LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclamevrij maken messageboard.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bodejosm43

Reclamevrij maken messageboard.

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik beheer samen met twee mensen een messageboard. We wilden het reclamevrij maken, maar daarvoor moesten er credits worden gekocht.

Nu heeft het betreffende messageboard van de twee andere beheerders wel bedragen afgeschreven, maar niet de beloofde credits bijgeschreven.

Ze krijgen dus beide een foutmelding. Ik heb nog wel een reserve-board, maar dan moeten er weer berichten worden overgeheveld, en dat is een behoorlijk gedoe.

Wie weet hoe je je forum reclamevrij kunt maken, ZONDER dat je je geld kwijt bent?

khashoggi

Re: Reclamevrij maken messageboard.

Ongelezen bericht door khashoggi »

Is niet mogelijk om het dan reclame vrij te maken. Want neem aan dat je gratis gebruik maakt van dit forum. Als je er gratis gebruik van maakt, verwachten zij een tegen prestatie, in dit geval reclame op je forum. En, ten tweede, als je er gratis gebruik van maakt, kan je niet zomaar bij de bestanden komen. Je hebt het gewoon gratis kunnen aanmaken, je hoeft er dus ook helemaal geen kennis van te hebben. Als je wel bij de bestanden kan komen(wat niet het geval is als je er gratis gebruik van maakt, in jou geval), kan je het wel weghalen, maar die mogelijk heid is er niet voor je. En hier moet je meer verstand van hebben dan als je er gratis gebruik van maakt.

Of je behoud gewoon je reclame(dit is niet eens zo irritant, omdat je er gratis gebruik van maakt), of je downloadt php, en je upload het forum naar een betaalde host die php en mysql accepteerd. Dan ben je reclame vrij.

Juliana

Re: Reclamevrij maken messageboard.

Ongelezen bericht door Juliana »

Ik zou contact opnemen met het forum waar jullie credits hebben gekocht. Als de problemen daar verholpen worden heb je je forum reclamevrij.

Inderdaad, gratis bestaat niet.

Gesloten