LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rechten kostenvergoeding bij traag internet??
rechten kostenvergoeding bij traag internet??
Heb ongeveer zo'n 4/5 maanden geleden mijn internet verhoogd naar 2048/512 (ZonADSL/ Versatel plus abonnement) Heb sindsdien geen avond meer normaal kunnen internetten. Ben een fanatiek gamer, maar dit is onmogelijk geworden. Zit er tot mijn grote spijt tot 23mei 2005 aanvast. Wat zijn mijn mogelijkheden op het gebied van vergoeding aangezien hun niet geven wat ze aanbieden. Ik hoor graag alle opties bedankt. Marco
Re: rechten kostenvergoeding bij traag internet??
Helaas op consumenten producten heb je geen SLA
-
- Berichten: 851
- Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11
Re: rechten kostenvergoeding bij traag internet??
Geen kans op vergoeding. Er is al eens eerder een proces gevoerd over een te trage internet verbinding. Het oordeel van de rechter was toen, dat er geen wetsartikel bestaat waarin staat aan welke snelheids eisen een internet verbinding moet voldoen. Een snelle iternet verbinding heeft ook geen zin als men beschikt over een trage PC. Helaas!
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
Re: rechten kostenvergoeding bij traag internet??
Lijkt me iets te kort door de bocht. In de wet staat ook dat leveranciers verplicht zijn een deugdelijk product/dienst te leveren dat redelijkerwijs voldoet aan wat men er van mag verwachten.
Ik denk dat het hem meer zit in de bewijslast: wie bewijst traagheid?
Destijds heb ik hetzelfde probleem gehad met Zonnet (heb nu gelukkig Tiscali) en gemaild naar de directeur van Zonnet (Gert Post). Die heeft het heel netjes geregeld, mét schadevergoeding. Ik zoek het meestal op directieniveau als ik er met de helldesk niet uitkom.
Destijds was zijn adres: [email protected] of [email protected] (1 van 2).
Diezelfde Gert Post moest laatst met hangende pootjes iets vervelends uitleggen in Vara's Kassa. Felix Meurders' kruisverhoor vond ie geloof ik niet zo prettig.
Ik denk dat het hem meer zit in de bewijslast: wie bewijst traagheid?
Destijds heb ik hetzelfde probleem gehad met Zonnet (heb nu gelukkig Tiscali) en gemaild naar de directeur van Zonnet (Gert Post). Die heeft het heel netjes geregeld, mét schadevergoeding. Ik zoek het meestal op directieniveau als ik er met de helldesk niet uitkom.
Destijds was zijn adres: [email protected] of [email protected] (1 van 2).
Diezelfde Gert Post moest laatst met hangende pootjes iets vervelends uitleggen in Vara's Kassa. Felix Meurders' kruisverhoor vond ie geloof ik niet zo prettig.
Re: rechten kostenvergoeding bij traag internet??
lol directie-niceau, als ik directur was had ik je vet hard uitgelachen lol. Trouwens zonnet is nu versatel :p