LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet, waar zijn ze mee bezig!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nataskracht

Scarlet, waar zijn ze mee bezig!

Ongelezen bericht door nataskracht »

Ik heb sinds vorig jaar een scarlet abbonement(scarlet one, internet en telefonie in 1) van 33,57 inclusief gratis bellen in nederland.Nu is mijn snelheid 1mb-512kb.

Toen ik op internet op www.scarlet.nl keek, zag ik de volgende snelheden en prijzen voor internet en telefonie in een;
1Mb/512Kb = 34,95
2Mb/1Mb = 39,95
4Mb/1Mb = 44,95

Ik dacht, laat ik die van mij eens ophogen naar die van 39,95.
Dat kan dus niet volgens scarlet!
Ik ben van de oude "klanten" ofzo en kan alleen laten ophogen naar
2-8mb voor de prijs van,hou je vast; 79,95(nergens terug te vinden op de website)

Nou, dat ben ik niet van plan, dus moet ik volgens de dame aan de telefoon mijn contract schriftelijk opzeggen, en vervolgens weer bij scarlet( zelfde provider, how stupid!) een nieuw contract aangaan, maar ze wist ook niet of dat kon, want mijn contract loopt nog tot 12-2007.
Klopt ook geen barst van, maar dat even terzijde!

Nou vraag ik je, waar slaat dit op??
Nog meer mensen last van dit probleem?

Ik heb namelijk ook nooit een brief van scarlet gehad dat ze over gingen op nieuwe pakketten, en of ik dit wou ja of nee,(dat is toch de normale gang van zaken zou je denken)

Wat moet ik nou doen??Ik wil graag sneller internetten maarga voor geen goud een abbonement aan voor 79,95 terwijl ze op de site adverteren met andere snelheden en prijzen!

oneerlijk

Re: Scarlet, waar zijn ze mee bezig!

Ongelezen bericht door oneerlijk »

tja, wat doe je eraan he. :roll:

V. Ran

Ongelezen bericht door V. Ran »

Tja, dat vraag ik me al een hele tijd af...
Blijkbaar ben jij de enige die wel een werkende Scarlet verbinding hebt. Vandaar die "One" waarschijnlijk...

Dutch_com_freak

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ag.. scarlet breek me de bek niet open.. wat een **** bedrijf eerst wisselen ze 12x het modem. schuiven ze de schuld op je pc en (als je zegt dat je meerdere pcs geprobeerd hebt ook met schone windows installatie dan ligt het ineens aan de verbinding (YEAH RIGHT!..)

maar eeuh voorlopig zitten mensen vaak een 20 min tot 2uur te wachten tot die rot verbinding weer terug is en alsie terug is hopen dat de stroom er niet vanaf vliegt of dat het modem crashed want dan zit je weer zolang te wachten. EN GEEN TELEFOON!

Zeker bezuibigingen omdat beau in ze onderbroek moest paraderen op tv same met ze vriending.

Scarlet BAH!.. PINGGGGGGGG en geen internet of telefoon.

telestress

Ongelezen bericht door telestress »

Gefeliciteerd. Als dit het enige is wat fout gaat! De meeste mensen worden door deze firma aardig in hun onderbroek gezet. Zelfs de regels van de Opta lappen ze aan de laars. ping, mogen we effe vangen voor een dienst die niet of niet fatsoenlijk werkt. :oops:

Gesloten