Het zit zo, vorig jaar was ik zo stom om Scarlet te nemen. Voor het was aangesloten heb ik al in mijn agenda gezet, die en die datum weer opzeggen want de problemen zijn al begonnen, een maand te laat aangesloten.
Toen kwamen de rekeningen.
Eerst wordt iedere maand de 12e het abonnements geld van je rekening gehaald, vervolgens krijg je 2 weken later een factuur met, dit bedrag wordt 1 dezer dagen van uw rekening gehaald. Meldingen over gemaakt, al die 12 maanden is er niets veranderd. Ik vind zoiets lastig! Je wilt pinnen en er is ineens onverwacht geld van je rekening.
Nu is het 14 juli 2006 dan eindelijk afgesloten. Ik heb tot 2 augustus 2006 betaald dus ik krijg nog geld terug. Daar ben ik nu dus al weken mee bezig om dat geld terug te krijgen. Gister heb ik zo'n verschrikkelijk pissige mail gestuurd. Ja ik had al 2 x gebeld a 25 min. wachttijd. maar 2 x werd de verbinding verbroken op het moment dat ze opnemen. Dus ben eigenlijk m'n geld al kwijt wat ik te goed heb.
Maar goed, ik heb dus gister in de mail gezet dat ik niet voor de 4e keer wil worden afgescheept met 1 zin: We sturen het door naar de betreffende afdeling en dan wordt het zo spoedig mogelijk retour gestort. Wat krijg ik vanmorgen terug?
"Het door u te veel betaalde abonnementsgeld zal automatisch verrekend worden, waarna het resterende bedrag op uw rekening gestort zal worden."
Krijg ik ooit mn geld nog terug?
Dit is lang niet het enige maar het verhaal is zo lang genoeg