Ik heb al verschillende reacties op jullie forum gelezen over Seatwave. Ik sluit me aan met een (tot nu toe) vervelende ervaring:
- Kaartjes gekocht voor wedstrijd van Barcelona.
- Let op: die kunnen dus zomaar verplaatst worden. In ons geval van zondag naar zaterdag. Daardoor konden we niet naar de wedstrijd. Teleurstelling nummer 1.
- We wisten dat we meer betaalden dan de waarde van de kaartjes was. Voor de service van Seatwave hadden we daarvoor gekozen.
- De premium verzekering dekt dus niet het verplaatsen van de wedstrijd. Teleurstelling nummer 2.
- We boden de kaartjes vervolgens aan en die werden voor een bedrag dat circa 45 Euro onder ons aankoopbedrag lag, verkocht. Op zich heel snel.
- Maar wij hebben nog geen kaartjes in handen.
- Bellen met het nummer in Engeland: geen gehoor. Bellen met een nummer in Rotterdam: ander nummer. Bellen met een nummer in Amsterdam: geen gehoor. Tegen 10.00 uur gaat daar pas een antwoordapparaat aan en dan blijkt de service vanaf 10.30 uur te werken (u kunt ons altijd bellen....).
- Meneer die ons (op zich keurig) maar moeilijk sprekend Nederlands te woord stond. Hij gaat contact opnemen met de verkoper van de kaartjes en ervoor zorgen dat ze rechtstreeks naar de nieuwe koper gaan. En het geld krijgen we rechtstreeks terug van Seatwave. Hij belt me terug voor het einde van de werkdag.
- Het zal me benieuwen. Wordt vervolgd.... Voorlopig is de teleurstelling erg groot en gaan we in ieder geval niet meer met Seatwave in zee.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seatwave
-
denniskersten
Re: Seatwave
BesteEmma, is er nog nieuws over de terugbetaling? Ik wacht zelf ook al langer dan 10 dagen op een terugbetaling. Ik stuur ze donderdag een in gebreke stelling en ga dan aangifte doen. Zou 't fijn vinden als Radar een update zou geven over deze oplichters die keer op keer flink cashen en veel slachtoffers maken.