Ik naar Riverty bellen en dan krijg ik een medewerker aan de telefoon en die wist voor dat ik wat vertelde wat er aan de hand was. Uw moeder zou een abonnement hebben afgesloten bij Collagen Vital (Norwegian lab) en nu zou zij pillen geleverd krijgen waar zij voor moet betalen.
Ik natuurlijk contact opgenomen met klantenservice Norwegian Lab en verteld dat mijn moeder nooit een abonnement wilde afsluiten en dat zij alle kleine letters natuurlijk niet had gelezen. Medewerker zij dat hij het abonnement zou stopzetten maar dat zij wel 117 euro moet betalen, terwijl mijn moeder niks heeft ontvangen en niks heeft afgesloten. Volgens de medewerker ligt de schuld bij mijn moeder en zou zelfs zijn 80-jarige vader dit hebben begrepen.
Norwegian Lab zijn de kwakzalvers van 2023 en verdienen de prijs van beste oplichter van 2023!
Bah, oude mensen geld afhandig maken in een tijd waar iedereen het al zwaar heeft. Zelfs de energiebedrijven tonen empathie maar dit is een bedrijf die mensen oplicht en geen empathie kan tonen!
Riverty moet meteen stoppen om zaken te doen met Norwegian Lab, want zij zorgen ervoor dat ook zij een slechte naam zullen krijgen. Welk integer mens zou voor zo’n bedrijf willen werken? Ik hoop dat de medewerkers lekker kunnen slapen en wens ze een goed weekend! Mocht iemand deze ervaring ook hebben, deel het dan aub! Het mooiste zou zijn als iemand weet hoe ik dit het beste kan oplossen! Alvast iedereen bedankt!
