LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring internetvergelijken.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Nathalie Recht

Slechte ervaring internetvergelijken.com

Ongelezen bericht door Nathalie Recht »

Via internetvergelijken.com wilde ik een abonnement voor tv en internet afsluiten bij Tele2. Ik kreeg een automatische bevestiging van internetvergelijken.com dat ik binnen 2 werkdagen reactie van Tele2 kon verwachten. Het installatiepakket zou binnen enkele weken worden bezorgd. Nu 2 maanden later geen bevestiging van Tele2, geen installatiepakket noch geleverde i-net/tv-diensten ontvangen. Tele2 heeft niets ontvangen.

Naar internetvergelijken.com mailen kan niet. Bellen is geen succes; doordeweeks om 10:45 bellen levert een voicemail bericht op dat ze alleen bereikbaar zijn tussen 10:00 - 18:00u op werkdagen. Dat is dus niet het geval.

Naast dat ik enorm baal dat ik nog steeds geen internet of tv kan ontvangen en er dus nog een maand bij komt voor nieuwe aanvraag, maak ik mij ernstig zorgen wat internetvergelijken.com dan WEL met mijn persoonlijke gegevens doet!

Op trustpilot las ik helaas ook slechte ervaringen.

Julie4444

Re: Slechte ervaring internetvergelijken.com

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Maar waarom ga je dan niet direct naar de provider om een abonnement af te sluiten? Dat is toch veel logischer?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Julie4444 schreef:Maar waarom ga je dan niet direct naar de provider om een abonnement af te sluiten? Dat is toch veel logischer?
Wilde gok, prijs?

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Naar mijn ervaring zijn vergelijkings-mediators niet of nauwelijks goedkoper. Voor zowel mijn autoverzekering als mijn telefoonabonnement waren er leveranciers die goedkoper waren dan het goedkoopste aanbod van menig vergelijkingssites.

Nathalie Recht

Ongelezen bericht door Nathalie Recht »

Via internetvergelijken.com zie je alle mogelijke abonnementen van alle providers. Ik klikte op het aanbod van mijn keuze en dan zou het geregeld worden. Gemakkelijk en snel. Doe ik elders met verzekeringen en dat scheelt geld en tijd. Maar hier dus niet!

Gesloten