeraar gevraagd mij behulpzaam te zijn om UPC te dwingen te doen waar ze voor betaald worden. Zo niet dan eis ik schadevergoeding.Nu men adverteert met hoge snelheden worden de problemen alsmaar groter. Ook de afdeling webcare belooft veel maar doet niets.

jor

Re: Rampzalige kwaliteit UPC internet/telefonie.

Ongelezen bericht door jor »

Waarom 3 dezelfde topic's openen? Ga gewoon hier verder....

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73325

Forumregel...
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.

marjorin

Ongelezen bericht door marjorin »

Opzeggen is bij UPC inderdaad het beste wat je kunt doen. In het ergste geval zullen ze dan gaan ze luisteren, en bieden ze hetgeen je wilt opzeggen drie maanden gratis. Geld terug voor niet geleverde diensten hoef je bij UPC niet te verwachten. Wil je echt voorgoed van het gezeik af, stap dan over naar KPN...

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Wat is de kwaliteit van de gebruikte kabels en stekkers?

Wat is de afstand tussen het aansluitpunt en de modem? Die mag niet meer dan 1,5 meter zijn.

Er zijn nog steeds mensen die van die zeer goedkope antennestekkers gebruiken en dubieuze kwaliteit splitters gebruiken.
En dan verbaast zijn dat er problemen zijn.

Ook de manier van aansluiten kan een probleem geven.

F.Vos

Ongelezen bericht door F.Vos »

Als het zo simpel was dat de problemen werden veroorzaakt door slechte kabels of aansluitingen dan was het probleem allang opgelost. Alle noodzakelijke bekabeling en aansluitdozen, splitters e.d. zijn door UPC geplaatst en geleverd. Ook mijn buren hebben gelijktijdig identieke storingen. Ik ben van KPN overgestapt op UPC vanwege de grote afstand tot een centraal aansluitpunt. De doorvoersnelheid was uiterst laag maar wel betrouwbaar. Wanneer de verbinding van UPC werkt is deze zeer snel (gemiddeld 26 Mb bij een 30 Mb abonnement).

mmichel

Ongelezen bericht door mmichel »

BBCS schreef:Wat is de kwaliteit van de gebruikte kabels en stekkers?

Wat is de afstand tussen het aansluitpunt en de modem? Die mag niet meer dan 1,5 meter zijn.

Er zijn nog steeds mensen die van die zeer goedkope antennestekkers gebruiken en dubieuze kwaliteit splitters gebruiken.
En dan verbaast zijn dat er problemen zijn.

Ook de manier van aansluiten kan een probleem geven.
BBCS alsjeblieft dat weten deze klanten inmiddels wel!
Ze hebben minimaal 3 maal rond het modem gedanst, 5 maal in de handen geklapt, het Wilhelmus gezongen, de kabels los getrokken en vergeefs op monteurs gewacht en nóg werkt het niet!

Ik ben 11 jaar klant geweest van UPC maar heb op 31 augustus maar opgezegd, één doffe ellende geworden! Of je nu nieuwe klant of een bestaande klant bent, ( anders dan in een ander forum gemeld 5 maanden ellende gehad, wat dus BUITEN mijn huis lag! en met mij nog 100.000 klanten! )

Het aansluitpunt in huis kan zomaar veranderen, bij de één zit deze 10 meter verder dan bij de ander, dus die anderhalve meter is kul! Zal ik nog coulant zijn plaats de galvanische scheiding dan ook op dat punt.

Indien je een goede coax installatie hebt liggen is 10 meter ook geen probleem!
Het feit wil dat het gros van de klanten geen problemen heeft met de afstand, maar wél met de verouderde eindversterkers, onaangekondigde werkzaamheden, laksheid monteurs, een onkundige helpdesk, verouderde verdeelkasten etc!

Gesloten