LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sexdate123

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Reymundo

sexdate123

Ongelezen bericht door Reymundo »

Mensen pas op voor deze site. Ziet er gelikt uit maar er zit een oplichter achter. Als je reageert op een advertentie dan worden er eindeloos mails gestuurd waarop je dient te reageren en voor deze mails moet je (natuurlijk) betalen d.m.v. het kopen van credits. Tot een afspraak komt het nooit. Ook krijg je onnatuurlijk veel reacties waarop je kan reageren en dit kost natuurlijk ook weer geld. Het zijn gewoon ordinaire oplichters.

rozemarijntje

Re: sexdate123

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou bedankt voor de info,kom er alleen zelf niet...

Maar wie weet ,hoeveel mensen wel hier....

Tip zoek het in het echhie??

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Zoals eerder gezegd, vrijwel alle seksdatingsites zijn oplichterij. Ik heb al eerder geschreven dat mannen daar niet in moeten trappen.

Misschien werkt een chatbox wel, het is mij jaren geleden wel eens overkomen dat iemand mij een voorstel deed. Niet dat ik daar toen op ben ingegaan (hoewel ik single was) want je weet niet wie het is. Tja, ik ben nu eenmaal een schijterd.

Maar met dit voorbeeld bedoel ik maar dat je volgens mij wel via verborgen kanalen aan je trekken kan komen. E-mail praatgroepen, weblogs, dat soort zaken. En volgens mij gaan niet alleen homo's maar ook hetero's er vaak flink tegenaan op parkeerplaatsen, dat moet toch op een of andere manier gecommuniceerd worden.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Tja, ik ben nu eenmaal een schijterd.
Denk eerder dat je verstandig bent, dat soort sites zijn niet echt betrouwbaar.

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

wat is er mis met een ouderwets gezellig avondje kroeg ??? ik zou zeggen trek je dans schoenen aan en gaan :wink:

rozemarijntje

@ bor hahahha he je het toe op tv gezien over die parkeerplaatsen

@ ts google eens op sexbos :lol: :lol: geweldig ,nou ja als je ervan houd.

Toen het op tv was zag je aftiteling,waar ze zaten ,hier dus ook hahahha
Als je intresse hebt zou wel snel zijn,worden allemaal opgeheven :lol:

Ja maar naar de kroeg gaan is zo 2011...
Nee bellen en denken dat je een blonde stoot aan de lijn hebt ,die eigenlijk 150 kg weegt en staat te strijken hahahahahah

Natuurlijk wordt je met die sites genept..
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 24 aug 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

soldaatje_1995

Ongelezen bericht door soldaatje_1995 »

gewoon lekker naar de kroeg of naar de disco zoek maar een leuk meisje uit breng er de nacht mee door en gaan met die banaan zo doen wij dat tegenwoordig:P

mvg soldaatje

rozemarijntje

Ja stuk goedkoper :lol:
Enne niet geheel onbelangrijk..je ziet wat voor vlees je in de kuip hebt :lol:
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 24 aug 2012 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

soldaatje_1995

Ongelezen bericht door soldaatje_1995 »

rozemarijntje schreef:Ja stuk goedkoper :lol:
en of veel gezeliger ook zweer om je heen lekker biertje pakken en gaan met die banaan niets of niemand houd je tegen veel beter dan zo een internet ******plek ze maar:P

mvg soldaatje

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

soldaatje_1995 schreef:
rozemarijntje schreef:Ja stuk goedkoper :lol:
en of veel gezeliger ook zweer om je heen lekker biertje pakken en gaan met die banaan niets of niemand houd je tegen veel beter dan zo een internet ******plek ze maar:P

mvg soldaatje
:lol: :lol: Dat lijkt mij niet echt gezellig met zweren :mrgreen:

rozemarijntje

Hahahahhah

Mijn man wist het ook niet,ik wel heb hier vroeger al jaren gewoond,toen stond het al bekent om manne die elkaar opzochten.

Afijn hij ging keer stukje fiesten door dat park!
Zit er een vent achter hem aan..hele tijd,dus man denk,wat moet die.. :evil:
Afijn had iets aan zijn band dus stapt af,die vent ook,man..kan ik wat voor je doen?
Nou zullen we het gezellig maken :shock: hahah toen viel het kwartje..
Maak het wel egzellig thuis met mijn vrouw..oh weet je het zeker :shock: ken je ff moven ,zei mijn mij man nog vriendelijk..
Vent bleef treuzelen ,ja weet jij veel,je hebt types?aantrekken afstoten ihihihihihi..
Dus man stapt weer op zijn fiets ( zo.n mountainbike sport ding) maar gaat toch maar goed recht opzitten zo van opzouten nou niet naar * kijken..heeft nog 5 min achter hem gezeten ahhahah

Vertelde het mij.,,nou wat ik nou had ,park daar,ik ja dat zijn...hij? wist je dat? Jaaaa al jaren ihihihihi

Ja feethers ...ihihihihi..erg!!

Nou voor jongelui is het anders als dat je wat ouder bent..
Even naar de kroeg gaan ,die gaan met vrienden en dan gaat het vanzelf...

Zag vd week stukje van zo.n lijn op tv maar was humor tv..een hele dikke vrouw ,een big mac eetent,heel de mond zat onder hahahah en die deed aan telefoons.x..
die man dacht dat ze het gesprek wel erg lekker vond dat ze daarom kreunde ahhah maar nee het was haar big mac :lol: :lol:

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Jaja, toch wel toevallig dat getrouwde mannen nu gaan mountainbiken in een sexbos.

rozemarijntje

:lol: :lol: nou kan je verzekeren dat ie hoogste verbaast was...maar dit was nog voor het bekent werd ,toen kwam het bij een programma op tv jaren later! en hey..zegt i :shock: daar fietste ik :lol: heeft er nog een trauma van..hiihihi
idd als je op gaat zoeken komt ons park ok naar voren,...maar ze hebben pech,wordt gesloopt de a15 komt er ,verbreed,dus de heren gaan ander plekkie zoeken............denk ik...

vind het prima dat het er is,ze zoeken het maar uit,maar wat ik toen zag met de benzinepompen en dat het vlak gebeurde waar ook kids speelde vond ik minder...

ach alze maar plezier hebben... :lol: :lol: :lol:

Gesloten