KPN bied nu voor E19,95 internet + bellen...
Dus geen E18,16 per maand en 500 min gratis.. met vaste nrs...
maar de internet is met 125 Kbs erg traag...
maar dat is 2x inbel en gratis.. dus inbellen is duurder...
en ISDN was vroeger ook inbellen...
Voor een beetje mailen en bellen genoeg, dus waarom duurder...
omdat ik tot jan 2007 nog vast zit aan ADSL wil ik hier graag mensen horen die nu al overgestapt zijn en zowel positief als negatief graag...
Gezien de prijs kun je niet veel verwachten dus enige klachten zijn dus redelijk, denk om de dure 0900 helpt(niet)desk....
Primafoon is gratis, en daar kun je dus ook afsluiten en klagen,
want zonder tel of internet moet je daar ook zijn..
Iedere ochtend is het rustig( geen zat) dus wachten valt wel mee...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slim bellen van KPN of dom....
Re: Slim bellen van KPN of dom....
en toch zal je toch echt de help(wel)desk moeten bellen om het aan te vragen want in de primafoon kan het niet
Re: Slim bellen van KPN of dom....
volgens de tekst na geprobeerd alles te klikken en lezen, naar verborgen adders en voorwaarden....
Je kunt ;
1 On line afsluiten,
2 via tel nr....
3 bij primafoon, in de winkel dus...
Maar mijn mening is dat als je in de winkel het afsluit....
je ook de service van KPN winkel kunt eisen....
want als het een keer niet werkt, de winkel is dan wel open,
en mijn mobiel is voor prive, en als meer dan 90 min kost dat 29 cent bij normale nr,s...
Daar wachten kost niets, thuis is het 0900-????? en hoe lang nog...
Omdat de Primafoon Winkel niets weet van dit nieuwe produkt zoek ik mensen die nu starten, en ik heb dan zelf nog 8 maanden ADSL die nog opgezegt moeten worden, dus dan heeft KPN ook meer ervaring, en als alle problemen van de start weg zijn kom ik dus...
Als Slimbellen teveel problemen geeft ga ik toch naar het maar een
beetje duurdere Pilmo...
Sneller Internet, maar minder gratis bellen...
Je kunt ;
1 On line afsluiten,
2 via tel nr....
3 bij primafoon, in de winkel dus...
Maar mijn mening is dat als je in de winkel het afsluit....
je ook de service van KPN winkel kunt eisen....
want als het een keer niet werkt, de winkel is dan wel open,
en mijn mobiel is voor prive, en als meer dan 90 min kost dat 29 cent bij normale nr,s...
Daar wachten kost niets, thuis is het 0900-????? en hoe lang nog...
Omdat de Primafoon Winkel niets weet van dit nieuwe produkt zoek ik mensen die nu starten, en ik heb dan zelf nog 8 maanden ADSL die nog opgezegt moeten worden, dus dan heeft KPN ook meer ervaring, en als alle problemen van de start weg zijn kom ik dus...
Als Slimbellen teveel problemen geeft ga ik toch naar het maar een
beetje duurdere Pilmo...
Sneller Internet, maar minder gratis bellen...
Re: Slim bellen van KPN of dom....
Sneller internet, dat wel als het werkt tenminste... Als dat niet het geval is (zoals ik dus heb ervaren) is het allemaal minder mooi als voorgespiegeld. Dan is Pilmo letterlijk niet thuis! Helpdesk is maar tot 17.30 uur open dus als je zoiets in het weekeind overkomt (heb ik reeds ervaring mee dus) dan kan je het het hele weekeind "shaken" dus en heb je gelijk problemen met je internet EN telefoon!
Re: Slim bellen van KPN of dom....
Dom, niet doen...
Re: Slim bellen van KPN of dom....
Inderdaat heeft Pilmo een bijna gelijkwaardige aanbieding, maar KPN is wel 4x trager en goedkoper, tevens geen enkel modem, maar met 4 aansluitingen, en ze zeggen dat het draadloze gedeelte niet werkt...
Vermoedelijk gebruiken ze afgekeurde apparaten want soms hebben ze wel draadloos....
Pilmo is een commeciele firma met bekende (geen) service, maar KPN kan het beter, meer ervaring, en in het begin kan het wel eens foutjes geven, maar ze blijven meestal netjes en behulpzaam, tevens kun je op KPN klagen dat hun dochterfirma niet werkt...!
Ik zoek naar klanten die zowel goede als slechte ervarigen zelf hebben, en niet gehoord of gelezen bij kassa...of zo..
Ging alles goed, wat was jou klacht en hoe opgelost?
Vermoedelijk gebruiken ze afgekeurde apparaten want soms hebben ze wel draadloos....
Pilmo is een commeciele firma met bekende (geen) service, maar KPN kan het beter, meer ervaring, en in het begin kan het wel eens foutjes geven, maar ze blijven meestal netjes en behulpzaam, tevens kun je op KPN klagen dat hun dochterfirma niet werkt...!
Ik zoek naar klanten die zowel goede als slechte ervarigen zelf hebben, en niet gehoord of gelezen bij kassa...of zo..
Ging alles goed, wat was jou klacht en hoe opgelost?